dodS12 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 caute, chcem sa spytat, ci mate skusenost s tym, ze vam cez intercooler preteka motorovy olej. Najprv som si myslel, ze je to preto, lebo je deravy a ze to vyriesim kupou noveho, ale ako som sa dozvedel, tym sa to neopravi, lebo ten motorovy olej nema co v intercooleri hladat. a bolo mi povedane, ze ten olej prechadza cez turbo do intercooleru, takze uz turbo bude zle a vyriesenie tochto problemu bude jedine repasom turba. Pod autom mavam v garazi stale flak ,velkost zavysi od stylu jazdy, ale teraz sa mi stalo,ze pri rovnakom style jazdy tam byva uz 2krat az trikrat vecsi flak. Este mi bolo povedane, ze je mozne,ze keby so tam dal novy intercooler , tak to by tiez nebolo dobre, lebo by ten olej co prepusta s turba isiel dalej. Takze podla vsetkeho riesenie je najskor repas turba a az potom novy intercooler. Mali ste niekto s tymto skusenost? Pomoze repas turba? motor 2,2 hdi, 2001 r.v. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 Neviděl jsem na 406 IC,terý by dole nepropouštěl, můžeš to vyřešit jako já a spodek zalít pryskyřicí, ale není vlatně žádný důvod to dělat. Nicméně toho oleje tam prolíná poměrně málo, pokud ty máš pod IC pokaždé flek (a seš si jistej, že je to z něj) tak máš asi poměrně velký problém. Takže odpoj spodní hadici, vylej olej ven, a třeba za měsíc to zopakuj, Pokud tam bude znovu oleje tolik, že z toho něco vyleješ, pak hodně riskuješ nasátí oleje a tím zničení motoru. [upravil dne 28/2/13 16:54 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodS12 Odesláno 28. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2013 ano urcite to preteka na spodu intercooleru, je tam cerstvy olej, jazdil som tak asi 20000 km pod autom byval taky maly flak, pravdaze, ked som to vytacal alebo jazdil po dialnicy tak ostal obrovsky flak a musel som doliat aj 2 - 3 deci oleja. Preto sa pytam ci mi tento problem vyriesi repas turba. Lebo sa boji toho co si pisal,ze ked ten intercooler zalepim alebo tam dam novy tak mi to bude nasavat olej do motoru a ako si napisal,tak to poskodi motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 Neptej se a udělej co jsem psal - tedy vylejt hadici a ověřit po nějaké době kolik tam toho je. Pokud tam totiž olej opravdu je tak ti dřív nebo později motor ten olej nasaje a přetočí se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 Ja mám motor RHR,tiež mám ten problém.Ked som vyviedol odvetranie motora mimo sanie,oleja je podstatne menej .Predtým som intercooler aj hadice vyumýval acetonom,saponátovou vodou,a poriadne vysušil fénom samozrejme zvnútra.Po 10 000km sa začal olej zas ukazovať na cooleri,tak to zanedlho zopakujem.Turbo zatiaľ neriešim.Myslím,že je normálne,ked u turba je v hadiciach trochu oleja.Treba však posúdiť,čo je trochu.Keby si ho z hadic vylieval,tak to nie je trochu. V intercooleri sa kondenzujú aj výpary oleja z odvetrania,tam ho bude asi viac ako v hadiciach. [upravil dne 28/2/13 22:16 od ferinko2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 Jj, to není o poškození motoru, to je o jeho kompletní destrukci. Když Ti motor nasaje olej z intercooleru, roztočí se tak, že nejde zastavit. Vypnutí klíčku ho nezastaví, většinou nejde ani udusit přes kvalt. Přetočí se přes max otáčky a většinou to končí ojnicí skrz blok. Je to opravdu fofr. A příčina je propouštějící turbo, jak jsi správně vydedukoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 Potešil si ho na dobrú noc:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 Rádo se stalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 No ono to pak vypadá takto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 Já myslím, že když mu olej po každé jízdě vykape z kůleru ven na podlahu v garáži, tak ho těžko motor nasaje [upravil dne 28/2/13 22:28 od ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 No vždy je lepšie keď to vyfúka cez intercooler ako cez výfuk.Intercooler nelepiť!!!!!!!!!!!!!:bacha:bacha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 Ozzy tomu nevěřím, ta spodní hadice ve který se to drží je níž než IC, takže tam toho bude daleko víc. Něco se vyfouká a sežere, ale to hlavní tam podle mě zůstane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. únor 2013 Sdílet Odesláno 28. únor 2013 Motor si olej z IC nasaje jen když ho je tam moc, pokud je množství malé a konstantní (protože prasklinou kape ven), tak nic nehrozí, musí se ale pravidelně kontrolovat a dolívat olej do motoru Tím neříkám, že je to způsob opravy;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodS12 Odesláno 28. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2013 no presne ako vravite, musim kontrolovat stav motoroveho oleja, aby som ho tam nemal malo. No v pondelok sa chystam dat mechanikovi vycistit intercooler a uz sa obzeram po repasovanych turbach, nebavi ma to uz stale dolievat olej a tie flaky vsade, kde zastavim:) a hlavne nechcem riskovat poskodenie motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 1. březen 2013 Sdílet Odesláno 1. březen 2013 Ozzy tomu nevěřím, ta spodní hadice ve který se to drží je níž než IC, takže tam toho bude daleko víc. Něco se vyfouká a sežere, ale to hlavní tam podle mě zůstane. IC je o neco vyse nez spoj te spodni hadice a plastoveho vedeni k turbu pod motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 1. březen 2013 Sdílet Odesláno 1. březen 2013 Nějak jsem asi nechytil pointu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.