fifi Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Je normálne, že síce mi tempomat funguje, ale len do hranice, kedy má zopnúť turbo...tzn. že na diaľnici nastavené 130, a príde kopec, a auto začne spomaľovať, až kým nezošlapnem plyn pedál a s pomocou turba sa opäť na tých 130 dostanem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Nene,musi fungovat pořad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 neaktivuje se turbo náhodou podle otáček? tj. jakmile jedu 130 tak to turbo aktivní je kopec, nekopec... nebo né? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Turbo sa nikdy neaktivuje, turbo sa toci a pracuje ihned po nastartovani motora. A tempomat musi fungovat stale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifi Odesláno 17. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2012 neviem, či je aktívne, či nie, ale ako keby tempomat reguloval, \"pridával plyn\" len do momentu, kedy má zabrať turbo a ten povestný turbo-efekt....proste tempomat vyždíme maximum z motora, ale to nestačí, potom zošlapnem pedál, kým turbo nepritlačí do operadla, a dostanem sa bez problémov na požadovanú rýchlosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Hm takze tebe sa tempomat nevypne, ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifi Odesláno 17. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2012 nevypne, len začne klesať rýchlosť, a až po zošľapnutí pedálu s \"turbo-efektom\" sa vrátim na stanovenú rýchlosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifi Odesláno 17. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2012 no že sa točí od naštartovania mi je jasné, ale dôležité je snáď ragulácia natáčania lopatiek... či? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvrlo Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 no mne tempomat drží aj v kopcoch, keď začne spomalováť, znamená to, že budem musieť podradiť, zošliapnutie pedála mi nepomôže. Pedál zošliapnem pri potrebe akcelerácie, no tempomat ostáva zapnutý a po pustení pedála sa rýchlosť opäť ustáli na navolenej hodnote. Takže ak v kopci klesá rýchlosť s tempomatom, treba podradiť. Moja skúsenosť! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Tempomat drží rýchlosť kým stačí výkon motora. Ak auto spomaľuje so zapnutým tempomatom napr. pri jazde do produkého kopca na vysokom stupni, stlačenie plynu nepomôže. To čo robí fifiho auto podľa mňa nie je normálne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyrone Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 treba vypnut klimu, par konikov to usetri :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 A máš zaplý tempomat nebo limiter??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 ked na to staci pedal tak ako fifi uvadza a auto sa dostane na pozadovanu rychlost aj bez podradenia rychlosti, tak netreba podradovat kvoli tomu ze by nestihal tempomat. cize tempomat si vystaci so zaradenou rychlostou bez problemov... tam bude iny problem ktory so zaradenym stupnom a podla mna ani s turbom to nema nic spolocne... ale neviem aky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 Hm, je to divne, ze tempomat nevie pridat viac a pedalom to ide bez problemov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcuss321 Odesláno 16. červenec 2012 Sdílet Odesláno 16. červenec 2012 tak nieco podobne sa obcas stava aj mne, ze ked idem do nejakeho stupania na dialnici tak auto zacne spomalovat vacsinou jazdim 130 km/h cca volaco cez 2100 otacok moze mat motor ked to zaregistrujem tak slapnem a auto zrychli bez problemou, ale stalo sa mi uz aj to ze ked zapmnem tempommat cca pri 100 vke a nastavim 130 tak auto niekedy pomaly zrychluje ako keby bez turba, ked tak na tym uvazujem tak by to mohlo byt zanesenim variabilnej geometria lopatiek ze sa zasekavaju alebo by mohol byt zaplneny fap co sposoby brzdenie vyfukovych plynov teda aj turba, mam taky pocit ze vacsinou sa mi to stava ked idem dlhsiu dobu na tempomate pri relativne konstantnych otackach kedy turbo skoro vobec nepracuje a popri tom sa zapnuje fap. Treba si autu pustit poriadne kominkom a vymiest pavucinu z fapu:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 8. říjen 2012 Sdílet Odesláno 8. říjen 2012 Tak trochu opráším toto téma. Mám stejný problém po výměně turba. Tempo nastaven např. na 130Km/h, auto jede, ale jakmile přijde táhlý kopec, začne zpomalovat a když přišlápnu plyn, tak zrychlí a zase drží do dalšího stoupání, kde se situace opakuje. Chová se to tak, jako by ŘJ motoru neuměla pořádně přidat plyn. Zajímavé ale je, že když jedu na tempo 70, tak k tomuto nedochází. Nikde žádná závada, v dia žádný problém. Měl jsem už přes noc odpojenou baterku, odkonfigurovaný a znova nakonfigurovaný tempo a pořád stejné. Ještě zkusím vyměnit palivový filtr, ale moc si od toho neslibuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifi Odesláno 10. říjen 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2012 Presne ako píšeš Honza, totálne to isté robí mne....aj s tými rýchlosťami mi to sedí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kupca Odesláno 11. říjen 2012 Sdílet Odesláno 11. říjen 2012 Jak jste na tom s FAPem, možná blbej nápad, ale odpovídalo by to symptomům. Při zaplým temp. začne regenerace, jednotka sníží plnící tlak turba, zavře EGR a začne topit aby se saze vypálily. Výkon jde dolů a probíha regenerace. V případě zatlačení na plyn předpokládám že intenzívním, se přeruší regenerace (bezpečnost je priorita před reg.) no a pak auto jede opět normálně. Podíval bych se co píše počítač FAPu (po kolka km regeneruje). Pokd je to pravidlo napích bych dia a vyrazil na tempomat do kopce a sledoval to on line za jízdy, tlak turba požadovaný a skutečný atd. U mýho mazla pokud jedu po dálnici poznám každou regeneraci, motor se zachová jak píšete, ale řeším to podřazením a nechám ho doregenerovat, na plyn nehnípnu a cca 3-5 minut a pak je slyšet že zabere turbína a začne být slyšet ten vrnivý zvuk jak turbína pěchuje sání no a motor jde jak ďáblík. Podotýkám že mám původní FAP najeto 180, a zanešenej je středně, aspoň to píše dia. Pokud jedu jízdu meziosadovou tak regeneraci nejde opravdu poznat, páč se využívá jen mizivá hodnota krouťáku a výkonu a proto i temp. se chová v tomto režimu v pohodě a \"neubírá\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 11. říjen 2012 Sdílet Odesláno 11. říjen 2012 Nenene, FAP určitě ne. Dělá to jednoznačně při vyšších rychlostech a kdykoliv. To by FAP musel regenerovat v podstatě pořád. Jakmile nastanou výše uvedené podmínky, tak prostě ŘJ motoru neumí razantně přidat plyn. Mě FAP regeneruje cca po 600 - 700 km a to tomu co uvádíš neodpovídá. Můžu na něj dia mrknout, ale tady ten problém nevidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kupca Odesláno 12. říjen 2012 Sdílet Odesláno 12. říjen 2012 No uvidíš podivej a dej vědět, mě se tempomat chová jako dravec, když musím přibrzdit a třeba o dost (dálnice) na 70-80 a klepnu ho tam zpět tak řj zatlačí na plyn statně a chce rychlost dorovnat na nastavenou (dálnice dávám 140), dokonce se mi zdá že i kdybych dal plnej tak to tak zrychlovat nebude. Pokud je v plánu reg. tak se chová přesně jak popisujete. Pak se sklidím do pravýho a počkám až to přejde , mě regeneruje průměrně cca 500 km, dle dia, ale pokud poskakuju po městě tak to dokáze i po 150 a pokud je hodně zima tak i po míň km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.