Přejít na obsah
Fusion

Elektrikáři - teplotní čidlo/aut. sytič

Recommended Posts

Zajímalo by mě z teoretickýho hlediska co by bylo potřeba "udělat" s teplotním čidlem aby se udělal elektrosytič na spínač.

K čídlu vedou dva dráty, podle všeho jeden je teplota pro budíky, druhej teplota pro aut. sytič.

Kdyby se odstříhl ten sytičovej tak jak by se to dalo zapojit?

Kdyby bylo potřeba tak vyhledám schéma toho teplotní čidla dál do auta.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1) na jakym aute to resis?

2) cidla jsou vetsinou separatni - jedno pro ridici jednotku ( dvoudratove - jeden drat napajeni cidla +12V, druhy drat signal v podobe odporove teplotni zavislosti ) a druhe pro ukazatel na budicich ( jednodratove - pouze signal odporove zavislosti pres termistor proti kostre ) u aut s klimatizaci byva jeste treti cidlo v podobe tzv. "bitronu"

3) k cemu to ma slouzit ?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1) 605

2) sem si myslel

3) já mám špatný teplotní čidlo, který má zapojení jenom na ukazatel budíku, je mě jasný že bych mohl koupit to správný ale napadlo mě udělat to přes tlačítko abych si řídil sytič z kabiny jak v scháde akorat tlačítkem

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest servisman

tak už jsem to pochopil i já ,takže tam jde jen o to že sytič jde či nejde asi tam není regulace jako u škodovek ,tam se reguloval páčkou

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

sarkomi: když je to správně zapojený tak prostě při studeným motoru to hodí otáčky na nějakých 1200 na chvílu a pokud je motor zahřátej tak se nic neděje.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

sarkomi: ne, mě to nefunguje vůbec což má za následek že pod 10° musím po startu hned přidat plyn jinak to zdechne.

Tam stačí 10 vteřín aby se to drželo na 1200ot. a pak plynule spadlo na 750 a vše je ok.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest servisman

to stačí jen 10 vteřin a pak drží volnoběh?i když je pak pod nulou? Nějak v tom drobet tápám budu se muset mrknout jestli něco neobjevím ve svých tajnostech:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×