lubos.soj Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Zdravim,chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte co by mohlo způsobovat při přidání plynu nebo brždění (myslim jen když jako brnknu o plyn nebo o brzdu)takové lehké cuknutí do volantu-jako by škubne do strany? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos.soj Odesláno 24. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2007 Fakt nikdo nevíte???????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 24. leden 2007 Sdílet Odesláno 24. leden 2007 špatná ramena - silembloky, uvolněná náprava [upravil dne 24.1.07 citron1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dacooos Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 jestli to cuká pořád při brždění tak bych to tipl na kotouče. Jestli trošku hážou tak bych je nechal stočit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos.soj Odesláno 26. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2007 Neni to kotoučema to poznám dělalo by to při bržděníale dělá to i při rozjezdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. leden 2007 Sdílet Odesláno 26. leden 2007 Uložení ramene. Po přidání a brždění se posune do jiné polohy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos.soj Odesláno 26. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2007 No jestli to bude rameno-což jsem si taky myslel,tak je to pěkná darda stojí asi 11500,- obě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 26. leden 2007 Sdílet Odesláno 26. leden 2007 rameno cely ne, jen ten silentblok se da menit, mrkni se do emailu, neco tam mas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos.soj Odesláno 26. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2007 Dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 26. leden 2007 Sdílet Odesláno 26. leden 2007 aspon pro predstavu jak je to poskladany, vetsina tech objednacich cisel je stejna pro starej i novej model, ale to co jsem ti poslal je z katalogu pro novej model 406, tak kdyztak jeslti mas starsi, radsi se vzdycky zeptej nez podle toho budes kupovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal cermak Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 :( Mám podobný problém.Při akceleraci kolem 70-80km začne celý předek vibrovat a po dosažení asi 90km se auto zase zklidní,poté to začne zase vibrovat při brždění.Vypadá to jako kdyby nebylo dotažené kolo.Vše jsem kontroloval a nikde žádná vůle není.Myslel jsem že to bude poloosou,která už potřebovala vyměnit ale ani po výměně se vůbec nic nezměnilo.V servise kontrolovaly taky ramena a ty prý jsou v pořádku.:( Nevíte někdo čím to může být?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Bud spatne vyvazene kola,nebo zkroucene kotouce.Me to delalo u feldy ale jen pri rychlosti mezi 100-120.Byly prave nevyvazene kola.Vibrace pri brzdeni jsou nejspis temi kotouci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal cermak Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Kola jsou vyvážená a kotouče to taky nebudou,když to vibruje i při zrychlování.Auto začne kolem těch 80km tak vibrovat ze strany na stranu, až mám strach že něco upadne.Nejhorší je to při jízdě do kopce,kdy je auto nejvíc v záběru.Jakmile ve chvíli kdy jsou vibrace největší vyřadím rychlost,auto se okamžitě zklidní. :( Jinak je to 406 2.016v 1996. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quiddo1 Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Původně zaslal: michal cermak Kola jsou vyvážená a kotouče to taky nebudou,když to vibruje i při zrychlování.Auto začne kolem těch 80km tak vibrovat ze strany na stranu, až mám strach že něco upadne.Nejhorší je to při jízdě do kopce,kdy je auto nejvíc v záběru.Jakmile ve chvíli kdy jsou vibrace největší vyřadím rychlost,auto se okamžitě zklidní. :( Jinak je to 406 2.016v 1996. a co klouby na poloosách?pokud by ty byly v háji tak by to škubání bylo poznat při rozjezduv plným rejdu,doleva levý doprva pravý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal cermak Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Klouby jsou ok.Při rozjezdu a i při plnym rejdu to nic nedělá.Vše se děje kolem těch 70-80km.Myslel jsem třeba šišatý kola,ale ty jsou taky ok.Ještě jsem zapomněl že při těch vibracích se taky hodně klepe řadička.Nejhorší je,že když auto zvednu a vlezu pod něj,tak nikde žádná vůle není a ani žádná viditelná vada není vidět.:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Možná blbost a co uložení motoru či převodovky(silembloky)?? A to ti začalo dělat zničeho nic?? A nebo se podívej tady, zda to něco není podobného : [upravil dne 19/3/07 OK406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal cermak Odesláno 19. březen 2007 Sdílet Odesláno 19. březen 2007 Zkusím ještě prohlédnout to uložení převodovky a motoru.Už to trvá delší dobu(asi dva měsíce).Začalo to nepatrnou vibrací a postupně se to zhoršilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.