Přejít na obsah
catany

přehřívání !! nevím si rady

Recommended Posts

Koupil jsem Peugeot 606 16V, při jízdě do 80Km/hod se mi teplota vysplhá hned na 110°C a ventilátor před chladičem neběží, zkoušel jsem spojit na tvrdo jedno z relátek, hned se rozběhl buď na pomalu či rychle, podle toho jaké jsem propojil. Relátka jsou také v pohodě. Ještě je tam prý nějaká skříňka nebo co a někde termostat ale nenašel jsem ani jedno. Prosím moc o radu…

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

606 bude nejspíš 605 a motor nejspíš 2.0l 16V. :myslim

Mohlo by zlobit čidlo teploty na chladiči pro sahary a nebo kecá čidlo na motoru pro budíky.

Zkus nějak nezávislým teploměrem odměřit.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

máš pravdu:-)

čidlo teploty na chladiči žádné nemám, už jsem ho prohlížel ze všech stran, jediné co tam je : čidlo na hladinu chladící kapaliny a to je vše:-(

je tam prý u nového motoru nějaká skříňka či co...ale také nevím, kde

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No 605 moc neznám tak hledám jen v katalogu dílů a u tohodle benzínu opravdu čidlo na chladiči není. Tak nejspíš bude pro budík i saharu společný, ale to jen hádám. Určitě se najde někdo kdo o tom ví víc. :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Otázka jestli čidlo teploty a respektive budík dobře ukazuje. Já to ověřil vařením čidla v hrnci s teploměrem na zavařování.

Pokud na palubce máš správnou teplotu, tak bych kouknul na termostat, jestli otvírá a jestli dostatečně otvírá. Pokud ne, tak by ti ukazovalo vařící vodu v motoru a chladič by byl sotva teplý.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

chlapy! potřeboval bych to místo, kde se nachází ten spínač ventilátoru chladiče, všude koukám a kde nic tu nic, a ještě se v tom asi přede mnou někdo vrtal, pač koukám, že je něco odpojené....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kde je čidlo ti neporadí, neb to nevím, respektice pokud ti tam zůstaly relátka od sahar, tak podle drátů. Čidlo je obecně na tělese chladiče, takže hledat. Je to díl většinou na větší klíč (tuším 22). Buď najdeš vlastní čidlo, nebo jenom záslepku. Pak je to asi dost divokej bastl, nebo že by bylo ovládaný ŘJ či nějakým jinačím okruhem? Osobně se prozatím přikláním k nejednodužšímu řešení a to je vlastní čidlo na chladiči, ovládací relátka (je to většinou nezávyslý okruh na spínací skříňce).

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jestli máš motor 2.0, předpokládám, že bude stejný jako u 405. Já taky nemám čidlo na chladiči, ale na motoru. Pokusím se ti popsat, kde je. Stoupni si z boku k motoru (ze strany řidiče). mělo by být na bloku motoru zboku a spíš dole. Abych tam lépe dostal ruku, tak musím sundat hadici od sání vzduchu. Je to takový hnědý konektor. Mě to funguje tak, že když ten konektor vytáhnu, tak sahary ihned sepnou. Pokud je teda vše ostatní v pořádku.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ten spínač teploty je přímo na motoru, a nefunguje, když jsem ho odpojil sahary hned seply, tak jezdím zatím s odpojeným, teplota se tak nepřehoupne pres 80°C

ale od té doby se nějak rapidně zvýšila spotřeba....

a tachometr nefunguje, teda rafička skáče, teprve pokud zvýším rychlost na 100Km/hod se ustálí....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×