Jump to content
  • Current Donation Goals

Cyklovač stěračů na P309


Marcel505

Recommended Posts

Chtěl bych se zeptat, jak je to s cyklovačem stěračů na P309. Prosím toho, kdo cyklovač má, a? mi napíše, jak se ovládá (jestli je to ta páčka stěračů co drží nahoře nebo jiná) a kde jsou k tomu ostatní komponenty (relátko nebo něco takového k tomu cyklovači).

Díky moc!

P.S. Půjde to na 309 1,9diesel z roku 89 (nový model)?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Medvěd

Když jsem 309ku koupil, tak cyklovač byl můj první problém - vyřešil Oddie briskním dodáním relátka do pojistkové skříňky

Do pojistkové skřínky??? Není to někde u přerušovače? A co ta páčka?

Link to comment
Share on other sites

Jsou třeba dvě (resp. 3) věci:

1. jiná páčka - s polohou pro cyklovač (mohu dodat pro starý i nový model 309-ky za 200,-)

2. relé cyklovače, které se zastrčí do pojistkovky (orig. má pevný interval, ty mám doma taky, jinak tam lze dát i pamě?ový z Felicie za cca dvě tři stovky

3. musíte tam na to mít dráty - je třeba se kouknout u původní páčky, jestli z konektoru vedou ze všech pozic dráty, nebo jestli jsou poslední dvě pozice volné. Pokud jsou volné, museli byste si tam ty dráty doplnit. Pokud tam ty dráty máte, je to skutečně jen o výměně páčky a zasunutí relátka místo propojky - práce na čtvrt hoďky

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

Jsou třeba dvě (resp. 3) věci:

1. jiná páčka - s polohou pro cyklovač (mohu dodat pro starý i nový model 309-ky za 200,-)

2. relé cyklovače, které se zastrčí do pojistkovky (orig. má pevný interval, ty mám doma taky, jinak tam lze dát i pamě?ový z Felicie za cca dvě tři stovky

3. musíte tam na to mít dráty - je třeba se kouknout u původní páčky, jestli z konektoru vedou ze všech pozic dráty, nebo jestli jsou poslední dvě pozice volné. Pokud jsou volné, museli byste si tam ty dráty doplnit. Pokud tam ty dráty máte, je to skutečně jen o výměně páčky a zasunutí relátka místo propojky - práce na čtvrt hoďky

Jedná se mi o nový model....

1) Jak tu páčku s cyklovačem poznám? Mám doma páčku (má dva konektory), která drží i v horní pozici - je to ono? (protože ta na autě nahoře nedrží, jen jednou setřou stěrače, když ji dám do horní pozice...)

2) Jaké to má být relé? Je to něco speciálního nebo normální spínací/rozpínací relé?

3) U původní páčky se ještě mrknu. Zaráží mě ty dvě přípojky na té páčce co mám doma. Jo a to \"zasunutí relátka místo propojky\" znamená prosím co? Tam je nějaký bazmek spojující nějaké kontakty?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

Jo, to je ona, co drží v té horní poloze. S tebou je ale houby kšeft ;)

Relátko je cyklovací, není obyčejné. Je na něj pozice v pojistkovce, a v té pozici je strčená plechová propojka, místo které se zasune to relé.

A jsou na té páčce dvě přípojky? Zelená (3 konektory) a černá (7 konektorů). Je to tak? Mohu poslat foto...

Pardon, že není kšeft... Snad příště

[upravil dne 22/9/05 Marcel505]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

Jo, to je ona, co drží v té horní poloze. S tebou je ale houby kšeft ;)

Relátko je cyklovací, není obyčejné. Je na něj pozice v pojistkovce, a v té pozici je strčená plechová propojka, místo které se zasune to relé.

Neházej páčku do žita, o víkendu na to chci mrknout (na ty konektory) a když to budu mít nachystaný, ozvu se Ti a kšeftík by byl se mnou.:super Ten cyklovač vážně chybí.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

Neboj, páčky jsou v šuplíku, a je jich tam dost. Nejsou velký, moc nepřekážej, tak je zatím nevyhazuju :);)

O víkendu makám, ale bude se to rozebírat (beze mne), jo, v té pojistkové skřínce je více prázdných míst. Nemohl by to někdo vyfotit a zakreslit místo, kam co strčit? Díky

Link to comment
Share on other sites

Otazka na oddieho:

Ak mam packu na stierace taku, ze prva poloha je cyklovac (pevnych cca 5s), druha standard stieranie a tretia rychle stieranie, asi nemam tu pravu packu na cyklovac s premenlivym casom...:myslim

Ak by som chcel mat cyklovac s premenlivym casom, musim mat novu packu? A ako sa tam potom nastavuje ten cas - pootocenim packy?

Link to comment
Share on other sites

Je to ta správná páčka. Pamě?ový cyklovač do toho Peugeot vůbec nedával, jenže, tyhle komponenty se nevyvíjí, alébrž nakupují - takže zapojení patice cyklovacího relé je jako na potvoru shodné s Felicií. Takže stačí zakoupit za cca 200,-CZK pamě?ové cyklovací relé do Felicie, a zasunout jej do konektoru místo toho původního. A to je vše, přátelé, od té doby je to prostě pamě?ové. Ovládá se to tak, že zapneš páčku do polohy cyklovač, stěrač jednou setře, a páčku zase vypneš. Po určité době, když už chceš, aby to setřelo znovu, páčku zase zapneš, a necháš ji zapnutou. Stěrače setřou znovu, a od té doby si pamatují takto nastavený interval. Pokud chceš dobu zkrátit nebo prodloužit, zase jen vypneš, a zapneš - cyklovač si zase zapamatuje tu poslední takto nastavenou dobu. Chodí to v rozmezí 2 - 30s. Fakt super věc, doporučuju - a je to opravdu jen vytáhnout relé z patice pojistkovky, a dát tam jiné... Totéž platí i pro 205 a 405...

Link to comment
Share on other sites

Tak díky moc všem za rady ohledně cyklovače (hlavně oddimu), už to chodí, a dokonce s cyklovačem z nějakého náklaďáku. Takže teď už jen to pamě?ové a bude to super. Tak fakt díky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...