Dadadavid Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 Ahoj,mame s kamosem spor,kolik muze jet nejvic 106ka a s jakymkoliv motorem at uz 1.3 rallye nebo gti a to samy 306ka??ktery auto je lepsi celkove???Díky za nazory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J0hny Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 mam 306 1.6 a jel sem nejvic 190, pak uz sem se docela bal ale 200 by asi slo, u kamose ve 106 1.6 16v sem jel 235(cca pac nestacil rychlomer ) [upravil dne 18/11/10 10:13 J0hny] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capy Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 306 cabrio s 1,6 65kw. 203km/h na rovině pak jí došel dech a rozkmitala se střecha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wooody Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 106 S16 cca 240 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pizz Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 2.0hdi ... 190 a pomaly liezho na 200 ale uz koncila cesta :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeny Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 když se porovnají specifikace nejsilnějších verzí, tak jednoznačně vychází lepší 306 gti6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f3Rd@ Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 ja myslim ze nejvic jede 306 s motorem 3.0 V6 nejakych 250km/h ale nevim kolik muze jet s motorem T16 -no co, reklo se s jakymkoli motorem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dadadavid Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 ja myslim ze nejvic jede 306 s motorem 3.0 V6 nejakych 250km/h ale nevim kolik muze jet s motorem T16 -no co, reklo se s jakymkoli motorem samozrejme byla rec o motorech,ktery se do tech aut davaly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz23 Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Já myslim, že závisí na tom, jak je to zpřevodovaný. Když tam bude ta samá převodovka,tudíž ten samej převod, tak max rychlost bude stejná at už s V6 nebo T16. Nebo ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeny Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 nebude, na převodu sice taky závisí, ale vmax je tehdy, když výkon na kolech se rovná výkonu odporů Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz23 Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Když budou mít oba motory stejný max. otáčky, třeba 6500 tak s tou samou převodovkou pojedou oba stejně rychle. Když budu mít V6 se 140 Kw a druhou upravenou třeba s 200 Kw tak při stejnejch max. otáčkách musej jet stejně rychle, akorát to výkonější rychlejc zrychlí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budhas Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 P 306 1.4 r.v. 98 a maximálku jsem s toho dostal 190 km/h ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeny Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Mariusz23: ano v ideálním prostředí bez odporů jo potom opravdu v = poloměr kola x úhlová rychlost kola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz23 Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Ty jsi snad učitel-ka fyziky ne...? Tak i když nějakej odpor bude tak ten výkonější motor těch otáček dosáhne rychlejc a ten slabší pomalejc, ale nakonec oba pojedou stejně rychle,pokud ten odpor nebude natolik velkej aby bránil tomu slabšímu dosažení těch otáček Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeny Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 nejsem:D, ale mam teď z tutý problematiky přednášky ty odpory jsou fakt velký. Třeba výkon odporu vzduchu je potom roven součiniteli odporu vzduchu x čelní plocha x dynamickej tlak x rychlost z toho se ještě vyjadřuje ten dynamickej tlak, takže ve výsledku je ten výkon odporu vzduchu rovnej třetí mocnině rychlosti (x ten součinitel odporu vzduchu x čelní plocha x hustota vzduchu) samozřejmě tam taky působí třeba třecí odpor, odpor stoupání... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
306gti6 Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 wooody: 106ka 240?? myslim tak max 220-225 myslim ze vic uz otacky nepusta.. 306GTI6 mam MAX 245-250km/h (obmedzovac) ale realne 235Km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wooody Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 wooody: 106ka 240?? myslim tak max 220-225 myslim ze vic uz otacky nepusta.. 306GTI6 mam MAX 245-250km/h (obmedzovac) ale realne 235Km/h neni to seriova S16, a nemá seriovou převodovku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
306gti6 Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 tak to potom ano;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz23 Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Jeny: Tak to už je na mě fakt moc složitý Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capy Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 jinak bych řek že je to zcela bezpředmětný. Zajímavější údaje jsou zcela jiné. Taky důvod proč zkracuji převodovku - maximálka je k ničemu:aut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.