kulajda06 Odesláno 6. únor 2013 Odesláno 6. únor 2013 Zdravím všechny, podělím se tady se svou zkušeností servisu Peugeot Kly. Začali jsme u pána servisovat našeho Peugeota 407 SW 2.0HDi, po výměně několika servisů to byla příjemná změna, bohužel v průběhu času se to projevilo jako ne úplně správná změna. Po výměně turba, všech vstřikovačů a spousty dalších věcí, které v součtu činili částku již velice blízkou 100 000,- motor chytnul saze a \"zničil sám sebe\". Vůz nám pán ze servisu nabídnul k odkoupení za zajímavou cenu, no prodali jsme ho nakonec sami za téměř dvojnásobek. Nový majitel mi nedávno psal, že auto vesele funguje a vše nejspíš bylo zapříčiněno Filtrem pevných částic a špatně přeprogramovanou jednotkou. Filtr pevných částic i jednotku měl vyndat a přeprogramovat pán z Peugeotu Kly. Jenže evidentně nic z toho neudělal. Nejsem technik a i můj obor činnosti je na hony vzdálen od servisu aut, takže netuším jestli je reálné, aby motor chytnul saze kvůli špatně udělanému filtru pevných částic. Ovšem co je zarážející, že si servis účtuje za něco co neprovedl a tím pádem ve mě ztrácí důvěru i ve smyslu ostatních účtů, které jsme panu Janotkovi proplatili a u kterých mě bude neustále vrtat hlavou jestli jsme platili opravdu za to co jsme dostali:roker. Berte to jako mou zkušenost pro další výběr. Citovat
Charlie 1 Odesláno 6. únor 2013 Odesláno 6. únor 2013 Uz se to tu probiralo v jinem vlakne a dotycnemu se stalo s motorem neco podobneho a probiralo se ze zde byl spatne udelan Fap Off Citovat
mxmen Odesláno 6. únor 2013 Odesláno 6. únor 2013 motor chytnul saze a \"zničil sám sebe\".Co si pod tím představit, nenasál spíš motor olej z intercoleru po výměně turba a motor se nepřetočil a nepotkal.Jak dlouho to po výměně turba bylo, proč jsi opravu nereklamoval ?? Citovat