Jump to content

Vymena chladici kapaliny


Maroš
 Share

Recommended Posts

Prosim sedim tu a hladam na fore aky typ chladiacej kvapaliny do P407sw 2hdi 2005.

Dal som vymenit dvohmotak, spojku rozvody.

Som trosku nervozny lebo v servise mi doliali do nadrzky FRIDEX a viedl som ako tam dolievaju vodu z vodovodu :(

Chcem to co najskor vymenit a hladam a hladam na nete a docital som sa ze nemrznucu kvapalinu len v Peugeot servise  :myslim

Zadalsie prosim vasnazor je to ok ten doliaty fridexdo auta?

Potrebujem zadalej vediet, potrebujem kvapalinu do nizkych teplot nakolko s autom chodim do Litvy a minuly rok tam bolo -38 stupnov.

Dakujem za kazdu radu. Viem ze tu je dost odkazov ale nenasiel som ci je mozne tu kapalinu niekde okrem peugeo servisu kupit a to ze tam je doliaty fridex  :(

 

Dakujem za radu alebo odkazy a este nieco prosim vas je niekde navod ked vypustat celu chladiacu a kde odvzdusnit nejaky postup?

Link to comment
Share on other sites

fridex můžeš mít, do některých kapalin lze dát vodu z vodovodu, nechej si změřit koncentraci směsi (na kolik stupňů je)--v servise to dělají zdarma a víc to neřeš

 

proč to chceš měnit, když dali po rozvodech novou chladící směs??

Edited by ozzy56
Link to comment
Share on other sites

Preco to riesim...viem alebo pocul som ze niektore auta nemozu mat urcity druh nemrznucej kvapaliny ze to reaguje s materialom motora alebo inych casti tk som nevedel ako to je s Peugeot nechcem si narobit skodu a zadalsie sa bojim vodneho kamena ked je voda zvodovodu. Mam navod na auto ale nieje tam pisane aky typ kvapaliny tam ma ist a ja fakt radsej to vymenim nech to je na 100percent ok a cstujem kazdu zimu do litvy a teploty ako minus 38 nie je problem....raz som nechal v bandaske naftu a ked som mal ist domov som ju vybral z batozinoveho a chcel naliat a zamrzla mi v hrdle dostal som tam len jednu bandaskku a druha zacala vytekat z hrdla von a nadzrz bola prazdna....tak taky zazitok  :mrk

Link to comment
Share on other sites

Dakujem za odpovede.

Tak ja potrebujem poriesit to aby som si bol isty ze auto je fakt vporiadku a zmes mi v Litve nezamrzne a neposkodi auto.

Nakolko ja som si vnutorne nie isty ze to je ok chcel by som to cele vypustit a naliat co treba.

Jedine co potrebujem je ako to vsetko vypustit,ci to preplachnut a potom co tam naliat aby to nemalo problem ani pri -40 alebo - 50 stupnov.

dakujem za kazde info.

Ta neriedena kvapalina z Peugeot servisu neviete cenu?Kolko jej tam potrebujem naliat ?

Link to comment
Share on other sites

Dakujem za odpovede.

Tak ja potrebujem poriesit to aby som si bol isty ze auto je fakt vporiadku a zmes mi v Litve nezamrzne a neposkodi auto.

Nakolko ja som si vnutorne nie isty ze to je ok chcel by som to cele vypustit a naliat co treba.

Jedine co potrebujem je ako to vsetko vypustit,ci to preplachnut a potom co tam naliat aby to nemalo problem ani pri -40 alebo - 50 stupnov.

dakujem za kazde info.

Ta neriedena kvapalina z Peugeot servisu neviete cenu?Kolko jej tam potrebujem naliat ?

standartni kapalina, lety nekolikrat zredena destilkou, jen na horach -28°C ranni start bylo slyset krystaly ledu

 

nemej obavy ze by smer i kdyz je "jen" na -30°C ze hned zamrzne

Link to comment
Share on other sites

By som asi kúpil niečo v Litve, keď sú tam zimy, tak tam by mohli mať niečo na to.

Ale zmerať to môžeš dať.

a co když pojede na Aljašku, má koupit tam? :) ,tady se běžně prodává minus 40 stupňů, což plně dostačuje

Link to comment
Share on other sites

To je ten problém. Tu sa predáva bežne do - 40.

Severské krajiny sú prispôsobené na také podnebie. U nás to mierne podnebie sa - 40 už zďaleka neprisposobuje,

Načo by teda tu také niečo držali. Neviem si predstaviť v Bratislave alebo Prahe bolo - 38'C,ved by im pomrzli všetky, ale všetky tekutiny v tele, nieto v aute.

Link to comment
Share on other sites

tak ještě jednou :) --chladící směs naředěná na minus 40 je dostačující pro celou Evropu, takže i Litvu, :aut , takto naředěná směs totiž při vyšších teplotách nezmrzne a nevytlačí mrazové pojistky v hlavě (bloku), ale jen zrosolovatí...,takže po nastartování se vrátí do kapalného stavu

 

v Česku stačí podle mě naředit na minus 20, nikdy se mi nic s motorem nestalo, i když pak bylo třeba minus 30 :roker

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...