Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Teplota motoru


bobík

Recommended Posts

Já mám teplotu na 405 Td podle budíku 70 stupňů. V létě dávám dokonce pryč podložku pod spz aby se zbytečně nehřál. To není embéčko který ukazuje pořád 90-100. bylo mi to taky divný že tak málo, ale je prej to normální. Kdyby motor nebyl ohřátý, tak by to netopilo a já mám topení na první poloze a krásně horko v autě. Začíná topit už po 2 kilometrech(z garáže). Takže termostat je určitě Ok.V létě v koloně(30 stupňů) tak teplota vyleze i na 90, v 95 myslím zapíná větřák. ZDAR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám teplotu (teď v zimě) okolo 80°C, ale musím říct, že to není nic skvělýho, protože pokud dám ventilátor trochu rychleji tak to spíš studí. Ventilátor mám tak na druhej stupeň. Byl bych osobně radši kdyby to topilo okolo 90° auto bych měl vyhřátý na krásnou teplotu. :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem marmen

Já mám teplotu na 405 Td podle budíku 70 stupňů. V létě dávám dokonce pryč podložku pod spz aby se zbytečně nehřál. To není embéčko který ukazuje pořád 90-100. bylo mi to taky divný že tak málo, ale je prej to normální. Kdyby motor nebyl ohřátý, tak by to netopilo a já mám topení na první poloze a krásně horko v autě. Začíná topit už po 2 kilometrech(z garáže). Takže termostat je určitě Ok.V létě v koloně(30 stupňů) tak teplota vyleze i na 90, v 95 myslím zapíná větřák. ZDAR.

Mno jo..jenze v 405tce je ukazatel teploty, ktera je v chladici, nikoliv v motoru. Takto to ma i otec na 405 SRi r.v. 89 125PS, takze to nemuzes porovnavat s ostatnima s teplotou motoru. Protoze v motoru je porad stejna, a termostat pusti chladnou do motoru kdyz je vyssi a opacne. Kdezto treba me v 605 TD ukazuje teplotu vody v motoru. Proto mam porad mezi 85-90, a v chladici muze byt v mrazu treba jen 50 stupnova voda kdyz jedu zlehka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V létě, v zimě mám pořád 80 stupňů. Jen v létě, když to moc ženu, tak to vyleze na 90 a pak to zase srazí sahary na tu osmdesátku.

Teď v zimě auto topí už po necelém kilometru i když stojí venku.

Ještě uvidím co to bude dělat v červenci v největších vedrech, protože ho mám od srpna, no ale větší výkyvy v teplotě neočekávám.

Jsem rád, že mám Peugeota, když si vzpomenu na svou starou Schade, která co chvíli vařila... pár km po dálnici v létě v koloně a už se vaří...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

David: já vím, to jen rejpu...

A já tam mám ty čidla jen dvě, heč, jedno snímač budíků, a druhé kontrolku přehřátí, místo třetího mám záslepku.

Při té montáži novějšího TD do staré kastle jsem tam totiž přendal všechny staré snímače, abych nemusel předělávat kabeláž - kterou jsem tam nechal původní...

Na co je vůbec to třetí čidlo u TD? U 1,9D je třetí čidlo spínač k EGR, ale ten TD EGR nemá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...