fenyo Odesláno 3. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 Ten snímač víčka je správně položka 17, jak uvádí Havlicek.Lukas. Cena je cca 820,-Kč.peugeote mi říkali ze to je ten zámek je vidět ze za pultem je ženská zítra se sttavim peugeotu a objednam co pise Havlíček.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 3. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 V SB se to přitom tváří spíše jako kabel se 2 konektory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenyo Odesláno 5. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 takže Havlicek.Lukas měl pravdu je to položka 17 a ted jenom potrebuju vedet že kde je ten konektor zapojeny jest-li u čerpadla jak je čidlo na abs nebo nekde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 dej VIN a mail Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fenyo Odesláno 5. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 dej VIN a mail maš SZ diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 5. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slajfo Odesláno 25. leden 2015 Sdílet Odesláno 25. leden 2015 Ak by to niekomu pomohlo, prispejem dnešnou skúsenosťou s riešením tohto problému. Ako to tu už bolo spomínané, príčin tejto chyby v DIA môže byť niekoľko (vypadnutý magnet, prerušený kontakt, nefunkčný senzor (magnetický spínač)). Môj prípad bol nanajvýš špecifický, zrejme už predchádzajúci majiteľ, alebo jeho servisák to sfušovali tak, že pokazený spínač nechali na svojom mieste, odpojili konektor, zapojili nový a naň izolačnou páskou prilepili kus magnetu .. Výsledok tohto počinu bol jasný, chyba uzáveru palivovej nádrže, spínač permanentne zopnutý, nefunkčné aditivovanie, horšie regenerácie FAP filtra (jazdil som s tým takto >40 tisíc km, kým som sa k tomu dnes dostal. Potrebné náradie: Zdvihák Kľúč na demontáž kolesa Skrutkovače (torx, krížový), alebo aspoň kombinačky Ideálne aj notebook s DIA pre otestovanie funkčnosti Nejakú tú hodinku času Nepočítal som s tým, že o tom budem písať a tak som spravil len pár narýchlo cvaknutých foto mobilom na pamiatku. Ako na to, kde ho nájsť? Senzor sa nachádza na strane palivovej nádrže, teda pri pravom zadnom kolese.Aspoň pravú zadnú časť auta zodvihnúť a demontovať koleso, aj podbeh (plastová časť okolo kolesa) Podbeh drží asi na 8 skrutkách, ja som tam mal kombináciu aj torx, aj krížový, aj 6-hran. Dajú sa ľahko nájsť. Podľa schémy zo Service Boxu je číslo 17 ten snímač, aj s káblikmi (2 tenké vodiče v plastovej bužírke) Fotka odspodu smerom hore k uzáveru nádrži V spínači sú kontakty zaliate v epoxide, takže osobne tam priestor na opravy moc nevidím, ale možno sa niekomu aj to podarí. Kábel od spínača vedie v plastovej bužírke až na miesto pod pravou zadnou sedačkou, kde sa dá cez otvor s plastovou krytkou dostať ku viacerím konektorom. V tomto prípade je to ten veľký zelený konektor. Funkčnosť spínača môžete overiť aj multimetrom meraním odporu v prítomnosti magnetu a v jeho neprítomnosti (uzatvára, odpája obvod). Ako som spomínal vyššie, ja som tam našiel aj iný, funkčný senzor s prilepeným magnetom, takže nakoniec som ich navzájom vymenil a natiahol nový senzor. Funkčnosť som po celý čas sledoval na grafe cez DIA, kde sa cez sledovanie jednotlivých parametrov v menu aditivovania nafty dá pekne nechať vykreslovať parameter prítomnosti uzáveru nádrže. Ešte doplním, že stav "Neprítomný" je keď sa obvod rozpojí, "Prítomný" keď sa obvod uzavrie. Nakoniec všetko pozakladať naspäť a hotovo. Cez DIA som overoval funkčnosť akčných členov ako čerpadlo aditivovania, množstvo aditíva, atď. Po ďalšom natankovaní by to už malo fungovať. skorpion ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merlin99 Odesláno 26. leden 2015 Sdílet Odesláno 26. leden 2015 @slajfo: super navod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bart.lbc Odesláno 2. únor 2015 Sdílet Odesláno 2. únor 2015 Nádherná práce s návodem, tak to má být. Měl jsem to taky rozebraný kvůli zámku ale ani jsem si nevšiml že tam nějaký snímač vůbe je, hledal jsem proč mi nezavírá zámek a závadu nenašel nic méně oprava se mi povedla výměnou pojistky v zavazadlovém prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crespo Odesláno 11. červen 2016 Sdílet Odesláno 11. červen 2016 Zdravim Uzaver palivovej nadrze mi padol na zem a odvtedy mi to na palubnej doske ukazuje otvorenu palivovu nadrz. Neviete ako je riesena detekcia uzavretia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 11. červen 2016 Sdílet Odesláno 11. červen 2016 Ahoj, vypadnul ti z uzávěru magnet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crespo Odesláno 12. červen 2016 Sdílet Odesláno 12. červen 2016 Ahha takze je to ptiamo v tom uzavere. Tak idem zhanat novy , diki moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepinelo Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Ahoj pežoťáci,byl mi vyměněn snimac za nový. Původní snimac prý nekomunikoval a jednotkou a neproběhla regenerace,ale na displeji se ukazovalo zavřeno otevreni vicko. Ten nový tak prý komunikuje s jednotkou,ale po uzavření víčka stále svítí symbol ze je otevřené, tudiš si myslím,že i jednotka nemůže spustit regeneraci kdyz ji to ukazuje stale otevreno. Co s tím prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampon Odesláno 27. listopad 2017 Sdílet Odesláno 27. listopad 2017 Zdravím všechny. Ja jsem dnes nechal v Peugeotu vyměnit svazek s čidlem. Z Peugeotu jsem odjížděl bez zabad. 5 km a zase ta sama závada. Chyba emisního systému, když bych koukl na dia vsadím se ze to bude zase chyba snímače čidla palivové nádrže. Je treba spuštění nucené regenerace neno dotankovat nebo co už mam dělat. Díky Jura Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiloPS3 Odesláno 21. červenec 2020 Sdílet Odesláno 21. červenec 2020 V 25. 1. 2015 at 13:34, slajfo napsal: Ešte doplním, že stav "Neprítomný" je keď sa obvod rozpojí, "Prítomný" keď sa obvod uzavrie. zdravim postihla me taky tahle chyba nejspis pri predposlednim tankovani cidlo jsem odpojil,zmeril pruchodnost s magnetem a nic s velkym magnetem nic,cidlo jsem vyndal spojizdnil auto ,potom jsem to pich na dia a podle grafu sledoval spinani/rozepinani ale u me je obracena logika viz 1ni obr, kontakty rozpojeny/pritomno - kontakty spojeny/nepritomno,jenze auto uz sem mel nastrojeny tak sem se nemohl podivat kde bylo cidlo presne umisteny a rikal si ze je posouply aby seplo jen kdyz se vyndava vicko nadrze.... doma jsem cidlo jeste promeril, nespinalo (cca 147kΩ porad) poslechem bylo slyset cvakani ale neseplo,bohuzel je to zality priskyrici takze to nedestruktivne nepude,povedlo se mi to odvrtat a neznicit aspon to plastovy pouzdro (co vse bylo ve vnitr netusim ale zbytek skleneneho pouzdra z jazyckoveho kontaktu jsem nasel) dal novy cidlo zalil lepidlem odskousel...... pri dnestni montazi jsem koukal na umisteni cidla proti magnetu a hned bylo jasny ze je ta logika uvadena slajfem opravdu obracena (teda u me) ,cidlo sem nasadil a viz graf obr.2, nepritomno/vicko uvnitr - pritomno/vicko vysroubovane, coz nasledne potvrdilo i po nastartovani na malem displeji obr.3 , tekze je potreba jazycky kontakt ROZPINACI popripade prepinaci takze si to dam jeste jednou az sezenu prepinaci j.cidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revid4 Odesláno 6. únor 2021 Sdílet Odesláno 6. únor 2021 V 14. 7. 2017 at 16:04, Pepinelo napsal: Ahoj pežoťáci,byl mi vyměněn snimac za nový. Původní snimac prý nekomunikoval a jednotkou a neproběhla regenerace,ale na displeji se ukazovalo zavřeno otevreni vicko. Ten nový tak prý komunikuje s jednotkou,ale po uzavření víčka stále svítí symbol ze je otevřené, tudiš si myslím,že i jednotka nemůže spustit regeneraci kdyz ji to ukazuje stale otevreno. Co s tím prosím Ahoj Prosím jak to u tebe dopadlo? mám uplně ten samý stav :-). Po výměnně snímač komunikuje, ale pořád hlásí otevřenou nádrž . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiloPS3 Odesláno 6. únor 2021 Sdílet Odesláno 6. únor 2021 cau,zmer jakej odpor to ma s vickem a bez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.