Přejít na obsah
Jirka 807

přední ostřikovače

Recommended Posts

kluci dával někdo ostřikovače na kapotu ? Blbě mi to stírá a nový stěrače to je pálka a ty trysky nejdou přendat tak sem uvažoval že bych je sundal na kapotu ale nechce se mi dělat do ní díry .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A ty origo jdou normálně odříznout žiletkou a pak přilepit na ty nový a co přehodit jen gumičky já to taky tak udělal a ty stěrače zas tak drahý nejsou:papa šetření na nesprávném místě se občas nevyplácí

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
A ty origo jdou normálně odříznout žiletkou a pak přilepit na ty nový a co přehodit jen gumičky já to taky tak udělal a ty stěrače zas tak drahý nejsou:papa šetření na nesprávném místě se občas nevyplácí

Řešil jsem to nedávno výměnou gumiček.Stěrače stírají jak nové tak myslím že OK.Čas ukáže náklady cca 60kč.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak já to taky řešil výměnou gumiček, stálo mě to stovku a stírá to docela dobře. Na ty bezramínkové jsem pávě moc chvály nečetl, proto jsem tam nechal to co tam je a vyhovuje mi, že jsou trysky na ramínkách. Jinak nový lišty v Autokelly 1160 a v Badosu 760. Oboje je cena bez slevy, takže u obou lze ušetřit zhruba 20%.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dal jsem si tam teďka bezramínkový Valea a absolutní ticho nic nemlátí, ty klasický jsou předraženej hnus. Kupoval jsem je loni od Bosche a vydržely rok a to stojijou okolo 1000.-. Jednu výhodu měli, že z nich šli odcvaknout ty trysky a ty jsem pak přidělal stahovací páskou k ramenu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já vyzkoušel ty ploché a nic moc, pak nové klasické z pumpy a zlomil se mi a tak návrat k původním originálům a nové gumičky a spokojenost.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych potřeboval vyměnit gumičky, ale nemám moc dobrou zkušenost s těmi levnými z benzinky. V mrazech mi ztuhly a moc nestíraly... Máte vyzkoušené nějaké dobré?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Teraz som odfotil na parkovisku pri jednom hypermarkete Citroen C8 a ten mal ostrekovače v tej lište nad stieračmi. Bolo to originál a auto bolo r.v. 2005 a vyššie, lebo mal už oranžové podsvietenie budíkov.

Hop až teraz pozerám, že som fotku nevložil, ups.

[upravil dne 22/7/11 21:39 marko306]

post-19160-14109618828372_thumb.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Par mojich postrehov k ostrekovacom . Spotreba vody integrovaneho ostrekovaca oproti tym na kapote je urcite o 2/3 nizsia hlavne v zime. Mam evasion aj 807 takze to mam osobne odskusane. Nehovoriac o ostrekovani skla pri vyssej rychlosti. Na mercedese sprinter som si vsimol ze ostrekovac je prichyteny na ramienku stieraca . Vyzera to velmi jednoducho , skusim si nieco podobne zohnat na evasion lebo tie orig. na kufri mi idu poriadne na nervy. :papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já mám ostřikovače v torpádu, někde v jiném vlákně jsem dával fotky a musím říct naprostá spokojenost. Lehce krátce sepnu páčku, nastříká to na celé sklo automaticky dávku a pak to stěrače setřou, je to podle mě lepší než ve stěraších, kde když je stěrač dole tak to na na sklo nejde a tečen jen pryč, navíc hlavně problém v zimně že ty trubyčky zamrzají a praskají.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Já mám ostřikovače v torpádu, někde v jiném vlákně jsem dával fotky a musím říct naprostá spokojenost. Lehce krátce sepnu páčku, nastříká to na celé sklo automaticky dávku a pak to stěrače setřou, je to podle mě lepší než ve stěraších, kde když je stěrač dole tak to na na sklo nejde a tečen jen pryč, navíc hlavně problém v zimně že ty trubyčky zamrzají a praskají.

Pokud tam máš nemrzku,tak nevím proč by to praskalo a zamrzalo.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tady to také rozprašuje, drobné kapky a když tam je nějaký roztok do ostřikovačů tak je to taková pěna.

Hadičky prostě praskají prostým střídáním teplot a tím že jsou z části pohyblivé tak prostě trpí. Ne otázka kapaliny, ale smršťování a rotahování.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×