Jump to content

peugeot 306 .1.9td žere 10litru


martin.fazekas
 Share

Recommended Posts

Zdravim chlapi..mámpeugeota 306 1.9td čerpadlo lucas rok 1999 a bohužel mi moc papá nevite čim by to mohlo byt?už jsem měnil čerpadlo.dělal rozvody.vyměnil vstřiky,všechny hadice,filtr.nikde to nepřisavá nikde neteče chytá to na brnk už jsem zkoušel ubrat i na davce paliva uplně jsem to dotahnul a začalo to akorád hulit černě při pridani plynu nebo při startu při volnoběhu to nehulí.něž jsem dotahnul tu davku paliva tak to nehulilo vubec.ale žralo to ještě o dva llitry vic-.vykon to má tak nějak normalni rozjedu se i na trojku..nikde to nepřibržduje.dělal jsem vyplach motoru..žadná změna...děkuji za každou radu

Link to comment
Share on other sites

nn nezustal když se motor zahřeje tak mě otačky klesnou na předepsanou hodnotu termositič jsem taky měnil..děkuji za obrazky dá se ten měřák nějak vyrobit?třeba z barometru?chytá mě to taky na brnk,jeden známi mě poradil že mám nastavit davku paliva dotaženim šroubu tak jsem ho otahnul a začalo to hulit stratilo to vykon a ubrali se tak 2litry je to nic moc.ještě jsme se chtěl zeptat jestli to nemuže byt třeba motorem že je ko nebo turbo..

Link to comment
Share on other sites

Dá sa vyrobiť,je to obyčajný úchylkomer ale neviem aká dlhá má byť tyčka pozícia č.1 na obrázku.Orig .prípravok asi nezoženieš,nemajú ho ani autorizované servisy. :blicismajlik Ten motor už bude mať najazdené asi hodne km,čiže vplyvom opotrebenia komponentov sa môžu zmeniť aj nároky na nastavenie predvstreku.Ale dobrý mechanik nastaví predvstrek aj metódou citlivé ucho.Ktorým šroubom si hýbal ?

Link to comment
Share on other sites

No dávkovácim šroubem..nastavuje se tím prej dávka paliva je to pod stop ventilem jak jsou vstrikovaci trubky...no právě sem to nastavil podle ucha tak aby to vůbec nehulilo..prostě nic nepomáhá myslím si že je but v prdeli turbo nebo motor.to jediný sem ještě neměnil.už sem zoufalej prosím pomoc nakou radu..

Link to comment
Share on other sites

Na základe čoho  si stanovil diagnózu motor,alebo turbo?Máš olej v chladiči stlačeného vzduchu,alebo slabé tlaky vo valcoch,...?Aksi hýbal na čerpadle čímkoľvek iným ako som uviedol v príspevku vyššie,akurát si ho dobabral.Dodržať treba aj postup.Čerpadlo sa zriaduje na stolici,predvstrek jeho natočením,ostatok tak ako som poslal  v predošlom príspevku.Osobne by som znovu skontroloval rozvody,môžu byť kludne presadené o zub,kontrola(nie len výmena) a nastavenie trysiek na predpísaný tlak+nastavenie čerpadla predpísaným spôsobom.

Link to comment
Share on other sites

v intercoleru mám nanos něčeho černýho ne moc ale přece..proto předpokladám turbo...opravdu rozvody jsem měl několikrát zkontrolované i zdělané nastavoval jsem to pořad dokola a vysledek pořad stejný.auto nečmudi.nijak zvlášt nebouchá.ale žere..asi to nedokažu prostě opravit..puvodně jsem si myslel že sou rozvody koupil jsem nový řemen a vyměnil spotřeba stejná pak jsem koupil vstřikovaci trysky byli zkoušené mistrem na škole. ještě když jsem byl v učeni. dalo se ot natakovou tu pumpu tam se to stalačilo a na měřaku to ukazalo hodnotu bylo o trochy vyší než mám v knižce ale mistr tvrdil že to bude aspon min žrat a ono prd žralo to pořad stejně pak mi zničeho nic přestalo jet auto stralilo vykon prostě jsem nevyjel žadný kopeček.jak tam nebyl plyn zdechlo to.myslel jsem si že to je čerpadlem tak jsem koupil nové po namomotnovani žadná změna...natačel jsem ho přesně jak řikáš. asi 4dny pořad dokola vyměnil jsem všechny palivové trubky včetně palivového filtru i boxu snim...balonek hadičky ze vstřiku..koupil jsem novej termositič..auto jsem opravil chytá na brnk,nečmudi ale jediné co se nezměnilo je ta spotřeba jelikož  nechci jezdit za 12litrů tak jsem dotahnul ten seřizovaci šroub na davku paliva  http://eastment.net/forum/LucasDPCcutaway.jpg je to desitka.už to žere 9-10 litru a čmudi to ..ale nechapu proč to nejsou 4-5litru...tak přemyšlim čim dale by to mohlo byt..napadá mě jedna věc to turbo že nedavá tlak tim padem nejde do toho čerpadla..zkoušel jsem i tne vzduch odpojit a žere to pořad  stejně,i jezdi,.

Link to comment
Share on other sites

Předpokládám, že jsi nekoupil NOVÉ, ale JINÉ čerpadlo.... Měl jsi napřed vzít to svoje staré a nechat ho zkontrolovat na zkušební stolici, jak ti naznačil milanblatnica....

Link to comment
Share on other sites

Skús ešte zmerať tlak turba tým spôsobom,že zaradíš t-kus na hadičku zo spodu intercoolera a napojíš kusom ďalšej hadičky manometer.Potihni ju až do kabiny.V nižších otáčkach najlepši do kopca  šlapni plný,drž a sleduj manometer .Tlak musí vyskočiť  ak si správne pamätám na 0,9 - 1bar,musí držať a zároveň musíš cítiť nárast výkonu.Najviac sa vezme asi pri 2400 ot.Ešte ma napadá -kontroloval si egr? Skús ho zaslepiť a prevez sa.

Link to comment
Share on other sites

dobrá to turbo má tak mali tlak?a jak mám mit nastavený ten reguleční ventil tlaku paliva na čerpadle to by nemělo mit vliv na turbo ne?.ERG ventil se lepi jak?mě přijde že ho na tom autě nemám jestli to je tohle https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRQdBetQu3Yo0fMtwFs-WgkgV36h2kqIReqZexBjKYQD3hCeTc-nw

tak to tam nemám :o

Edited by martin.fazekas
Link to comment
Share on other sites

Ja mám306-ku r. v,1997a egr mám. Ale trvalo zaslepený :D .Určite ho tam nemáš ? Je ovládaný podtlakom cez elmag.ventil pod nádržkou brzd kvapaliny.Z elmag ventilu idú dve hadičky-jedna z nich je napojená na egr,druhá na vákuovú pumpu.Inak tá to eko kravina dokáže zasrať sanie tak,že sa stane takmer nepriechodným.Egr  uvidíš po zhodení intercoolera.Je to ventil, ktorý púšťa do sania časť výfukových splodín a často krát sa zasekne tak,že ostane trvalo otvorený.Zaslepíš ho tak,že pod jeho prírubu vložíš kus plechu bez diery.Doporučujem aj výčistiť saci potrubie.Stým regulačným ventilom na čerpadle ti pomôcť neviem.

Link to comment
Share on other sites

koušel jsem ten tlak turba..vzal jsem barometr klasický měřák na kola..vzal rozbočovač jeden pichnul do intercoleru druhý do hadice čerpadla a na třetí jsem dal ten barometr až do kabiny jak pišeš..při 4 tisicích jsem měl nejvic tak 0,7baru.těžko řict rafička se neudržela..při volnoběhu mám tlak 0.začiná se to zvedat až od 2tisic..1 bar jsem neměl vubec at jsem zkoušel cokoliv i rozjeti na čtverku. rozjel jsem se tlak byl asi 0,6bar.zkoušle jsme i rozjeti v kopci..no ak dyž se rozjiždim plinule na jedničku dvojku trojku atd tak tlak turba mám asi 0.4 bar-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...