Milan 508 Odesláno 18. říjen 2022 Sdílet Odesláno 18. říjen 2022 (upraveno) Ahoj, dnes jsem před měřením emisí byl Peugota 508 103kw r.v. 2014 najeto 230tis. prohnat a po přidání plného plynu na mě vyběhlo závada motoru, nechte opravit. Po asi čtvrtém nastartování hláška zmizela. Nechal jsem to dát na diagnostiku a byla tam závada P1166 Tlak v zásobníku paliva Tlak moc vysoký. Jo a před tím jsem natankoval OMW Max motion. Hned po smazání jsem jel na emise a prošel jsem s kouřivostí 0.17, povoleno je 0.51. Byla tam ještě jedna závada z jara P2562 jak je patrné na fotce. To jsem pro změnu tankoval těsně před tím v Maďarsku u vesnického MOL. Obojí bylo po přidání plynu. Netušíte někdo co to je? Upraveno 18. říjen 2022 uživatelem Milan 508 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan 508 Odesláno 8. březen 2023 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2023 (upraveno) Vyřešeno, bylo to palivovým filtrem. Buď to bylo filtrem značky Mann anebo jsem ten filtr přicpal maďarskou naftou, to už nezjistím. Auto se i při studeném rozjezdu jakoby na zlomek sekundy zakuckávalo, teď už ne. Dal jsem tam filtr Purflux, ostatně tato značka je i napsána na víku nádoby filtru. Kontrolka motoru se už nerozsvicuje ani po pořádném a dlouhém vytočení motoru. Dočetl jsem se to na zahraničním fóru než začít měnit regulátor tlaku, čidlo tlaku nebo zkoušet vstřiky, tak jako první zkusit vyměnit palivový filtr. Upraveno 8. březen 2023 uživatelem Milan 508 pavelu96 a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. březen 2023 Sdílet Odesláno 8. březen 2023 taky se už Mannu pokud možno vyhýbám--u olej. filtru se mi dvakrát stalo, že v balení byla tenčí gumička, takže rosil filtrbox u motoru 1.6 HDi, jinak naftový filtr je dobré měnit v polovině doporučené doby výrobcem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 8. březen 2023 Sdílet Odesláno 8. březen 2023 Tak já jsem kdysi naftový filtr Mann do 508 půlil a byla v něm vložka Purflux, takže ono je to možná i o štěstí/smůle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan 508 Odesláno 8. březen 2023 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2023 U mé 508 se mění jen vložka naftového filtru a ta od Purfluxu vypadá takto. Mann i ostatní značky mají ty lamely rovné, nikoliv skládané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 8. březen 2023 Sdílet Odesláno 8. březen 2023 To buď rád, že jsi z toho vyvázl takhle lacino. U mě to skončilo výměnou vysokotlakého čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan 508 Odesláno 11. březen 2023 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2023 (upraveno) Takže filtrem to nebude. Dnes jsem auto pořádně přišlápl na trojku a tohle na me po připojeni na dia vyběhlo. Ty chyby teď vybíhají už po jemném přidání plynu např. na čtyřku... A ještě se mi zdá, že při startu naslakuje motor po více otočení starteru než dříve. To jsem zvědav co to bude, že by ten regulátor tlaku čerpadla....? Upraveno 11. březen 2023 uživatelem Milan 508 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan 508 Odesláno 24. březen 2023 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2023 Takže cena opravy 51 tis. s DPH. Čerpadlo kaput na výměnu a repase vstřiků. Ten Slovák co nám dává bio z řepky do dieselu se pěkně prodražuje. Ani ten " slavný" VIF nepomohl. Proč v západní Evropě tyhle auta najíždí na původní palivovou soustavu pul mega a u nás ne? Protože Bureš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 25. březen 2023 Sdílet Odesláno 25. březen 2023 Tak to naštve. Ale není to jen u nás. Když se to tenkrát stalo mně, auto nemělo najeto ještě ani 60 tisíc. Snažil jsem se najít nějaké informace, ale našel jsem něco jen na fóru v Polsku a Německu. Ten Němec tam dal i oficiální postup, který je pro tento případ v serviceboxu. Nejdřív se mění filtr a palivové vedení (včetně tlakového čidla, které je na něm) mezi filtrem a vysokotlakým čerpadlem. Když to nepomůže (a u mě to nepomohlo), mění se rovnou čerpadlo. Celkem mě to tenkrát stálo přes 30 tisíc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan 508 Odesláno 25. březen 2023 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2023 To auto mám rád, takže to musím přetrpět a platit. 508 s dieselem 1.5 opravdu nechci, je tady na fóru na tento motor dost brekotu. Takže nové auto snad v lepších časech. Zákaz spalováků zdá se nekoná, třeba Peugeot zpátky opráší dvoulitrové HDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodS12 Odesláno 25. březen 2023 Sdílet Odesláno 25. březen 2023 508 s 1,5 HDI bude cisto len na presuvanie, tento motor som mal v lahsej 308 a preto som ju predal, lebo to bolo trapenie pre mna s tym motorom, jedina vyhoda toho motora bola spotreba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.