Rotorhead Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Jaké máte zkušenostmi s dojezdem po rozsvícení kontrolky paliva ? (406, 2,0Hdi). Kolik litrů je ten zbytek v nádrži ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornado Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Rezerva v nadrzi je u 406 nejak 10l. Tak si to spocitej podle toho jakou mas spotrebu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Mělo by to být u všech aut 100km. Ale záleží na spostě faktorů (např. jak máš promáčklou nádrž). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornado Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Uz se to tu i nekde resilo - vzpominam si ze tam kdosi psal, ze na rezervu ujel i 150km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Původně zaslal: Peta Mělo by to být u všech aut 100km. Ale záleží na spostě faktorů (např. jak máš promáčklou nádrž). Tak to nevím, kde jsi na to přišel ( u Mazdy E 2200 jsem na rezervu ujel 50 - 70 km, u VW Transporter 70 - 80 km, u P 309 ale tak 30 km s odřenýma ušima, u P 405 zatím v pohodě 50 km, ale do mrtě jsem jí ještě nevyjel). Taky jde o to, jak kontrolka rezervy funguje ( u Š 105, P 309 i P 405 kontrolka problikává dle náklonů auta - zatáčky, kopce, zatímco u VW i Mazdy se rozsvítila jednou a pak už svítila až do dotankování). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornado Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Medvede, ale on tim myslel ze vsechna auta = vsechny 406... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornado Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Nebo aspon ja to tak pochopil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biker Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 dá se ujet poměrně dost cca 150 km jel jsem z dovolené a ráno v Německu nebylo kde v neděli natankovat, comp už ukazoval 0 a ujel jsem 141 km a pak jsem natankoval je to 2,0 HDi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Ne, ne. Myslel jsem vsechny seriove vyrabena auta. Ale mozna na to Medved moc slape. Uz si nepamatuju, jak u S120, ale u P309 jsem v pohode na rezervu ujel 100km a jeste tam neco zbylo, ted u 406tky to same. Dokonce i kdyz se mi rozsviti cervena u merice LPG, tak taky ujedu tech 100km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotorhead Posted July 10, 2005 Author Share Posted July 10, 2005 Původně zaslal: Peta Ne, ne. Myslel jsem vsechny seriove vyrabena auta. Ale mozna na to Medved moc slape. Uz si nepamatuju, jak u S120, ale u P309 jsem v pohode na rezervu ujel 100km a jeste tam neco zbylo, ted u 406tky to same. Dokonce i kdyz se mi rozsviti cervena u merice LPG, tak taky ujedu tech 100km. to máš dost silný nervy:D jinak díky všem za příspěvky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotorhead Posted July 10, 2005 Author Share Posted July 10, 2005 omluva, ta odpověď měla být na Bikera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Původně zaslal: Peta Ne, ne. Myslel jsem vsechny seriove vyrabena auta. Ale mozna na to Medved moc slape. Uz si nepamatuju, jak u S120, ale u P309 jsem v pohode na rezervu ujel 100km a jeste tam neco zbylo, ted u 406tky to same. Dokonce i kdyz se mi rozsviti cervena u merice LPG, tak taky ujedu tech 100km. Nemyslím, že bych na to nějak šlapal, spíš jsem přesvědčenej, že plováky jsou výrobek, na jehož přesnost se prostě nedá spolehnout (jak bych na to asi musel šlapat, abych na 309ce, kde Ty jsi najel v pohodě na rezervu 100 km já najel těch 20 - 30 s odřenejma ušima???) Je fakt, že Tys měl 1,9D a já 1,8 TD, která má o trochu vyšší spotřebu (kolem 7,5), ale zase takovej rozdíl - to bys musel buď Ty jezdit za 3 l nafty na 100 nebo já aspoň za 15, a ani jedno určitě není pravdivé číslo. [upravil dne 7/10/Sun, 10 Jul 2005 21:05:15 +0000Sun, 10 Jul 2005 21:05:15 +0000Sun, 10 Jul 2005 21:05:15 +0000Sun, 10 Jul 2005 21:05:15 +0000 Medvěd] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirkap Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Když svítí rezerva tak najedu něco přes 100km, nikdy jsem to nenechal úplně zdechnout. Jinak když PP ukazuje 0 tak ještě najedu kolem 50km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampa Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 v pricurce pisou, ze kdyz se to rozsviti je to jeste na 50km, ale moc tomu bych neveril, protoze sviti a rucicika, jeste neni v cervenem, horsi je pokud se ta rucicka vubec nepohne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJSytic Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Myslím, že jediná šance, jak to zjistit, je vyzkoušet to. Já předtím u š125L jsem to testoval a po úplným rozvícení (už to nezhaslo ani v zatáčce) jsem najel 20km ... Takže pokud chce mít někdo přesnou informaci, tak holt musí jezdit až do dna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MilaS Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Já najedu bezpečně tak 60 km, pak už to neriskuju. Myslím, že není dobré vycucnout nádrž úplně dosucha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuruk Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 mám 306 hdi a rezerva mi vydrží vždy přes 100 km dokud nemám sto tak neberu. Jednou jsem ji vyjel opravdu na doraz vešlo se tam 10 a hned svítila. Tak rezerva u mě je cca 10-12l je to dost a neříkám, že je to všude stejné, v téhle otázce je spousta otazníku. OTÍK17 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ondra Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 no vzpominam, kdyz jsem mival BXko s XUD7 motorem (znama 1.8td), tak pri rozsvieni se dalo ujet v pohode 200km! ano 200! ona ta nadrz byla na 70 litru, takze jsme vzdycky natankovali a jezdili kolem 1200km na nadrz... ale nejak jsem si na to navykl, tak vim, ze 405ka 1,8TD dojede na nadrz cca kolem 70 km.... ale co mi to samo chciplo, tak jsem to nemusel ani odvzdusnovat, proste jsem dolil naftu a jelo se dal.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Sice uz se to tu resilo nekolikrate, ale dobra tedy: Nez jsem vymenil vadny palivomer /ukazoval prave uz jen tu rezervu/, jezdil jsem jen podle pocuitadla a pak uz jen na kontrolku - rezerva je na onech 10-12l - ja na ni najezdil bezpecne 100km - ale potom co jsem jednou nedojel k pumpe a v noci prosil ridice o benzin uz radeji na tu mrsku nejezdim a palivomer jsem vymenil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proky Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Mě se u 306 HDi stalo to, že když se mi rozsvítila rezerva tak jsem ujel bezmála kilometr a stál jsem s prázdnou tak nevim jestli je to plovákem nebo elektrikou, ale pro jistotu když už se blížim rafičkou k červenýmu políčku tak jedu tankovat nechtěl bych nějak ublížit motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.