zupo22 Odesláno 23. říjen 2008 Sdílet Odesláno 23. říjen 2008 Zdárek,poradíte mi někdo,než s tím pojedu do servisu?Mám 307 sw s navigací ,vým.na 5 cd a takovým tím multi rádiem v jednom a vždycky když 4-5 dní nejezdím se mi ůplně vybie baterie(letos nová 64 ah).nemůže to být tou navi(např automaticky seřizuje hodiny v autě)?Nebo něčím jiným.?Podle chytré knížky by se mělo všechno při podpětí baterie vypnout,resp přepnout do ekonomického modu,ale mě to prostě vymlátí baterku a hotovo....:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack 306 Odesláno 23. říjen 2008 Sdílet Odesláno 23. říjen 2008 a vypínaš světla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 24. říjen 2008 Sdílet Odesláno 24. říjen 2008 IMO je někde prostě decentní zkrat. Do toho econo módu se to přepíná vždycky asi po 10 minutách od vypnutí motoru. Hodiny s automatickým seřizováním mám doma v několika podáních a ty nejdrsnější vydrží na jednu tužkovku běžet asi 5 let. Nemáš tam dodělávanej nějakej bastl? Já měl kupříkladu na starém autě takové kurvítko (blikátko - falešný alarm) a ono to bralo 100mA. Což při baterce 44Ah vystačilo na 18 dní provozu. Pokud ti něco vymlátí baterku 64 Ah po 4 dnech, znamená to, že to žere 0,6 A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakula475 Odesláno 24. říjen 2008 Sdílet Odesláno 24. říjen 2008 Zažil jsem něco podobného na bývalém citroenu C2. Nateklo mi v zimě do schránku pojistkem v motorovém prostotu a shořelo jedno relé. Nebyl žádný problém, jen to za 5 - 7 dní vymlátilo baterii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 24. říjen 2008 Sdílet Odesláno 24. říjen 2008 Nemáš tam domontovaný alarm? Prípadne skús pospomínať od kedy to robí a čo sa na tom aute robilo. Môže to byť i zle zapojené príslušenstvo keď je napájanie robené iba zo stáleho prúdu a nie zo spínaného. Jedna z možností je i zlepené niektoré relé. Jedna z možností je i vadná batéria napriek tomu že je ročná. [upravil dne 24/10/08 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freeman Odesláno 24. říjen 2008 Sdílet Odesláno 24. říjen 2008 Nevim, zda je to dobra rada (to poprosim lidi s el. zkusenosti), ale moznosti jak objevit, o co jde, je pripojit do serie s baterkou ampermetr a zmerit odber. Asi bude velky, tak pak lze zkouset vydelavat pojistky z pojistkove skrine a odpojit treba svetla apod. a divat se, kdy odber spadne. Na prislusnem okruhu pak bude asi ten zkrat. Akorat se vam nesmi stat co jednou me, ze jsem vice mene mechanicky nechal zamknout dvere .. ze to zere desitky amper, mi doslo, az pote co se mi spalila pojistka v meraku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zupo22 Odesláno 24. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2008 DÍKY VŠEM ZA ODPOVĚDI::potlesk,zítra zkusím ten ampermetr-to je asi jediné čeho jsem zchopen.Pak dám samozřejmě vědět jak jsem dopadl.Jo a jinak tam nic dodělávanýho nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnGin Odesláno 27. říjen 2008 Sdílet Odesláno 27. říjen 2008 S tím ampérmetrem opatrně, většina takových těch levnějších multimetrů má ampérmetr pouze na menší proudy (např. 2A), což v autě překročíš velmi snadno:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest xdevon Odesláno 15. leden 2009 Sdílet Odesláno 15. leden 2009 tohle mi udělalo to samé.auto stálo v létě v garáži 12 dní,a totálně vybitá baterka. před cca 2 týdny auto stálo na mrazu,po 4 dnech jsem nastartoval,po 2 dnech už ne=>vybitá baterka. v servisu došli na to,že to vybíjí rádio.Rádio mám ALPINE CDE-9882Ri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 15. leden 2009 Sdílet Odesláno 15. leden 2009 jj taky mi to vybíjelo rádio když mi přišlo tak sem ho honem zapojil, samozřejmě blbě, nedrželo pamět a bralo proud a za dva dny už motor nenaskočil tak mi to pak kámoš předělal a už kolem půl roku je všechno OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bittnerj Odesláno 16. leden 2009 Sdílet Odesláno 16. leden 2009 a co máš za rádio-typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 16. leden 2009 Sdílet Odesláno 16. leden 2009 Sony CDX-GT 620U Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bittnerj Odesláno 16. leden 2009 Sdílet Odesláno 16. leden 2009 může to být to jak popisuje georgegg-drží ti paměť rádia neboli pamatuje si to stanice i po vytažení klíčku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
actionMed Odesláno 18. leden 2009 Sdílet Odesláno 18. leden 2009 Když už tu je topic o baterii - víte jaké rozměry má orginální a jaká se max. vejde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ray.paja Odesláno 19. leden 2009 Sdílet Odesláno 19. leden 2009 Tak s tím ampermétrem bych být tebou dával trošku pozor, nebo Ti odejde do věčných lovišt - pokud jsi to teda nemyslel tak, že ho tam dáš jen v klidovým stavu, tj. při nenastartovaným motoru ( pokud ho tam necháš při startu, bude jím procházet tak obrovskej proud, že ho spálíš ). Spousta lidí by ho tam byla schopná nachat i na startování, a to by se mu moc nelíbilo Navíc nevím, jestli ti to nějak pomůže, pokud ti A-metr ukáže nějakou hodnotu odebíraného proudu, nic moc z toho asi nezjistíš, pokud neznáš hodnotu klidového proudu, tak max. že ti tam něco opravdu vybíjí baterku. Co bych vyzkoušel jako první, kontakty na baterce, dobíjení alternátoru atd. Pak bys mohl popř. zkusit odpojovat zařízení přes pojistky jestli ti ten odebíranej proud spadne. Něco jak ti radil Freeman. [upravil dne 19.1.2009 ray.paja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 19. leden 2009 Sdílet Odesláno 19. leden 2009 A hlavne nemeraj hneď, ale po pripojení batérie chvíľu počkaj nech sa všetko ustáli. Tesne po pripojení môže byť odber oveľa väčší ako v kľudovom stave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doucek Odesláno 20. leden 2009 Sdílet Odesláno 20. leden 2009 taky bych mel dotaz ohledne baterky mam 307sw, 79kw - mam v tom jeste originalni baterii - 60Ah/640 startovaci proud chtel jsem tam dat silnejsi baterii, alespon 70ah - nicmene ta puvodni ma rozmery cca 24,5x17,5x19 (DxSxV) - silnejsi baterie se ovsem delaji nekde od cca 27 cm na delku... kdybych chtel koupit 60Ah tak nemuzu zase sehnat baterku, ktera ma vyssi startovaci proud nez 540 pri 60ah mate s tim nekdo zkusenost?...jde do toho nacpat i baterka vetsich rozmeru nez je original? diky za kazdou radu EDIT : napeti vs. proud [upravil dne 20/1/09 Doucek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 20. leden 2009 Sdílet Odesláno 20. leden 2009 Len ťa opravím, nejde o štartovacie napätie ale prúd. S rozmermi ti však nepomôžem, chce to hľadať. V krajnom prípade origo z Peugeotu, tam však preplatíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doucek Odesláno 22. leden 2009 Sdílet Odesláno 22. leden 2009 opravdu nikdo netusite jak je to s tou baterii?...to tam nikdo nemate 70Ah?....mate tam vsichni original, nebo se tam vejde v pohode i trochu rozmerove delsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ray.paja Odesláno 22. leden 2009 Sdílet Odesláno 22. leden 2009 Původně zaslal: Doucek opravdu nikdo netusite jak je to s tou baterii?...to tam nikdo nemate 70Ah?....mate tam vsichni original, nebo se tam vejde v pohode i trochu rozmerove delsi? Já mám teda 1.6,16V, r.v.2002, mám tam ted sice originál, ale mám odzkoušeno, že se tam dají dát i baterky větších rozměrů, ale nazaručím Ti, že to tam máš v tom tvým autě udělaný rozměrově stejně jako já. Nicméně, osobně bych doporučil baterie VARTA, mají oproti jiným bateriím poměrně vysoký startovací proud, který jsi chtěl. U jiných typů takto vysoké startovací proudy těžko seženeš. Tuhle baterii: http://www.varta-autobaterie.cz/silver-dynamic-1/varta-silver-dynamic-12v-63ah-leva-7.html jsem tam dostal bez problemů a myslím si, že bych tam dostal i tuhle: http://www.varta-autobaterie.cz/silver-dynamic-1/varta-silver-dynamic-12v-74ah-10.html, ale už to asi bude na knop. Ale jak říkám, je to u mýho auta a nevím, jestli to tam máš rozměrově udělaný stejně jako ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.