Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Au revoir mí Pažou?áčtí přátelé


Operator

Recommended Posts

Tak, pánové a dámy, nastal čas udělat mému Pužó 406 pá pá a já z hned několika důvodů přesedlal do výrazně menšího vozítka německé výroby.

Tímto se s Vámi loučím, i když nevylučuji, že se na Vás někdy nezajdu podívat, jestli Vám to nebude vadit.

Mějte se moc hezky a a? Vám všem Vaši francouzští miláčci slouží, najedete spoustu š?astných kilometrů a mějte s nimi spoustu krásných zážitků.

Operator (Pavel) :papa:papa:papa

Link to comment
Share on other sites

Díky pánové za příznivé ohlasy. Určitě se nějak potkáme, tohle forum mi přirostlo k srdci.

Apropos, zůstali mě nějaké věci. Soráč správcům, vím, že se tu teď nějak změnila pravidla v podávání inzerce, ale nevidím důvod proč bych to neměl oznámit.

Zůstaly mi 4 zimní pneu, vzorek tak 80%, rozměr myslím 195/70 R15 a pro změnuchtivé tvůrce nových interiérů nabízím ten plast kolem budíků vč. větráčků a ten malinkej díl, co je před spolujezdcem i s větráčkem. (Kdo by si to chtěl třeba nějak něčím zkusit stříknout.) Pneu 2.000kč/komplet, ten plast 700kč. Taky nějaký kompletní dráty z řidičových dveří (k centrálu a okýnkům) a jedna klika s dírou pro zámeček ve vínové metalíze, na toto se můžeme nějak domluvit. :papa

[upravil dne 20.10.05 Operator]

Link to comment
Share on other sites

Asi takhle, za poslední 2 měsíce se z věčně nablejskaného fešáka z ničehonic stal nehoráznej krumpl, na kterýho už nebyl spoleh. Určitě tomu nedodaly ani 2 bouračky, které jsem měl na přelomu srpna a září. Jedna s autobusem na levej čumák a když jsem si to vezl z opravny, narval to do mě zezadu na křižovatce nějakej džíp. Takže jsem se to jen otočil a jel s tim znova do toho servisu. Chlapi se tam mohli potrhat smíchy a já tomu taky nemohl uvěřit. Už jsem neměl chu? do toho investovat další a další peňule, nehledě na to, že se právě po těchto bouračkách moje už tak hubené konto ještě víc vychrtlo. Navíc mě čekalo zaplatit povinné ručení, výměnit destičky a kotouče, lanko od ruční brzdy, vyřešit přehřívání v kolonách, vyměnit olej, vyměnit filtry a rozvoďák po 150.000km, vyměnit stabilizační tyčky na př. nápravě (po třetí za necelé 2 roky!!) a v lednu mi končila technická.

Takže pánové, až ze mě opadne nasranost z výše zmiňovaných \"detailů\", možná si rád vzpomenu na příjemné a pohodlné dálkové trasy a úspornej diesel motor. Ale teď? Teď mi teda fakt nechybí! :roker

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...