Jump to content
  • Aktuální cíle darů

dojetí nádrže do poslední kapky


Guest StibTo

Recommended Posts

nic, po naplneni cerpadlo natlaci potrubi a melo by se to automaticky odvzdusnit, mozna jen prvni nastartovani bude trvat trochu dele nebo parkrat chcipne motor, kdyby tam zustala nejaka bublina

[upravil dne 30/9/10 od Ferry]

Link to comment
Share on other sites

To se mi stalo mockrát a řekl bych že se nic neděje, přesně jak je psáno chvíli startování a je to. Ale jak to je u naftového? Pamatuji si katastrofické scénáře se zavzdušněnými vstřikovacími čerpadly u náklaďáků před dvaceti roky a tak se toho celkem bojím. Jak postupovat tam?

Link to comment
Share on other sites

čím je méně paliva v nádrži, tím je hustější bordel a špína,která se u každého staršího auta v nádrži usadí, tato špína může ucpat sítko na sací trubce,nebo sítko čerpadla, jsou-li tako sítka již potrhaná,dostane se bordel z nádrže dále...,já bych radši dříve natankoval:myslim

u naftových motorů je to stejné až na nutnost odvzdušnit paliv. systém--u některých se ani odvzdušnovat nemusí, čerpadlo si vzduch vytlačí samo

Link to comment
Share on other sites

OK no asi to teda zkusim jen 1x pak nabrat uplne plnou kolik se vejde a slus, nebudu to provokovat, prece jen tomu autu je 9 let .... Buhvi jak to tam vypada v tom palivovem systemu

Link to comment
Share on other sites

Nevidím důvod takto měřit.

Poprvé naber plnou, jezdi např. 500 km a pak dober přesně stejným způsobem - u stejného stojanu, stejně nakloněné auto.

Asi mám po obědě vypnutý mozek ale není mi jasné jak tímto způsobem zjistit kolik litrů přesně se vejde do nádrže :nevim:myslim

Link to comment
Share on other sites

Tak to se omlouvám, myslel jsem, že chceš měřit spotřebu. Objem nádrže je věc ošidná, do potrubí vejde pár litrů a záleží na stavu odvzdušňovacích hadiček, jak se to podaří naplnit. Ještě horší je fakt, že každá starší nádrž je trochu nafouklá, takže je větší, než podle papírů.

Ale jak ji změřit, to nevím.

Link to comment
Share on other sites

NO to je právě otázka - jak jí změřit bez toho že by člověk dojel doslova do poslední kapky :) ... Jo a máš taky recht s tím nakloněním, žekl bych, že je možné, že se tam ještě něco může \"skrývat\" a zkreslit výsledek ... :)

Link to comment
Share on other sites

Ono se to totiž nezdá ale kdyby moje nádrž byla jen o 5l větší vypadala by změna spotřeby např. při najetí 800km následovně :

60l / 800km -> 7,50

65l / 800km -> 8,13

:roll

[upravil dne 30/9/10 od Stibto]

Link to comment
Share on other sites

Proooč, já přijedu ke stojanu a naberu si plnou, i když předtím nebyla prázdná...

A potom mohu začít měřit:

Poprvé naber plnou, jezdi např. 500 km a pak dober přesně stejným způsobem - u stejného stojanu, stejně nakloněné auto.

Kolik nabereš poprvé, není podstatné.

Kolik nabereš podruhé, podělíš počtem stovek km (např. 535 km= budeme dělit 5,35) a máš spotřebu na 100 km.

Link to comment
Share on other sites

Taky dobrá otázka .... Já to zatím nejvíc zkoušel 80km u mého auta ale pak už mi přišlo že ten ukazatel fakt leží na té absolutní nule tak jsem nevydržel a zajel k benzínce :D..

[upravil dne 30/9/10 od Stibto]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...