Jump to content

Rozvoďák 205 diesel


chatra
 Share

Recommended Posts

Není to složitý. Napínací sílu určuje pružina na napínací kladce. Takže nastavit kola čerpadla, klikovku a rozvody do správné polohy a nasunout řemen. Začít od kliky a pokračovat proti smeru hod. ručiček. Přez čerpadlo a rozvody. Zbylá délka řemenu se pak podstrčí pod napínací kladku, která se musí stlačit. Je dobré si udělat do napínací kladky pomocnou páku, zakončený čtyřhranem. Napínací kladka sama pomocí pruřiny na držáku motoru která tlačí na kladku našponuje řemen.

Je dobrý ten klobouček v držáku motoru vyndat a promárnout silikalem. Někdy se ztane že zatuhne a pak je s tím hafol zbytečné práce.

Nastavení napínací kladky pojistit zajiš?ovací matkou, nezapomenout vytáhnout zajiš?ovací šrouby pro aretaci kol čerpadla a rozvodů.

Tuším že rozvoďák na 1.8 a 1.9 jsou stejný.

Link to comment
Share on other sites

Oddie: A, to jsem ani nezkoušel, jestli má rozměr na golu. Už mám tyčku, je delší a můžu si ju zapřít o rameno. Mám tak volné obě ruce a můžu na tom dělat.

Ovšem další věc je, když tu tyčku někam zakramařím, nebo rozřežu flexou a použiju na něco jinačího ;)

Ale dobrej tip :super

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...