navy261 Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Zdravím. Najazdených 180 000km, väčšinou mestská premávka, štartovanie úplne bez problémov. V poslednej dobe, len z času na čas, pri prudšom pridaní motor na zlomok sekundy vynechal, až potom normálne zabral ale len niekedy. Teraz, tiež len niekedy, vynechá aj pri miernejšom zošlapnutí plynu. Vyvrcholilo to úplným zhasnutím motora za jazdy. Otáčkomer okamžite klesne na nulu, nesvietia žiadne kontrolky, mimo kontrolky systému na znižovanie škodlivín. nevypisuje žiadne závady. Divné je že posilovač riadenia normálne funguje. Ale motor nebeží. Skúšal som za jazdy naštartovať, nič. Keď som zostal stáť, pozrel som či nepadla nafta, povolil odvzdušňovák, všetko ok. Po zhruba 3 minútach motor naštartuje a ide ďalej. Toto sa opakovalo už 3x za štyri dni. Jazdím skoro stále po meste, ale raz za 300km idem na dlhšiu jazdu, takže FAP by sa mohlo regenerovať bez problémov. Zdá sa že to robí keď ho po jazde odstavím na kratšiu 0,5-1h prestávku a potom znova idem. Chystám sa skontrolovať erg ventil, vyčistiť aj váhu vzduchu. Iné ma nenapadá. Zle sa jazdí keď vieš že v dopravnej špičke možeš zablokovať križovatku alebo jednosmerku. Ak niekto vie pomôcť poraďte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodo407sw Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 tych 300km jazdievas koli tomu aby si zregeneroval FAP? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 DRV ventil zkus to pichnout na diag a mrknout na tlaky paliva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
navy261 Posted June 5, 2012 Author Share Posted June 5, 2012 Nejazdím 300km pre fapo, ale zhruba po 300km jazdenia po meste sa mi pritrafí dlhšia jazda, kde by mohla prebehnúť regenerácia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodo407sw Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 aha, ale nemyslim, ze sa stale strafis to by bol kurde naaahoda ale ked pocujes na aute, ze uz zacina regenerovat, tak potom radsej nevypni auto, ale prevetraj ho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cvrlo Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 aha, ale nemyslim, ze sa stale strafis to by bol kurde naaahoda ale ked pocujes na aute, ze uz zacina regenerovat, tak potom radsej nevypni auto, ale prevetraj ho a ako to na aute počuť?? ja som za vyšs roka, čo na 407 jazdím, regeneráciu nepostrehol myslím, že na 1.6 hdi to poznať, ale na 2.0...neviem, možno niekto druhý má inú skúsenosť Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidekcz Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Já si teda taky nikdy ničeho nevšimnul :myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joozino Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 presne aj ja som na tom podobne..mam ho presne rok najazdene 10000km a regeneraciu fap som este nezaregistroval..vobec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanculD Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Tipujem sekajuci sa egr ventil. Mne sa dokonca zlomila oska, ktora ho ovlada, ventil ostal otvoreny a koniec, motor sam seba zadusil. Casta zavada na RHR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodo407sw Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 tak ak by ste maly dobry sluch tak by si zistil, kedy ti zacina regeneracia, pretoze vtedy aj pri 1.6 aj pri 2.0 je trosku pocut taky akoby dunivy zvuk od vyfuku... ako ked mas sportove vyfuky, je to pocut najlepsie ked sa bavis s plynom na otackach 800-1000... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King81 Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Tak tak. Tiez pripisujem toto dunenie regeneracii fapu. Ja to pocujem najviac pri cca 1800-2000 ot. A ventilator toci ako sialeny. Najlepsie ist hned vyvetrat ako bolo spominane. (407, 1.6hdi). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidekcz Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Tak já jsem snad ani ten ventilátor nikdy neslyšel :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyrone Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 to dunenie nemam sancu pocut, vacsinou mam radio na plne gule a to duni nieco ine tuc tuc tuc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joozino Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 pyrone, ja tak isto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baffy Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 otáčky 800-1000:o,chvílu aj to iba pri opúšťaní križovatky,alebo parkovacieho miesta a to sa sním nestihnem baviť.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janik6163 Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Zdravím. Najazdených 180 000km, väčšinou mestská premávka, štartovanie úplne bez problémov. V poslednej dobe, len z času na čas, pri prudšom pridaní motor na zlomok sekundy vynechal, až potom normálne zabral ale len niekedy. Teraz, tiež len niekedy, vynechá aj pri miernejšom zošlapnutí plynu. Vyvrcholilo to úplným zhasnutím motora za jazdy. Otáčkomer okamžite klesne na nulu, nesvietia žiadne kontrolky, mimo kontrolky systému na znižovanie škodlivín. nevypisuje žiadne závady. Divné je že posilovač riadenia normálne funguje. Ale motor nebeží. Skúšal som za jazdy naštartovať, nič. Keď som zostal stáť, pozrel som či nepadla nafta, povolil odvzdušňovák, všetko ok. Po zhruba 3 minútach motor naštartuje a ide ďalej. Toto sa opakovalo už 3x za štyri dni. Jazdím skoro stále po meste, ale raz za 300km idem na dlhšiu jazdu, takže FAP by sa mohlo regenerovať bez problémov. Zdá sa že to robí keď ho po jazde odstavím na kratšiu 0,5-1h prestávku a potom znova idem. Chystám sa skontrolovať erg ventil, vyčistiť aj váhu vzduchu. Iné ma nenapadá. Zle sa jazdí keď vieš že v dopravnej špičke možeš zablokovať križovatku alebo jednosmerku. Ak niekto vie pomôcť poraďte. Mál som podobný problém,nepravidelne počas jazdy mi vypol motor. V 180 000km.Menili mi poistkovú skrínku v motorovom priestore kde sa pod poistkami nachádzajú relátka vstrekov.Chyba P0215.Možno.Treba na dia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipisko Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 heh cca dva tyzdne dozadu sa mi stala podobna vec, bola prietrz, rozbita cesta zaliata vodou a zrazu mi zhaslo, ziadna hlaska, ziadna chybova kontrolka, vsetko ostatne slo.... skusal som dva krat nastartovat (asi 10sekund som startoval) a nic.... pockal som cca 3-5 minut a nastartovalo na brnk. Ako keby odisiel snimac otacok. Odvtedy mi to neurobilo, pripisujem to zatial, ze sa voda dostala niekam, kam nemala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
navy261 Posted June 8, 2012 Author Share Posted June 8, 2012 Dnes som bol v značkovom servise na dia (40E). Našli presne ako povedal janik6163 - poistkova skrinka, naviac vadný snímač otáčok motora. Oprava má stáť po zlave na staršie auto 200E. Naštvali ma s dia vlani stálo 27E. Riadne zdraželi. V podelok to majú robiť, potom hodím ceny súčiastok a práce. Zdá sa mi to dosť. Nevie niekdo v okolí Trenčína o lacnejšom servise, alebo fachmanovi čo vie robiť peugeoty, ale je o niečo lacnejší? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janik6163 Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Poistkovú skrínku si vymeníš aj sám.Snímač neviem,snimač možno nieje zlý.Najprv treba vymeniť skrínku.Myslím že stojí 45e.Potom dia a uvidí sa.V PD som platil za poistkovú 45e a práca 100e a dia 30e. Chyby snimačov a všeličoho ti vyhodí dia.Skúsenosť. [upravil dne 8/6/12 13:37 od janik6163] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinicman Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 40€ za DIA??? Kristova noho... :roll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.