Jump to content

Zhasnutie motora za jazdy


navy261
 Share

Recommended Posts

Zdravím.

Najazdených 180 000km, väčšinou mestská premávka, štartovanie úplne bez problémov.

V poslednej dobe, len z času na čas, pri prudšom pridaní motor na zlomok sekundy vynechal, až potom normálne zabral ale len niekedy. Teraz, tiež len niekedy, vynechá aj pri miernejšom zošlapnutí plynu. Vyvrcholilo to úplným zhasnutím motora za jazdy. Otáčkomer okamžite klesne na nulu, nesvietia žiadne kontrolky, mimo kontrolky systému na znižovanie škodlivín. nevypisuje žiadne závady. Divné je že posilovač riadenia normálne funguje. Ale motor nebeží. Skúšal som za jazdy naštartovať, nič. Keď som zostal stáť, pozrel som či nepadla nafta, povolil odvzdušňovák, všetko ok. Po zhruba 3 minútach motor naštartuje a ide ďalej. Toto sa opakovalo už 3x za štyri dni. Jazdím skoro stále po meste, ale raz za 300km idem na dlhšiu jazdu, takže FAP by sa mohlo regenerovať bez problémov. Zdá sa že to robí keď ho po jazde odstavím na kratšiu 0,5-1h prestávku a potom znova idem.

Chystám sa skontrolovať erg ventil, vyčistiť aj váhu vzduchu. Iné ma nenapadá.

Zle sa jazdí keď vieš že v dopravnej špičke možeš zablokovať križovatku alebo jednosmerku.

Ak niekto vie pomôcť poraďte.

Link to comment
Share on other sites

aha, ale nemyslim, ze sa stale strafis :D to by bol kurde naaahoda :) ale ked pocujes na aute, ze uz zacina regenerovat, tak potom radsej nevypni auto, ale prevetraj ho :)

a ako to na aute počuť??

ja som za vyšs roka, čo na 407 jazdím, regeneráciu nepostrehol :myslim

myslím, že na 1.6 hdi to poznať, ale na 2.0...neviem, možno niekto druhý má inú skúsenosť

Link to comment
Share on other sites

tak ak by ste maly dobry sluch tak by si zistil, kedy ti zacina regeneracia, pretoze vtedy aj pri 1.6 aj pri 2.0 je trosku pocut taky akoby dunivy zvuk od vyfuku... ako ked mas sportove vyfuky, je to pocut najlepsie ked sa bavis s plynom na otackach 800-1000... :papa

Link to comment
Share on other sites

Zdravím.

Najazdených 180 000km, väčšinou mestská premávka, štartovanie úplne bez problémov.

V poslednej dobe, len z času na čas, pri prudšom pridaní motor na zlomok sekundy vynechal, až potom normálne zabral ale len niekedy. Teraz, tiež len niekedy, vynechá aj pri miernejšom zošlapnutí plynu. Vyvrcholilo to úplným zhasnutím motora za jazdy. Otáčkomer okamžite klesne na nulu, nesvietia žiadne kontrolky, mimo kontrolky systému na znižovanie škodlivín. nevypisuje žiadne závady. Divné je že posilovač riadenia normálne funguje. Ale motor nebeží. Skúšal som za jazdy naštartovať, nič. Keď som zostal stáť, pozrel som či nepadla nafta, povolil odvzdušňovák, všetko ok. Po zhruba 3 minútach motor naštartuje a ide ďalej. Toto sa opakovalo už 3x za štyri dni. Jazdím skoro stále po meste, ale raz za 300km idem na dlhšiu jazdu, takže FAP by sa mohlo regenerovať bez problémov. Zdá sa že to robí keď ho po jazde odstavím na kratšiu 0,5-1h prestávku a potom znova idem.

Chystám sa skontrolovať erg ventil, vyčistiť aj váhu vzduchu. Iné ma nenapadá.

Zle sa jazdí keď vieš že v dopravnej špičke možeš zablokovať križovatku alebo jednosmerku.

Ak niekto vie pomôcť poraďte.

Mál som podobný problém,nepravidelne počas jazdy mi vypol motor.

V 180 000km.Menili mi poistkovú skrínku v motorovom priestore kde sa pod poistkami nachádzajú relátka vstrekov.Chyba P0215.Možno.Treba na dia.

Link to comment
Share on other sites

heh cca dva tyzdne dozadu sa mi stala podobna vec, bola prietrz, rozbita cesta zaliata vodou a zrazu mi zhaslo, ziadna hlaska, ziadna chybova kontrolka, vsetko ostatne slo.... skusal som dva krat nastartovat (asi 10sekund som startoval) a nic.... pockal som cca 3-5 minut a nastartovalo na brnk. Ako keby odisiel snimac otacok. Odvtedy mi to neurobilo, pripisujem to zatial, ze sa voda dostala niekam, kam nemala

Link to comment
Share on other sites

Dnes som bol v značkovom servise na dia (40E). Našli presne ako povedal janik6163 - poistkova skrinka, naviac vadný snímač otáčok motora. Oprava má stáť po zlave na staršie auto 200E.

Naštvali ma s dia vlani stálo 27E. Riadne zdraželi.

V podelok to majú robiť, potom hodím ceny súčiastok a práce. Zdá sa mi to dosť.

Nevie niekdo v okolí Trenčína o lacnejšom servise, alebo fachmanovi čo vie robiť peugeoty, ale je o niečo lacnejší?

Link to comment
Share on other sites

Poistkovú skrínku si vymeníš aj sám.Snímač neviem,snimač možno nieje zlý.Najprv treba vymeniť skrínku.Myslím že stojí 45e.Potom dia a uvidí sa.V PD som platil za poistkovú 45e a práca 100e a dia 30e.

Chyby snimačov a všeličoho ti vyhodí dia.Skúsenosť.

[upravil dne 8/6/12 13:37 od janik6163]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...