Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Odhad ceny opravy?


Xantik

Recommended Posts

svetlo valeo cca 1300,-

blinkr s obimkou cca 400,-

mrizka cca 200,-

kapota mozna pude opravit nicmene cca 2300

predni naraznik cca 1200

blatnik cca 500

a to neni videt jak to vypada vevnitr - jestli nejsou utrzeny drzaky na svetlo jakoze asi budou...

takze bych to videl tak na12 - 15 000 i s praci a lakem ale bude to levnejsi(ne zrovna kvalitni) varianta

Ale to je jenom z fotek skutecnost muze byt bud lepsi nebo horsi ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petanovi ceny jsou vcelku reálný - takže to vidim do 12000 - nejlevnější varianta ---> oprava rychlá jehla - počítej s tim, že tak cca 5tis. dáš jenom za lak...

Chce to promyslet, jakej rok výroby (motor) to auto je a jak dlouho si ho chceš nechat, zda-li se ti to vyplatí to opravovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jéje,věčná škoda:(stalo se mě něco podobnýho,jen sem to štrejchnul jedním rohem.Náraznák sem neměl zas tak hroznej,tak sem ho opravil priskiřicej,světli valeo stálo asi 1300,ale koupil sem obě,aby nebylo jedno žlutý a druhý krásně bílí,koupil sem i oba nový blinkry,kus asi 250kč,držák světla asi 500kč,kapota 1000kč,žárovky asi 250.U známýho práce v servisu asi 2tis a lak u strejce v lakovně 3000tiskč...no tak asi tak:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Především: opravovat kapotu je ultrakravina. Kapota a blatník jsou naprosto typickými adepty na koupi na vrakovišti či na inzerát - a pokud se podaří je koupit v barvě, ušetří se za nejdražší položku - lak. V praxi bych klidně klidně vzal kapotu třeba černou, když se nenajde v požadované barvě, a nechal ji tak, blatník se v nejhorším stříkne... Světlo se naopak kupuje dost blbě, většinou jsou prašivé, takže nové. Dtto nárazník. Podle fotek jsou rozšvihnuté plastové držáky světla, to je taky třeba koupit na vraku, a dost možná je pomačkaný plechový díl s názvem \"držák světla\" (viz např katalog ACI), ten bude možná na výměnu (pokud ano, znamená to vaření...).

Celkově, kapota + blatník + plastové držáky + blinkr se při troše snahy a štěstí pořídí za 2 tis. Nový nárazník stojí 600,-, světlo podle toho, co je zač (replika/orig), většinou je ale vhodné koupit obě. Plus příslušná práce.... Při naprosto svépomocné opravě to lze opravit i za 5tis, při opravě u cizích klidně za 15. Varuju před snahou šetřit za každou cenu každou stovku, to se vždycky vymstí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jo - Ty \"napasovaný\" světla jsou pro protijedoucí řidiče fakt balzám. Nechápu, proč kupovat aušus za 700, když nová lampa vyjde na litr - já bych teda měl 100% jasno a šel bych do VALEO nebo HELLA (a na rozdíl od repliky se můžeš i kochat tím, že od toho světla vidíš - zbytečnej přepych, viď Emiši)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík chlapi, to jsem chtěl slyšet. Plánuju hodně věcí sehnat na vrakáčích, teda aspoň kapotu, blatník, blinkr a držák světla. Pokud seženu stejnej nárazník se spojlerem tak i ten. Světlo s vrakáče bych vzal na doporučení jen Valeo, a? jsou stejný. Jeden chalpík mi nabídl opravu i s lakem za 14tis, ale s neorig. dílů. Druhý kolem 8tis s lakem když si posháním po vrakáčích díly a dovezu mu je, ale doporučoval mi spíš vrakáč než neorig., kvůli pozinku, že to bude lepší, když si pořádně vyberu neshnilé kusy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spoiler ti zůstal celej, ne? neb případně na malo opravu... takže stačí koupit nárazník, a spoiler přendat.

Jinak fakt super rada, \"radši si to oprav sám\". Kupodivu existuje poměrně dost lidí, co si to sami neopraví, neb nemají potřebnou zručnost a vybavení, víme? A řekl bych, že jich je dokonce většina... A taky bych řekl, že když se dotyčný tady takhle ptá, že si to sám opravit neumí, neb kdyby to uměl, tak si to rovnou opraví a neptá se.... takže chca nechca bude muset zvít zavděk nějakým opravářem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, jak říká oddie. Kdybych to uměl a měl možnost spravit sám tak se neptám. Co mi akorát navrhli, a? si to sám odstrojím, že to bude o to levnější a dotáhnu to tam bez kapoty, blatníku, světel, atd...

Spoiler zůstal celej, takže super koupím jen nárazník a přimontuje se tam ten původní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Jo, jo - Ty \"napasovaný\" světla jsou pro protijedoucí řidiče fakt balzám. Nechápu, proč kupovat aušus za 700, když nová lampa vyjde na litr - já bych teda měl 100% jasno a šel bych do VALEO nebo HELLA (a na rozdíl od repliky se můžeš i kochat tím, že od toho světla vidíš - zbytečnej přepych, viď Emiši)

tak nejak... ale i kdyby svitilo uplne stejne, predstava, ze stravim hodinu upravami dilu/okoli tak, aby tam takovy dil sel me dostatecne odrazuje... kolik asi stoji hodina prace v servisu? 250-500? a jses na svejch...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počkej, jak budeš sundavat blatník ;) Je podlepenej (přitmelenej), takže když je takhle zmuchlanej a na vyhození, je lepší jej rozstříhat na kousky...

Jinak ad repliková světla - nic se na nich napasovávat nemusí, rozměrově seděj, \"jenom\" občas dost blbě svítěj. Měl jsem kdysi repliky na své první 205, měly celokovové paraboly, svítily naprosto přesně, a vydržely 4 roky (pak mi auto zbořili). Před rokem jsem koupil zase repliky, a byly dobré leda na ozdobu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2medved: nepsal jsem nic o tom ze ty svetla se pak nemusi seridit samozrejme musi a pokud se udela dobre tak to sviti normalne a ne tobe do oci...

2oddie: Je jasny ze si to nekdo nemuze opravit sam a pak proste za opravarem musi. Taky jsem nepsal na opravare se vyser zanim v zadnym pripade nechod, to jsi asi vycetl mezi radky. Puvodne se Xantik ptal za kolik by to slo opravit co nejlevneji a nejlevneji to udela tak ze poshani dily a opravi si to sam ale pokud nema moznost tak je samozrejme moje rada uplne mimo

Ja jsem holt soscka student co pocita kazdou kacku a dat 15tisic za opravu stary 205tky mi proste pride hrozne moc. Ale chapu ze nekdo proste nema jinou moznost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden dotaz. Chladič po nehodě kapal a přestal kapat po chvilce, ale nevytekl celej. Včera, když jsem oddělál víčko od expanzky, tak to začalo pěkně chcát a vyteklo to všechno, jak to? Slyšel jsem, že pokud v něm není velká díra, že to jde nějak zacínovat nebo prostě nějak spravit.

Jinak jsem sezbíral odvahu a nadzvedl kapotu, abych omrkl rozsah škod a musím říct, že jsem byl celkem rád, že sloupek není na maděru jen krapítko vyhlej, takže to nebude až zase tak strašný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Crack: není replika jako replika, v tom je ten problém.

Xantik: a jéje, tak ještě chladič. No se podívej, kde je díra, a podle toho de uvidí - pokud je měděný, zacínovat jde snadno, pokud je hliníkový s plastovými boky, tak těžko. Spíš doporučuju nespekulovat, a koupit rovnou novej - starej chladič a ještě spravovanej, to je nejlepší cesta, jak to časem někde utavit, až to začne téct... Jinak proč to teče až po oddělání víčka je jasné - díra je příliš malá, aby to tudy zároveň nasávalo vzduch, a jinudy se odsud nedostane, proto to vyteče až když otevřeš víčko.

Jakej sloupek??? Myslíš tím špičku šavle? To je ten plechový díl s názvem \"držák světla\", jak jsem psal, že bude možná na výměnu (to záleží na opraváři).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...