Jump to content
Sign in to follow this  
Guest dixi

ROZVODY VŠEOBECNĚ

Recommended Posts

"Existovaly také motory se dvěma ventily na válec (dnes má absolutní většina aut čtyři), kde se při přetržení řemene nic nestalo." :o:o:o:o:o:o:o:o

To mysli vazne? :roll:roll:roll

[upravil dne 2/8/2007 Pata]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dixi
Původně zaslal: Pata

"Existovaly také motory se dvěma ventily na válec (dnes má absolutní většina aut čtyři), kde se při přetržení řemene nic nestalo." :o:o:o:o:o:o:o:o

To mysli vazne? :roll:roll:roll

[upravil dne 2/8/2007 Pata]

nevím jak je psáno asi jo ale tomu bych nevěřil z vlastní zkušenosti kdy jsem měl 3 ventily na válec .O škodě ani nemluvím:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslím, že u některých Oplů ventily nezasahovaly do prostoru pohybu pístu - pak se nemohly potkat.

Jedná se o konstrukci spalovacího prostoru.

Jinak, iDnes znovu objevil Ameriku. Článek akorát pro pobavení. Ale jo, je okurková sezona.

... škoda, že tam není nic o odkládacích pidiprostorech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vix: tak jiste, to jsem pochopil, ale napsat to jako fakt do takoveho clanku ... z toho si blby uzivatel odvodi - Franto ja mam 2 ventily na valec, ja rozvody menit nebudu :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dixi
Původně zaslal: Pata

vix: tak jiste, to jsem pochopil, ale napsat to jako fakt do takoveho clanku ... z toho si blby uzivatel odvodi - Franto ja mam 2 ventily na valec, ja rozvody menit nebudu :myslim

pokud máš řetěz tak tam to tolik nehrozí;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dixi

Původně zaslal: Pata

vix: tak jiste, to jsem pochopil, ale napsat to jako fakt do takoveho clanku ... z toho si blby uzivatel odvodi - Franto ja mam 2 ventily na valec, ja rozvody menit nebudu :myslim

pokud máš řetěz tak tam to tolik nehrozí;)

tezko ma franta retez, ja rozvodak nemam zadny :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz se frantovi potkaji tak to poresi stejne jako v clanku, narychlo zbastlena oprava a pryc s tim do bazaru... nejlip s reklamou "po vymene rozvodu" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmatlanina. Prý "většina motorů má rozvody" - opravdu? a já myslel, že rozvody musí mít všechny motory, pokud mají ventily - nebo autor pomýšlí ještě na dvoutakty, které už se do aut nějak moc nedávají?

Motory se dvěma ventily na válec se nepotkávají? Jo, to určitě. Nepotkávacích motorů je menšina, a třeba diesely se potkají zásadně všechny, ať mají ventilů kolik chtějí. Takže jako rozlišovací měřítko pitomost.

Řetěz je odolnější? Ano, pokud konstruktér neudělá chybku v napínacím mechanismu... také to není všespasitelné.

No prostě klasická idnes slátanina, nevím proč něco takového čtete, když tady máte technicky podstatně kvalitnější klub ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oddie: "Motory se dvěma ventily na válec se nepotkávají? Jo, to určitě. Nepotkávacích motorů je menšina, a třeba diesely se potkají zásadně všechny, ať mají ventilů kolik chtějí. Takže jako rozlišovací měřítko pitomost." - presne na tohle jsem poukazoval, typicky cesky franta se pak na takove statistiky spolehne, aby usetril par stokorun :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to su voly:D...tam přece záleží na konstrukci hlavy motoru.,uspořádání ventilů,velikost jejich dráhy a tvaru spalovacího prostoru..u dieselu,kde hlava je rovná a spalovaci prostor je v dnu pístu bych chtěl vidět jak by se ventily s pistem nepotkali....:P

z vlastní zkušenosti z Grička,kdy prasknul rozvoďák po necelých 5tis.km po výměně vlivem přepětí(což nám bylo řečeno),to nadělalo paseku,talířky ventilů ohnuta,dříky ventilů ohnuta,voditka zničena,po ultrazvukové zkoušce zjištěna trhlina v hlavě motoru,atd....:bojim:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hold v jednom mají ale pravdu,že ventilový rozvod je nutné pravidelně kontrolovat a v intervalech výměny vyměňovat:) ;)a ne jako nám kdy mě napočítali napínací kladku a přitom tam novou vůbec nedali:grr:aut...no a po 180000tis km měla fakt dost....radialní vůle jako prase a hučela jak meluzína:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

Hold v jednom mají ale pravdu,že ventilový rozvod je nutné pravidelně kontrolovat a v intervalech výměny vyměňovat:) ;)a ne jako nám kdy mě napočítali napínací kladku a přitom tam novou vůbec nedali:grr:aut...no a po 180000tis km měla fakt dost....radialní vůle jako prase a hučela jak meluzína:aut

mi se zase vysypala uplne, nastesti jsem to podchytil vcas, kdy v ni chybela jenom jedna kulicka :myslim:mrk :mrk :mrk:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

Hmm tak to je slušny:Dfakt štístko:),že se rozlítla až po demontaži,njn to ty naše kladky pamatovaly min jednu výměnu rozvod.řemenu bez kladek...:(

no ta moje taky, ale spis bych tipoval, ze byla jeste puvodni, stejne, jako vodni pumpa... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×