Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chybový kód P1166


Milan 508

Recommended Posts

Ahoj, dnes jsem před měřením emisí byl Peugota 508 103kw r.v. 2014 najeto 230tis. prohnat a po přidání plného plynu na mě vyběhlo závada motoru, nechte opravit. Po asi čtvrtém nastartování hláška zmizela. Nechal jsem to dát na diagnostiku a byla tam závada P1166 Tlak v zásobníku paliva Tlak moc vysoký. Jo a před tím jsem natankoval OMW Max motion. Hned po smazání jsem jel na emise a prošel jsem s kouřivostí 0.17, povoleno je 0.51. Byla tam ještě jedna závada z jara P2562 jak je patrné na fotce. To jsem pro změnu tankoval těsně před tím v Maďarsku u vesnického MOL. Obojí bylo po přidání plynu. Netušíte někdo co to je?

20221018_113801.jpg

Upraveno uživatelem Milan 508
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Vyřešeno, bylo to palivovým filtrem. Buď to bylo filtrem značky Mann anebo jsem ten filtr přicpal maďarskou naftou, to už nezjistím. Auto se i při studeném rozjezdu  jakoby na zlomek sekundy zakuckávalo, teď už ne. Dal jsem tam filtr Purflux, ostatně tato značka je i napsána na víku nádoby filtru. Kontrolka motoru se už nerozsvicuje ani po pořádném a dlouhém vytočení motoru. Dočetl jsem se to na zahraničním fóru než začít měnit regulátor tlaku, čidlo tlaku nebo zkoušet vstřiky, tak jako první zkusit vyměnit palivový filtr.

Upraveno uživatelem Milan 508
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže filtrem to nebude. Dnes jsem auto pořádně přišlápl na trojku a tohle na me po připojeni na dia vyběhlo. Ty chyby teď vybíhají už po jemném přidání plynu např. na čtyřku... A ještě se mi zdá, že při startu naslakuje motor po více otočení starteru než dříve. To jsem zvědav co to bude, že by ten regulátor tlaku čerpadla....?

Screenshot_20230311_125621.jpg

Screenshot_20230311_145304.jpg

Upraveno uživatelem Milan 508
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Takže cena opravy 51 tis. s DPH.  Čerpadlo kaput na výměnu a repase vstřiků. Ten Slovák co nám dává bio z řepky do dieselu se pěkně prodražuje.  Ani ten " slavný" VIF nepomohl. Proč v západní Evropě tyhle auta najíždí na původní palivovou soustavu pul mega a u nás ne? Protože Bureš🤮

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to naštve.😕 Ale není to jen u nás. Když se to tenkrát stalo mně, auto nemělo najeto ještě ani 60 tisíc. Snažil jsem se najít nějaké informace, ale našel jsem něco jen na fóru v Polsku a Německu. Ten Němec tam dal i oficiální postup, který je pro tento případ v serviceboxu. Nejdřív se mění filtr a palivové vedení (včetně tlakového čidla, které je na něm) mezi filtrem a vysokotlakým čerpadlem. Když to nepomůže (a u mě to nepomohlo), mění se rovnou čerpadlo. Celkem mě to tenkrát stálo přes 30 tisíc...😕 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To auto mám rád, takže to musím přetrpět a platit. 508 s dieselem 1.5 opravdu nechci, je tady na fóru na tento motor dost brekotu. Takže nové auto snad v lepších časech🤣. Zákaz spalováků zdá se nekoná, třeba Peugeot zpátky opráší dvoulitrové HDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...