Jump to content
Sign in to follow this  
PEGOT 406

Vysoké otáčky volnoběhu

Recommended Posts

Zdravím.Mám ještě jeden problém.Mám vysoký volnoběh,cca 1000otáček.Poraďte mi prosím,v čem bude problém.Čerpadlo?Řídící jednotka?Nebo něco jiného?Díky za odpověď.Jirka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prisponovane lanko od sitice, zkus ho povolit mely by ti klesnout.... Jinak taky to dela to zkurvene dlouhy lanko k cerpadlu ktery obtoceny okolo airboxu, ja sem to zkratil a airboxu sem se vyhnul..... a tem mam volnobeh nekde na 900 otackach

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Džůny

1.8 16V LFY r.v. 97 mi drží a vždycky držel 1000 otáček... neřeším. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Džůny

Nojo, že je něco špatně, řekni mi něco co nevím. :D

Krokáč je nový, pohraju si asi s tou sponkou lanka u klapky.

[upravil dne 6/9/11 23:02 od Džůny]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Džůny

No to čidlo je možné. Myslíš že dává špatné údaje o teplotě a proto drží motor vyšší otáčky? Chmm, mohlo by to souviset i s tím škubáním motoru.

Návod na výměnu jsem našel tady, kdyby někdo potřeboval:

http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004110701

Lanko by mělo být OK a těsnost sání taky.

[upravil dne 7/9/11 10:43 od Džůny]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Džůny

Jo díky, rychleji píšu než myslím, už jsem to našel i s návodem (a upravil horní příspěvek). :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Džůny

Zelené čidlo jsem tento pátek vyměnil a zatím nepozoruju žádnou změnu. :( Drží 1100 za studena a za tepla něco málo pod 1000. Přisávat by to nemělo nikde a lanko je volné. Tak čím to? :myslim -15° není ideální prostředí k testování, ale po zahřátí by to nemělo mít vliv, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám podobný problém, dnes som ráno naštartoval pri -11°C, všetko v pohode, prešiel som 100 km poväčšine po dialnici, vypol som motor, išiel som nakúpiť, po 20 minútach som naštartoval a otáčky sa držali na 2850 - 3000 ot/min!!! Skontroloval som lanko, ale bolo ešte voľné, v tom to nebolo. Skúsil som motor vypnúť a naštartovať znova, no až na tretíkrat to pomohlo a otáčky sa ukludnili. V čom mohol byť problém? To zelené čidlo???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Džůny

krtek 2: Zkusím. :papa Někdo tady ještě navrhoval benzin do rozprašovače a zkusit stříknout na různá místá, kde si přidá, tam by to mělo přisávat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

od odvetrania klukovej skrine napr ta hadica co ide z ventiloveho vika do skrtiacej klapky alebo tam skondenzuje vlhkost vo vzduchu ked je von zima a motor teply

[Edited on 6/2/12 19:53 by krtek 2]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ci je na to sprej to pochybujem ale netvrdim ze ne ,ak nechces aby to kondenzovalo tak na tom nejazdi alebo sa vyhni kratkym trasam zaklad je dobre ohriat motor aby sa to teplom odparilo a motor chladol suchy tiez som mal teraz problem (minuly tyzden) motor blbnul trasu do roboty mam 1.5 km cize strasne kratka trasa to ho neohrejem ani na 70 stupnov,potom som to poriadne prebehol(ohrial) a na druhy den uz to bolo ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...