Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Recommended Posts

Odesláno

Čau kolegové, tak se mě dostal do ruky bráchův book s vistama, že se mu celej kouše a takový podobný sra..ky :)

Chtěl bych mu ho přeformátovat ale origo cd k tomu nemá, tudíž by to mělo jít pomocí nástroje backup a recovery stejně jako sem to dělal na našem booku s vistama. Ale jedinej problém je v tom, že náš book je HP a vše je tam v češtině, takže mě to přímo nabídlo položku: vrátit do továrního stavu a bylo to, zato tenhle book je SONY a nemůžu to tam nikde najít, a navíc ten nástroj backup and recovery je tady v angličtině, a i když sem si to přeložil tak mě to stejně nenabízí kompletní přeinstalování:nevim

Chtěl sem se zeptat jestli když si stáhnu na netu vistu, nainstaluju ju do booku, a vložím do ní stejnej key jako je vloženej na té vistě co tam je teď tak jestli mě ta nová vista pojede??

Nevím jestli sem to napsal srozumitelně, každopádně nejsem v tomhle žádnej nováček, něco už mám za sebou, ale budu rád za každý rady ;)

Odesláno

No, pokud je to stejna verze napr. HOME atd, tak by ten key mel byt v poho.

Jinak nedoporucuju rvat nekde obrazkovou Vistu, radeji prubni W7 :mrk

BTW no flame:papa

[upravil dne 28/9/09 alternativ]

Odesláno

nad tou 7 sem přemejšlel, ale brácha tam chce dát tu vistu.

Takže když tam má teď home premium a home premium stáhnu a vložím key jakej je napsanej na noťasu tak by to mělo být v pohodě??

Odesláno

a jak poznám čistou verzi?? ještě když sem teď hledal tak všude pořád píšou o nějakým aktivátoru, ale ten nepotřebuju když mám key, nebo jo??

Odesláno

tak už vistu mám stáhlou, ale Nero mě ju nechce vypálit že je to soubor moc velkej, má asi 2,6 gb a Nero vypaluje jen do 2gb iso soubory, nevíte v čem bych to měl vypálit?? píše mě to že je to soubor UDF:myslim

Odesláno
Původně zaslal: Šalda