Jump to content

Dovody prebijania, zasuvka zapalovaca


Qcko
 Share

Recommended Posts

Ak niekto vie, moze mi napisat, ake moze mat zasuvka zapalovaca dovody na prebijanie? (jedna sa o VW passat, ale to je asi jedno:roll )...

...resp. moze to byt sposobene bordelom (presnejsie popolom z cigariet)?

Link to comment
Share on other sites

jako ze se zkratuje ? nejsou tam jen nejak zdeformovane kontaktni plechy ?

popel, pokud ho tam neni opravdu vrstva a neni jeste navic vlhky to delat nebude, ale vycistenim muzes zacit ;)

[upravil dne 4/8/09 Ferry]

Link to comment
Share on other sites

Samozrejme, vycistenim zacnem:super

Prejavuje sa to proste tak, ze ked je tam zapojene zariadenie s vlastnou poistkou, tak po case (20-30 minut) poistka praskne:( ...toz jedine co ma napadlo je prebijanie, tie plechy tam pozriem:)

Link to comment
Share on other sites

to určitě nemůže být \"probíjením\" a nebo popelem od cigaret. Může to souviset s vyšším napětím, ale spíše to bude problém toho konkrétního zařízení (buď je v něm nějaký problém a žere větší proud, než se kterým výrobce počítal a nebo prostě výrobce poddimenzoval pojistku).

mezi zařízení a zapalovač vlož ampérmetr a změř proud, který to žere (pozor, ať nevyskratuješ zapalovač!). A porovnej to s údajem na pojistce. Případně změř napětí v zapalovači.

Dělá to při běžícím motoru nebo i při chcípnutém?

Link to comment
Share on other sites

Tak som tu...

jedna sa o poistku v zariadeni, presnejsie v transmitteri...je tam 0,5A poistka, ja mam ten isty a frci nonstop v pohode...

...robi to aj pri vypnutom aj pri zapnutom motore, to je jedno, inak poistka je v aute aka ma byt (20A)...

...preto jedine co ma napadlo je prebijanie, moze byt skrat? Alebo zly kontakt a pri otrase (zavretie dveri na aute a pod) \"prebije\" :myslim

Link to comment
Share on other sites

Prvně změř napětí za stejných podmínek, kdy ta pojistka přehoří. Pokud je v normálu, tj. cca 12,6 - 13,4 V, tak zkus změřit odběr. Vyndej tu pojistku co vypadává a místo ní zapoj ampérmetr a změř proud za stejných podmínek, kdy vyhořela. Dej zprávu a budeme to řešit dál.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Qcko

...robi to aj pri vypnutom aj pri zapnutom motore, to je jedno, inak poistka je v aute aka ma byt (20A)...

Ak to robí i pri vypnutom motore tak to nemôže byť prebíjaním. Napätie na zásuvke je rovnaké ako v celej sieti auta. Ja by som hľadal chybu v tom zariadení, prípadne v tých nečistotách ktoré môžu spôsobovať prechodový odpor.

Link to comment
Share on other sites

Jestliže hoří pojistka, může být probém jedině v napětí, což jste správně vyloučili, i když zařízení by mělo bez problémů zvládnout napětí minimálně 14,5V, nebo je problém vždy v zařízení za příslušnou pojistkou. Takže nejspíš transmitter.

Jestli máš možnost, vem zařízení na laboratorní regulovaný zdroj a na něm prověř.

[upravil dne 6.8.2009 Edison]

Link to comment
Share on other sites

Takze ako domaci kutil som premeral zasuvku aj vsetko co ma napadlo a vsetko je v poriadku, tak som rozobral transmitter a vypadol na mna maly kusok plastu, preskumal som to a minus strajchal o plosak, pri otrasoch mohol trafit aj tu strunku na + :mrk ...takze idem kupit poistku a dufam ze bude pohoda, otestujem to:super

...diky za navedenie k cielu (dufam ze uspesnemu:) )...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...