MareC3k Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Nazdar hosi, neviete kde by som zohnal podlozky pod vstrekovace? tie spodne ziaruvzdorne. maju sa menit pri kazdom vyberani vstrekovacov, mam pravdu? maju sa menit aj tie horne vacsie medene? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Oboje. Kupuju je přímo v Bosch servisu. I kdybys měl vstřiky Lucas, tak jsou stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MareC3k Odesláno 31. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Dik.. uz len zohnat nejaky Bosch servis v okoli Presova Otvaraci tlak ma byt nastaveny na 130 bar, tak ako je to vyrazene na vstrekovaci? Kamos ma starsie audi a ma otvaraci tlak az 180bar A este jedna vec.. ako vybrat tie spodne podlozky ked nejdu vonku, ani sa nepohnu su jak zapecene.. pinzeta pomohla len na 2 vstrekovacoch na dalsich dvoch neslo vobec pohnut tymi podlozkami.. [upravil dne 31.5.07 MareC3k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Otvírací tlak mi nastavuje známý, co tam dělá, podle typu motoru, který mu zadám. No a ty podložky jsou někdy opravdu zapečené fest. Můžeš zkusit i protočit motor startérem. Někdy to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 otvaraci tlak je napisany na tryske pokial ja viem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Původně zaslal: ondris otvaraci tlak je napisany na tryske pokial ja viem To ano. Pokud mi ale přijede do dílny nějaká zbastlenina, kde už někdo řádil, a nacpal tam vstřikovače, které měl zrovna po ruce, třeba s různými hodnotami, tak to musím nechat sjednotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Ty podložky se dají naprosto v pohodě koupit přímo u Peugeotu, když není po ruce diesel servis. Co se týče otevíracího tlaku, je třeba se držet předepsaných hodnot, a ne číslem vyraženým na držáku (ano, to číslo je vyražené na DRŽÁKU, a ne na trysce), protože ty držáky jsou záměnné a klidně tam mohl někdo použít co měl zrovna po ruce, tohle se nekupuje nové... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Žárový pojistky jsou kupodivu u Peugeota lacinější, u Bosche chtěly za ně osumkrát víc. Měděný podložky pod sedlo tělesa držáku jsem koupil v obchodě se spojovacím materiálem, na rozměr, žíhané měděné podložky. Jsou o malou desetinku tenčí, ale to ničemu nevadí. Ty jsou zase u peugeota drahý, stejně jako u Bosche. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Původně zaslal: oddie Ty podložky se dají naprosto v pohodě koupit přímo u Peugeotu, když není po ruce diesel servis. Co se týče otevíracího tlaku, je třeba se držet předepsaných hodnot, a ne číslem vyraženým na držáku (ano, to číslo je vyražené na DRŽÁKU, a ne na trysce), protože ty držáky jsou záměnné a klidně tam mohl někdo použít co měl zrovna po ruce, tohle se nekupuje nové... Přesně takhle jsem to myslel s těmi držáky. Jinak s těma podložkama: že budou u Peugeotu levnější, mě nenapadlo. Obyčejně známému odvezu vstřiky na seřízení, a když si pro ně přijedu, tak k tomu mám pytlík s komplet podložkama. Ty měděné už jsem kupoval, tuším, i v KELLY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MareC3k Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Na kolko ma byt nastaveny otvaraci tlak na 205 1.8D? na drziakoch trysky je 130bar, moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Pro Bosch čerpadlo 13,0MPa, pro Roto-diesel 11,5. Jinak žárové podložky jsem kdysi vzal v Peugeotu celé balení (tuším 50ks? ), a byl klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.