Jump to content
  • Current Donation Goals

Automatický sytič


Fusion

Recommended Posts

Todle téma jsem hledal, našel sem několik odkazů, ale samej diesel.

Jde mě samozřejmě o tohle: auto se při teplotě pod 10°C nenastartuje bez toho, abych přidával chvílu plyn. Měl by se o to postarat ten automatickej sytič, chvílu je držet na 1300 (abych si mohl v zimě mezitím odskočit vypít kafe) a pak mírně klesat.

Zajímá mě kde ten sytič je, jak funguje, co stojí novej (kdyby se zjistilo, že je špatnej).

Osobně mě připadne, že to přestalo fungovat od doby co mě otec šteloval otáčky. Na bovdenu plynu nad škrtícíma klapkama je takovej nastavovák. Je tam několik drážek, do jedné z nich se zasune taková pinzeta a pak to drží to lanko natažený. Ale nevím jakou to má souvislost.

Tohle řeším už od minulé zimy, a tuto zimu chci být připravenej :)

Díky za rady.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: gvg

Tohle se zdá být spíš ovládací táhlo akcelerátoru. Můžeš udělat větší celek? Měl by to bejt takovej váleček s bovdenem uprostřed.

Ten váleček je na diezlu,Fusion chce sytič na karburátoru.Ja nemužu sloužit mam naftáááka.

[upravil dne 4.10.05 uulik]

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

automatickej sytic bejva zapojen u karburatoru ve vodnim primarnim okruhu. U vetsiny aut to tak byva. Je tam takova spirala,ktera se rozmtava a smotava podle teploty a tim to reguluje mechaniku sytice. Muze to byt rozstelovany,nebo vadny viz. Skoda Favorit

Koukni kudy ti dou hadice na vodu a uvidis. Pripadne se podivat do knizky \"Jak na to-Peugeot xxx \" tam to urcite bude

Link to comment
Share on other sites

No ja to mam takhel:Ovladaní sytice zajistuje termostat,kterej je umísten na karburatoru a napojenej do primarního okruhu chladici kapaliny.Když je motor studeny tak je kolicěk termostatu zalezlej a kulisa sytice je otocena pomoci vratne pruziny ke kolicku a sytic je v cinnosti(vzduchova přiveva je polouzavřena a je malinko vic otevrena skrtící klapka),jakmile se motor zahriva tak termostat vytlacuje kolicek a ten zatlacuje kulisu a tim ho vyřazuje z cinnosti.Vetšinou to bejva špatným termostatem,chlapi v servise povidali ze vydrzí cca 8let a pak zacne odchazet az uplne nefunguje:grr.Ja to mam meneny a stalo to 950kc.(karbec weber 36TLC3-motor XU51C):papaPS: ale to ovladaní muze mít kazdej karburator jiny!:cool::papa

Link to comment
Share on other sites

Nevíte někdo kde se nachází čidlo teploty motoru a popř. hodnoty?

Nebo nějaký další čidlo, který by mohlo mít vliv na startování, dává zřejmě 0 hodnoty ECU a ta potom nereguluje sama otáčky při startu.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Fusion

Nevíte někdo kde se nachází čidlo teploty motoru a popř. hodnoty?

Nebo nějaký další čidlo, který by mohlo mít vliv na startování, dává zřejmě 0 hodnoty ECU a ta potom nereguluje sama otáčky při startu.

To je fakt, tuhletu otázku jsem přehlídl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...