Jirka 807 Odesláno 21. červenec 2011 Sdílet Odesláno 21. červenec 2011 kluci dával někdo ostřikovače na kapotu ? Blbě mi to stírá a nový stěrače to je pálka a ty trysky nejdou přendat tak sem uvažoval že bych je sundal na kapotu ale nechce se mi dělat do ní díry . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibo807 Odesláno 21. červenec 2011 Sdílet Odesláno 21. červenec 2011 pane kolego někde tady už je tema o tomhle a ja to vyřešil tak že jsem koupil z octavieII a dal to do toho torpeda co je mezi kaporou a sklem takova ta mřižka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 21. červenec 2011 Sdílet Odesláno 21. červenec 2011 A ty origo jdou normálně odříznout žiletkou a pak přilepit na ty nový a co přehodit jen gumičky já to taky tak udělal a ty stěrače zas tak drahý nejsou:papa šetření na nesprávném místě se občas nevyplácí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 21. červenec 2011 Sdílet Odesláno 21. červenec 2011 No vrtat do kapoty kvůli stěračům že jsou drahý:bojim:bojim no tak to sem dlouho neslyšel..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 22176 Odesláno 21. červenec 2011 Sdílet Odesláno 21. červenec 2011 A ty origo jdou normálně odříznout žiletkou a pak přilepit na ty nový a co přehodit jen gumičky já to taky tak udělal a ty stěrače zas tak drahý nejsou:papa šetření na nesprávném místě se občas nevyplácí Řešil jsem to nedávno výměnou gumiček.Stěrače stírají jak nové tak myslím že OK.Čas ukáže náklady cca 60kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka 807 Odesláno 21. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2011 no právě vrtat nechci gumičky sem už měnil dlouho nevydržej ale asi mi nic jinýho nezbyde než to zase vyměnit chtěl sem dát bez ramínkový když to tak vychvalujou tak uvidim . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbadjohn Odesláno 21. červenec 2011 Sdílet Odesláno 21. červenec 2011 Tak já to taky řešil výměnou gumiček, stálo mě to stovku a stírá to docela dobře. Na ty bezramínkové jsem pávě moc chvály nečetl, proto jsem tam nechal to co tam je a vyhovuje mi, že jsou trysky na ramínkách. Jinak nový lišty v Autokelly 1160 a v Badosu 760. Oboje je cena bez slevy, takže u obou lze ušetřit zhruba 20%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
somira Odesláno 22. červenec 2011 Sdílet Odesláno 22. červenec 2011 tady už je taky něco... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golias Odesláno 22. červenec 2011 Sdílet Odesláno 22. červenec 2011 Dal jsem si tam teďka bezramínkový Valea a absolutní ticho nic nemlátí, ty klasický jsou předraženej hnus. Kupoval jsem je loni od Bosche a vydržely rok a to stojijou okolo 1000.-. Jednu výhodu měli, že z nich šli odcvaknout ty trysky a ty jsem pak přidělal stahovací páskou k ramenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 22. červenec 2011 Sdílet Odesláno 22. červenec 2011 Já vyzkoušel ty ploché a nic moc, pak nové klasické z pumpy a zlomil se mi a tak návrat k původním originálům a nové gumičky a spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lionek Odesláno 22. červenec 2011 Sdílet Odesláno 22. červenec 2011 Taky bych potřeboval vyměnit gumičky, ale nemám moc dobrou zkušenost s těmi levnými z benzinky. V mrazech mi ztuhly a moc nestíraly... Máte vyzkoušené nějaké dobré? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 22. červenec 2011 Sdílet Odesláno 22. červenec 2011 Teraz som odfotil na parkovisku pri jednom hypermarkete Citroen C8 a ten mal ostrekovače v tej lište nad stieračmi. Bolo to originál a auto bolo r.v. 2005 a vyššie, lebo mal už oranžové podsvietenie budíkov. Hop až teraz pozerám, že som fotku nevložil, ups. [upravil dne 22/7/11 21:39 marko306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 23. červenec 2011 Sdílet Odesláno 23. červenec 2011 Par mojich postrehov k ostrekovacom . Spotreba vody integrovaneho ostrekovaca oproti tym na kapote je urcite o 2/3 nizsia hlavne v zime. Mam evasion aj 807 takze to mam osobne odskusane. Nehovoriac o ostrekovani skla pri vyssej rychlosti. Na mercedese sprinter som si vsimol ze ostrekovac je prichyteny na ramienku stieraca . Vyzera to velmi jednoducho , skusim si nieco podobne zohnat na evasion lebo tie orig. na kufri mi idu poriadne na nervy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 23. červenec 2011 Sdílet Odesláno 23. červenec 2011 Já mám ostřikovače v torpádu, někde v jiném vlákně jsem dával fotky a musím říct naprostá spokojenost. Lehce krátce sepnu páčku, nastříká to na celé sklo automaticky dávku a pak to stěrače setřou, je to podle mě lepší než ve stěraších, kde když je stěrač dole tak to na na sklo nejde a tečen jen pryč, navíc hlavně problém v zimně že ty trubyčky zamrzají a praskají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 23. červenec 2011 Sdílet Odesláno 23. červenec 2011 V tomto vlákne je odkaz na druhé vlákno kde si tie fotky dával, ale už sú tam neni ako sa fórum upravovalo či čo sa to robilo s ním, tak sa zmazali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 23. červenec 2011 Sdílet Odesláno 23. červenec 2011 Já mám ostřikovače v torpádu, někde v jiném vlákně jsem dával fotky a musím říct naprostá spokojenost. Lehce krátce sepnu páčku, nastříká to na celé sklo automaticky dávku a pak to stěrače setřou, je to podle mě lepší než ve stěraších, kde když je stěrač dole tak to na na sklo nejde a tečen jen pryč, navíc hlavně problém v zimně že ty trubyčky zamrzají a praskají. Pokud tam máš nemrzku,tak nevím proč by to praskalo a zamrzalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 24. červenec 2011 Sdílet Odesláno 24. červenec 2011 Najlepsi ostrekovac aky som kedy mal bol na JEEP CHEEROKEE . Neviem ako to bolo vymyslene ale na cele okno sa nastriekaly drobne kvapocky. Uplne super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 24. červenec 2011 Sdílet Odesláno 24. červenec 2011 Asi myslíš rozprašovač. To má aj napríklad Xsara. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 24. červenec 2011 Sdílet Odesláno 24. červenec 2011 Xsaru nepoznam ale na tom JEEPE tp fungovalo super aj pri vyssej rychlosti. Mala spotreba vody vyborna ucinnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 24. červenec 2011 Sdílet Odesláno 24. červenec 2011 Tady to také rozprašuje, drobné kapky a když tam je nějaký roztok do ostřikovačů tak je to taková pěna. Hadičky prostě praskají prostým střídáním teplot a tím že jsou z části pohyblivé tak prostě trpí. Ne otázka kapaliny, ale smršťování a rotahování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.