Vejby Odesláno 3. červenec 2013 Odesláno 3. červenec 2013 Zdravím, včera mi praskla trubka (na obrázku v příloze je to ta spodní, pod těma dvěma vroubkovanýma. Příjde mi že je kovová) a tekla z ní voda, tudíž bude asi z chladiče. Je na takovým blbým místě, proto by mě zajímalo jak je obtížná její výměna a co tu vůbec je za díl a kde ho můžu objednat. Jedná se o 206 z roku 2000, 1,1. Předem díky všem za rady! EDIT: foto se nevešlo do přílohy, tak jsem ho uploadnul sem: http://libreta.cz/image.png [upravil dne 3/7/13 14:49 od Vejby] Citovat
MJSytic Odesláno 3. červenec 2013 Odesláno 3. červenec 2013 Promiň, nejsem žádný odborník, ale já tam nic nevidím:aut Nemohl bys tam v malování udělat šipku, nebo něco? Já vidím jen \"husí krky\", ve kterých je kabeláž, a pak hadice Citovat
Medvěd Odesláno 3. červenec 2013 Odesláno 3. červenec 2013 Vidím úplně to samý co MJ Sytič, tedy prd. Citovat
KapriQ Odesláno 3. červenec 2013 Odesláno 3. červenec 2013 Myslim ze on mysli prave tu ciernu. Tiez nie som odbornik ale myslim ze to nieje z kovu, je to normalna hadica ku chladicu cize plastova Citovat
Medvěd Odesláno 3. červenec 2013 Odesláno 3. červenec 2013 KapriQ - hadice bude spíš než plastová gumová Citovat
MJSytic Odesláno 3. červenec 2013 Odesláno 3. červenec 2013 No tak tu plastovou taky vidím. Koukal jsem po nějaké \"kovové\" Každopádně to bude chtít VINko. Co jsem koukal tak je tam toho víc Citovat
KapriQ Odesláno 3. červenec 2013 Odesláno 3. červenec 2013 Niekedy sa stane ze clovek napise nieco ine ako myslel xD ani som si to nevsimol samozrejme ze gumova Citovat
P607Olda Odesláno 3. červenec 2013 Odesláno 3. červenec 2013 Uprostřed obrázku je jedna hadice chlazení, označil jsem ji zeleným kolečkem. [upravil dne 3.7.2013 18:43 od P607Olda] Citovat