JimBeem Odesláno 23. červen 2008 Sdílet Odesláno 23. červen 2008 Zdravím. Jaký je postup při odvzdušnění chladící soustavy? Vím, že sou tam odvzdušňovací šrouby - na chladiči, hadici k topení a na termostatu, ale jaký je postup? Když sem otevřel chladič a posléze šroub na hadici, zasyčelo to - v expanzní (vyrovnávací) nádobce zabublalo a stoupla hladina - to samé při povolení šroubu na chladiči. U termostatu žádná reakce. Neměla by z těch šroubů začít téct kapalina? [upravil dne 28.6.2008 JimBeem] [upravil dne 2.7.2008 JimBeem] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 23. červen 2008 Sdílet Odesláno 23. červen 2008 Odvzdušňuje sa vždy na rovnej ploche a od spodu hore. Najkôr odvzdušňovák ktorý je najnižšie a postupne hore. Vždy povoliť, počkať až pojde voda bez bubliniek, zatiahnuť. To zopakuj dva krát. Prvý raz pri vypnutom motore a druhý krát pri naštartovanom a mierne zvýšených otáčkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimBeem Odesláno 25. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2008 Tak můj problém odvzdušnění neodstranilo... Teče voda z pod víčka, myslel jsem, že je to důsledek zavzdušnění a nedostatku kapaliny - nespínala sahara. Tak sem vyměnil termospínač sahary a nic se nevyřešilo, po zahřátí kapalina zase utíká Chladič se zahřívá rovnoměrně, ventilátor nesepnul (je funkční - testováno natvrdo), voda vyvěrá. Co by to mohlo bejt? Napadá mě už jenom víčko expanzky... V ulici pažoutů hromada, už si ho jenom půjčit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodino Odesláno 25. červen 2008 Sdílet Odesláno 25. červen 2008 takze z odvzdusnovacich srobov by mala tiect voda.ked som odvzdusnoval ja tak som ako posledny odvzdusnoval termostat.odvzdusnoval som pri iducom motore ale vseobecne plati ten odvzdusnovak ktory je najvyssie.a este skus ci hadica medzi expanzkou a chladicom nie je upchata.ja som tam mal nanoseny vselijaky bordel.a u teba by to este mohol byt vadny termostat.teraz v lete ho mozes aj vybrat a jazdit isty cas aj bez neho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. červen 2008 Sdílet Odesláno 25. červen 2008 Těsnění pod hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimBeem Odesláno 25. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2008 Původně zaslal: P607Olda Těsnění pod hlavou? Myslíš, že by až tak?? Trošku se toho bojím, bo nedávno po nastartování - modrej obláček z vejfuku. Zas na druhou stranu na víčku od oleje není žádný sajrajt. A při běžícím motoru hladina v expanzní nádobce pomalu stoupala, myslím že v mezích normy expanze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimBeem Odesláno 28. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2008 Tak bych potřeboval aby se mě někdo ochotnej koukl na víčko expanzky - jestli když při studeným motoru zmáčkne hadici chladícího okruhu, uslyší ucházející vzduch? zdá se že mě to netěsní přes střed víčka. Ale nevím jestli je to dobře nebo ne, tak bych potřeboval to odzkouešet. kujůůůů Tak nikdo ochotný se nenašel tady na fóru, ale naštěstí se našel kamarád s pažoutem. Povolilo víčko - respektive podtlakový ventil víčka vinnou vadného termospínače sahary - kdy se přehřála soustava (přetlakovala) a první kdo povolil byl onen podtlakový ventil. Což mělo za následek úbýtek chladící kapaliny, poněvadž soustava nebyla uzavřená. Tím vyloučena možnost prasklého těsnění pod hlavou nebo sama hlava uf uf uf :super Hadice ani po dlouhé jízdě městem nejsou tvrdé, sahara spíná, voda neteče. Spokojenost Snad tohle pomůže někomu dalšímu. [upravil dne 2.7.2008 JimBeem] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal vaclavik Odesláno 16. duben 2013 Sdílet Odesláno 16. duben 2013 takze ti vycistil vicko a povolil ho? mam ted tedn samy problem na aute kde sem delal tesneni pod hlavou vraci se mi voda tak dneska budem menit vodua cistit chladici soustavu bo tam je olej a pak uvidime co dal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal vaclavik Odesláno 16. duben 2013 Sdílet Odesláno 16. duben 2013 kolik vody se vejde do chladici soustavy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. duben 2013 Sdílet Odesláno 16. duben 2013 chladici soustavy u ceho ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal vaclavik Odesláno 16. duben 2013 Sdílet Odesláno 16. duben 2013 jo pardon 106 benzin obsah1.0 37kw rv 97 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrikj Odesláno 18. duben 2013 Sdílet Odesláno 18. duben 2013 jo pardon 106 benzin obsah1.0 37kw rv 97 Výrobce uvádí 5,7 litru chladicí kapaliny pro motory 1.0-1.1l. Takže do 6 litrů cca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal vaclavik Odesláno 18. duben 2013 Sdílet Odesláno 18. duben 2013 diky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.