Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Braking fault - co mi to chce?


Wensdy

Recommended Posts

Mě tohle dělalo také sice trochu jiná hláška, ale možná to je podobné. Mě to hlásilo opotřebované brzdové destičky, a byl to prodřený drát k čidlu a ten se občas ukostřil a bylo to.

Link to comment
Share on other sites

zdravím, nechci strašit ale já jsem to měl úplně stejně koupil jsem c8 120000 najeto a objevilo se mi to asi po 14 dnech a jen občas, předpokládal jsem že jen destičky nakonec se ukázalo že i kotouče i třmeny a to všechny v atc bratru 25k :(

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Nazdar chlapi, tak mě nestrašte a napište čím to teda je, když se objeví ta hláška \"braking fault\". Mně se taky začala objevovat asi dva týdny po koupi auta (C8 2.2 HDi 94 kW z roku 2/2004 najeto 200.000 km, koupeno 11.3.2011), nebo jsem si toho v ty době poprvé všiml. Ze začátku se mi totiž zdálo, že to pípá furt a kvůli všemu. Teprve později jsem zjistil co se tam objevuje stále a pak jsem si všiml té hlášky. Objeví se hned po nastartování a u toho to jednou pípne, žádná další kontrolka nesvítí. Objeví se to někdey 2x denně a pak to dá tři dny pokoj. S autem jezdíme většinou každý den. Zdá se mi, že všechno ostatní funguje tak jak má. ABS jsem zkoušel a funguje, při hodně razantním brzdění to pustí varovné blikače, ASR taky funguje, ESP teď když už není sníh asi nepoznám. Zdá se mi, že to ASR funguje jinak než u Oktávky, tam bych řekl, že to zasáhne hned jak to proklouzne nebo spíš v momentě kdy to začíná klouzat, tady bych řekl, že to má prodlevu, že to nechá proklouznout a pak to teprve zasáhne. Je to tak dobře?

Nerad bych měnil všechno zkusmo jak psal Salmius. Navíc se mi nezdá, že by bylo nutné všechno měnit. Destičky mají přece svoje čidlo a sjeté kotouče to poznat nemůže. A třmeny? Co by jim bylo? Jediné čeho jsem si všiml na brzdách je to, že levé zadní kolo špatně odbrzďovalo (ten mechanismus ruční brzdy s pérkem), tak jsem to celý promazal i to lanko. Zlepšilo se to, ale stejně to kolo trochu přibržďuje, ale nechá se tím kotoučem otáčet celkem lehce rukou za ten čep, který zajišťuje správnou polohu kola, takže to není nic hrozného, ale ostatní tři kola jdou úplně lehce.

Straki007 - ta závada ovládání turba patřila k ty hlášce \"braking fault\"? :myslim

Wensdy zjistil jsi nakonec proč se Ti ta hláška objevovala?

[upravil dne 14/4/11 21:34 Bigbadjohn]

Link to comment
Share on other sites

Bigbadjohn:

Nějak jsem to přestal řešit protože to třeba na 14 dní přestalo a pak to zase někdy občas vybaflo. Auto jezdilo a tak jsem tomu nějak nevěnoval pozornost. Jinak dost možná že to mělo spojitost s tím turbem. Zrovna mi turbo dosluhuje a už delší dobu žere olej. Straki ho slyšel jak si stářím pohvizduje a asi i žadoní o výměnu. Musím našporovat koruny a koupit brzo nový turbo :ticho

Jinak je moje 807 pár dní po FAPokastraci od pana doktora straki007 :super

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...