Marsip Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Zřejmě se mi chce auto pomstít za špatnou údržbu. Přestal mě fungovat ventilátor. Již delší dobu si šteloval otáčky kolikrát sám a při jízdě i když bylo \"šoupátko\" zhruba v polovině, z ničeho nic začal foukat více. No a teď se netočí vůbec - nereaguje na nastavení \"šoupátka\" Nevím na jakém principu funguje ono \"šoupátko\", zda jezdí po nějaké kovové pásce, nebo jsou tam táhla. Dle odporu při nastavování bych táhla vypustil, ale mohu se plést. Ještě jsem nic nerozebíral. Díky za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Původně zaslal: Marsip Zřejmě se mi chce auto pomstít za špatnou údržbu. Přestal mě fungovat ventilátor. Již delší dobu si šteloval otáčky kolikrát sám a při jízdě i když bylo \"šoupátko\" zhruba v polovině, z ničeho nic začal foukat více. No a teď se netočí vůbec - nereaguje na nastavení \"šoupátka\" Nevím na jakém principu funguje ono \"šoupátko\", zda jezdí po nějaké kovové pásce, nebo jsou tam táhla. Dle odporu při nastavování bych táhla vypustil, ale mohu se plést. Ještě jsem nic nerozebíral. Díky za pomoc Takze opet a znova - Zkus, prosim pouzit HLEDANI - tohle se tu resilo tak petkrat,sestkrat urcite. Je to vypaleny tranzistor, nebo odpor na tistaku ventilatoru - cena dilu je neco kolem dvacky /kdyz si to sam vymontujes a prepajis/. Jinak v Peugeot.cz meni komplet cely vetrak cca 7.000,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Možná je to fakt potenciometr - šoupátko. Zkus bez jakékoli demontáže nastříkat kontox do té škvíry - každopádně to nic nepokazí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Původně zaslal: Marsip Zřejmě se mi chce auto pomstít za špatnou údržbu. Přestal mě fungovat ventilátor. Již delší dobu si šteloval otáčky kolikrát sám a při jízdě i když bylo \"šoupátko\" zhruba v polovině, z ničeho nic začal foukat více. No a teď se netočí vůbec - nereaguje na nastavení \"šoupátka\" Nevím na jakém principu funguje ono \"šoupátko\", zda jezdí po nějaké kovové pásce, nebo jsou tam táhla. Dle odporu při nastavování bych táhla vypustil, ale mohu se plést. Ještě jsem nic nerozebíral. Díky za pomoc Dej vyhledat slovo \" Motorola \" popr \"tranzistor NPN\" najdes hafo uzitecnych odkazu na vlakna kde se to probiralo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Původně zaslal: P607Olda Možná je to fakt potenciometr - šoupátko. Zkus bez jakékoli demontáže nastříkat kontox do té škvíry - každopádně to nic nepokazí. Kontox, Kontaktol a podobne hruzy az v nejhorsim pripade. Je to pouze kratkodoba pomoc a pozdeji se stav jeste zhorsi (dlouholete zkusenosti). To je reseni tak pro servis, ktery to opravi nakladem 10,--Kc, anuctuje zakaznikovi 3.000,-- a ma 99,9% snaci, ze ta oprava alespon rok vydrzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Původně zaslal: Peta Původně zaslal: P607Olda Možná je to fakt potenciometr - šoupátko. Zkus bez jakékoli demontáže nastříkat kontox do té škvíry - každopádně to nic nepokazí. Kontox, Kontaktol a podobne hruzy az v nejhorsim pripade. Je to pouze kratkodoba pomoc a pozdeji se stav jeste zhorsi (dlouholete zkusenosti). To je reseni tak pro servis, ktery to opravi nakladem 10,--Kc, anuctuje zakaznikovi 3.000,-- a ma 99,9% snaci, ze ta oprava alespon rok vydrzi. Nesouhlasím. Jednak mě Kontox (ne kontaktol!) nikdy nezklamal, a jednak, kdyby to sám opravil nákladem 10,- Kč aspoň na rok a bez rozebrání, tak by to byl úspěch. PS: pokud je prodřená dráha, tak to nepomůže. Pokud je špinavá dráha, nebo kontaktní plechová \"kolejnička\", tak to pomůže. [upravil dne 9.11.2006 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marsip Posted November 10, 2006 Author Share Posted November 10, 2006 Zatím bez zkoušky kontaktolu jsem rovnou sehnal ten tranzistor (nebo jak se tomu nadává). Možná se zeptám blbě, když budu chtít mrknout, zda není prodřená kolejnička. Jak rozeberu (vyndám) panel s ovládáním? Ď Ve vyhledávání to nemůžu najít. [upravil dne 10.11.06 Marsip] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Ale najdes - demontaz stredoveho panelu se tu taky resilo nejmene dvakrat - dokonce tu byly i fotky... Takze jsem to nasel za 2 miuty Sice nevim presne co mas na mysli, ale pokud budes sundavat panel tak tady mas navo: 1. vymontuj radio 2. Treti dil panelu (ten s radiem) je prichycen v horni casti dvemi sroubky (vlevo a v pravo), dolni cast je jen namacknuta na dvou svorkach. 3. Prvi dil (s vypinaci): Ted nevim co tam mas, ja tammisto pal. pocitace mam jen prihradku - ta je tam jen zasunuta. Potom vycvaknes (nejlepe zezadu dirou po pal. pocitaci) vsechny vypinace (vystr. blinkry, ohrev skla, atd. Tenhle dil je na dvou sroubech (vlevo pod krytkou na alarm a v pravo pod pal.pocitacem). 4. Zbyva stredni dil (ovladani \"rucni klimatizace\". Ovladace intenzity tepla a polohy vzduchu (tocitka) jdou vyndat. Ovladace klapky a prodeni vzduchu taktez. 5. Stredni dil je na ctyrech svorkach (dve nahore, dve dole). Bach az je budes vyndavat at je neulomis. 6. Postup slozeni provedeme v opacnem postupu Pokud by jsi necemu neporozumel ozvy se. Jinak odkaz [upravil dne 10/11/2006 Sepp] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marsip Posted November 10, 2006 Author Share Posted November 10, 2006 Původně zaslal: Sepp Ale najdes - demontaz stredoveho panelu se tu taky resilo nejmene dvakrat - dokonce tu byly i fotky... Takze jsem to nasel za 2 miuty Sice nevim presne co mas na mysli, ale pokud budes sundavat panel tak tady mas navo: 1. vymontuj radio 2. Treti dil panelu (ten s radiem) je prichycen v horni casti dvemi sroubky (vlevo a v pravo), dolni cast je jen namacknuta na dvou svorkach. 3. Prvi dil (s vypinaci): Ted nevim co tam mas, ja tammisto pal. pocitace mam jen prihradku - ta je tam jen zasunuta. Potom vycvaknes (nejlepe zezadu dirou po pal. pocitaci) vsechny vypinace (vystr. blinkry, ohrev skla, atd. Tenhle dil je na dvou sroubech (vlevo pod krytkou na alarm a v pravo pod pal.pocitacem). 4. Zbyva stredni dil (ovladani \"rucni klimatizace\". Ovladace intenzity tepla a polohy vzduchu (tocitka) jdou vyndat. Ovladace klapky a prodeni vzduchu taktez. 5. Stredni dil je na ctyrech svorkach (dve nahore, dve dole). Bach az je budes vyndavat at je neulomis. 6. Postup slozeni provedeme v opacnem postupu Pokud by jsi necemu neporozumel ozvy se. Jinak odkaz [upravil dne 10/11/2006 Sepp] Díky moc, holt nejsem ještě v hledání tak zběhlý. Snad v té zimě nic nepraskne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 tak hrozna zima jeste neni, ale podle toho, cos psal je to 100% ten tranzistor. Jen nehledej vetrak za strednim panelem Vetrak je umisten pred spolujezdcem, za kastlikem - staci dole oddelat tu plstenou krytku a uz ho uvidis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marsip Posted November 11, 2006 Author Share Posted November 11, 2006 Původně zaslal: Sepp tak hrozna zima jeste neni, ale podle toho, cos psal je to 100% ten tranzistor. Jen nehledej vetrak za strednim panelem Vetrak je umisten pred spolujezdcem, za kastlikem - staci dole oddelat tu plstenou krytku a uz ho uvidis Trochu překvápko, čekal jsem pouze jeden... Šoupátko v pohodě a větrák na přímo cvrčí. [upravil dne 11.11.06 Marsip] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.