Přejít na obsah
Petr605

Kontrolka diagnostiky u dieslu

Recommended Posts

Zdarec vsichni!!

Mam takovej dotaz. Po chvili jizdy se mi na palubce rozsviti kontrolka diagnostiky - ono \"kacko\" (ja v tom vidim tranzistor), a zhasina jenom, kdyz slapnu na pedal plynu a pridam. Nevim, co si o tom mam myslet. V lete to sice delalo, ale jenom obcas. Nyni se to stalo pravidlem.

Napada mi, jestli to nema co spolecneho s katalyzatorem, potazmo s lambda sondou. Nema nekdo z vas zkusenosti s podobnym chovanim te kontrolky?

Poznamka: Zkousel jsem najit konektor na pripojeni ctecky chybovych kodu, neco jsem nasel, ale radeji nezkousel (viz http://www.peugeot-club.com/topic/1818-par-veci-pro-nase-technicky-stouraly/)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Obcas mi to taky problikne, ale zatim to neresim. Kdyz si vzpomenu, tak se ti na to zeptam v servisu. Jinak u dieselu bych lambdu a katalysator snad ani nehledal. Jedine, co tam je, je odsirovac.;) Doufam, ze zase neplacam blbosti.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já ji taky nemám, bratr v 309 1,4 ji má a je na ní napojena spousta věcí .... zkusim kouknout do chytrý knížky, až se dostanu k bratrovi ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No já u svého SRDTíčka tu kontrolku sice mám, ale když jsem měl teď o víkendu rozdělanou palubku, tak jsem zjistil, že tam není žárovička... (a nejen tam)

Hmm, to jsem zvědav co to udělá, až je tam dám... abych místo přístrojovky neměl vánoční stromeček... :o

Má z toho docela strach... :(

Jo, dají se ty žárovičky v poho sehnat a kolik kdyžtak stojí?

[Editován dne 6/10/03 Gotrek]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To Kik: Diky, ale u turbodiesla to bude asi jiny nez u benzina. Kdysi tady Masinka daval k dobru odkaz, jak si sam precist chybovy kody z ECU (viz muj prvni prispevek), ale to predpoklada zkratovat jakysi drat, ktery z ni vede, na kostru. Vzhledem k tomu, ze jsem tam nasel pouze konektor s JEDNIM dratem, ktery vede do ECU a je volny a nezapojeny, tak si sakra nejsem jistej, jestli to je ono, protoze podle toho clanku do toho konektoru maji vest draty DVA.

Ja bych to nijak neresil, ale kdyz nekoho vezu a je tma a ono se to rozsviti, tak se hned vezena osoba zacne vyptavat, proc to tak cervene sviti. :o A co ja ji mam rict? Musim to vselijak okecavat. Proto ten muj zajem.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Petr605: I diesely maji katalyzatory...tohle je z www.aecc.be. Je vic typu, nektere jsou predehrivane, jine ne.

Diesel emissions are an important topic for European catalyst development. Sales growth of diesel cars has raised concern on the possible health effects from the ultra-fine particulates in diesel emissions. All diesel-engined cars sold in Europe are now fitted with oxidation catalysts. Some, but not many, heavy-duty vehicles also use oxidation catalysts. Oxidation catalysts lower particulate mass by up to 50%, by destruction of the organic fraction of the particulate, as well as making significant reductions in CO, HC and the characteristic diesel odour. However, the number of particles is unchanged and issues associated with the effects of ultra-fine particulates remain unresolved.

Slozeni a vysledky diesel katalyzatoru Catco ®.

Vysvetleni funkce katalyzatoru a lambda sondy.

Kde zhruba mas tu kontrolku?

[Editován dne 6/10/03 Dydzej]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To Dydzej: Diky za fajn odkazy. Az budu mit vic casu, tak to prostuduju. Kontrolku mam vpravo dole. Myslim, ze je to kontrolka nejvic vpravo pod budikama. Ty ji nemas? Asi jo, ale jeste jsi ji nevidel rozsvicenou. Ale pozor, aby to nebylo tim, ze tam nemas zarovicku, jak to tu psal Gotrek:D:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A z jakeho roku ta 605 je? Jestli uz tam je motor se vstrikovanim Lucas-EPIC tak ta kontrolka muze znamenat spoustu neprijemnych veci.To byly 605 po roce tusim 95. Jestli je to starsi, tak to bude nejaka volovina a podle toho jak se to chova s ubranim a pridanim plynu si tak nezavazne tipuju na nejaky EGR ventil.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ECU dost pravdepodobne bude LUCAS. Jednu mam doma, nefungoval otackomer, chyba byla v jednotce, pres kterou jde, tak tam mam jinou. A to je z 91 roku - auto i jednotka :D

PS zarovky tam vsechny mam :D maximalne muzo byt praskly ;)

[Editován dne 8/10/03 Dydzej]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
PS zarovky tam vsechny mam maximalne muzo byt praskly

Ale vzdyt o tom tu jiz dobrou ctvrthodinu hovorime, Mlho. Aby jsi nemel tu zarovicku v te kontrolce treba prasklou. Kdyz o ni ani nevis. :D:D:D:D Nevykladej nam, ze to auto mas az tak v poradku ;););););):D:D:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×