Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chladící soustava - odvzdušnění + těsnost - vyřešeno


JimBeem

Recommended Posts

Zdravím.

Jaký je postup při odvzdušnění chladící soustavy? Vím, že sou tam odvzdušňovací šrouby - na chladiči, hadici k topení a na termostatu, ale jaký je postup? Když sem otevřel chladič a posléze šroub na hadici, zasyčelo to - v expanzní (vyrovnávací) nádobce zabublalo a stoupla hladina - to samé při povolení šroubu na chladiči. U termostatu žádná reakce. Neměla by z těch šroubů začít téct kapalina?:myslim

[upravil dne 28.6.2008 JimBeem]

[upravil dne 2.7.2008 JimBeem]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odvzdušňuje sa vždy na rovnej ploche a od spodu hore. Najkôr odvzdušňovák ktorý je najnižšie a postupne hore. Vždy povoliť, počkať až pojde voda bez bubliniek, zatiahnuť. To zopakuj dva krát. Prvý raz pri vypnutom motore a druhý krát pri naštartovanom a mierne zvýšených otáčkach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak můj problém odvzdušnění neodstranilo... :( Teče voda z pod víčka, myslel jsem, že je to důsledek zavzdušnění a nedostatku kapaliny - nespínala sahara. Tak sem vyměnil termospínač sahary a nic se nevyřešilo, po zahřátí kapalina zase utíká :grr Chladič se zahřívá rovnoměrně, ventilátor nesepnul (je funkční - testováno natvrdo), voda vyvěrá. Co by to mohlo bejt? Napadá mě už jenom víčko expanzky... V ulici pažoutů hromada, už si ho jenom půjčit :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze z odvzdusnovacich srobov by mala tiect voda.ked som odvzdusnoval ja tak som ako posledny odvzdusnoval termostat.odvzdusnoval som pri iducom motore ale vseobecne plati ten odvzdusnovak ktory je najvyssie.a este skus ci hadica medzi expanzkou a chladicom nie je upchata.ja som tam mal nanoseny vselijaky bordel.a u teba by to este mohol byt vadny termostat.teraz v lete ho mozes aj vybrat a jazdit isty cas aj bez neho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Těsnění pod hlavou?

Myslíš, že by až tak?? :( Trošku se toho bojím, bo nedávno po nastartování - modrej obláček z vejfuku. Zas na druhou stranu na víčku od oleje není žádný sajrajt. A při běžícím motoru hladina v expanzní nádobce pomalu stoupala, myslím že v mezích normy expanze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bych potřeboval aby se mě někdo ochotnej koukl na víčko expanzky - jestli když při studeným motoru zmáčkne hadici chladícího okruhu, uslyší ucházející vzduch? zdá se že mě to netěsní přes střed víčka. Ale nevím jestli je to dobře nebo ne, tak bych potřeboval to odzkouešet. kujůůůů

Tak nikdo ochotný se nenašel tady na fóru, ale naštěstí se našel kamarád s pažoutem. Povolilo víčko - respektive podtlakový ventil víčka vinnou vadného termospínače sahary - kdy se přehřála soustava (přetlakovala) a první kdo povolil byl onen podtlakový ventil. Což mělo za následek úbýtek chladící kapaliny, poněvadž soustava nebyla uzavřená. Tím vyloučena možnost prasklého těsnění pod hlavou nebo sama hlava uf uf uf :aut:super Hadice ani po dlouhé jízdě městem nejsou tvrdé, sahara spíná, voda neteče. Spokojenost :) Snad tohle pomůže někomu dalšímu. :papa

[upravil dne 2.7.2008 JimBeem]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...