Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 106 1.5D ulozeni motoru


PetrDOA

Recommended Posts

Zdravim mam dotaz. Mam 1.5D a uz asi 8x jsem menil sroub v ulozeni silentbloku motoru. Nekdy vydrzi mesic nekdy tyden. Je to ten zavesnej silentblok ve kterym je 8mm sroub a vzdy me po case praskne a motor spadne a auto zacne strasne vibrovat. Uz me to nebavi porad menit,nevi nekdo co tam muze byt za problem? Respektive co presne tam patri za sroub. Zkousel jsem obycejny a i tvrdy a obycejnej mekej sroub vydrzi dyl. Musi v rom ulozeni byt neco spatne proto ten sroub porad praska. Silentblok uz jsem daval taky novej. Diky za kazdou radu. 

Upraveno uživatelem PetrDOA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Foto dodam az budu zase menit na dilne sroub. Cely to ulozeni se sklada ze silentbloku hlinikovyho ramene co je prisroubovany na motoru a takovyho plechovyho kusu kterej je pogumovanej. Naposledy jsem sroub menil cca pred 10 dny a dnes zase rana a motor zase sedi v ty kapse v kastli. Jde o to jestli vubec ten motor ma viset ve vzduchu,jestli ten spodni pogumovanej kus toho zeleza nema sedet v ty kapse aby ulevil tomu sroubu. Nikde jsem o tom nic nenasel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na 100% máš ten silentblok, nebo jeho držák špatně namontovaný, zajdi do pežotu a podle VIN ti najdou obrázek na počítači, jak to má být správně , motor (agregát) nedrží šroub, ale silentblok--šroub jen drží silentblok k motoru nebo protikusu v karoserii

nebo se přihlas tady do klubu a stejný obrázek ti někdo postne  (je to služba jen pro platící členy) :papa

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si neuvědomil, že tu mám silentbloky z benzína.... Ale stejně se zeptám: ta 8 šroub je namáhaná na tah? V naprosté většině případů váha motoru na silentbloku leží, ale netahá za něj....

 

No ale podle Peugeot 106 1.5 D- prodej motoru. - Zašová, Vsetín - Sbazar.cz to máš asi dobře.... :myslim

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebylo to auto nikdy po "ráně" na předek?

Proč tato otázka ..

Kdysi jsem koupil VW, který byl po velké ráně a měl vevařenou celou pravou čtvrtku z jinýho auta. No a tohohle auta (T4 2,4 D) se mi pravidelně dělo to, že se během těch 10 000 km mezi výměnou oleje tělo olejovýho filtru kouslo takovým způsobem, že šlo povolit jen opravdu velkou silou. Jezdil jsem tehdy do servisu ke klukovi, co T4 opravoval dost často a říkal, že tu mojí nechápe. Prů*er ale nastal za ten rok, co jsem jí měl, asi 3x (jezdil jsem tehdy hodně, takže za ten rok se olej měnil asi 8x) a spočíval v tom, že dík té velké síle při povolování zřejmě napraskl ten kus do kterého se montovalo tělo filtru. Je to hliníkový odlitek, kterým prochází chladící kapalina a tedy cca 3 - 5000 km po výměně najednou svítí kontrolka oleje a po otevření motoru je motor celej poblitej olejem, který se valí z expanzky. Následně komplet vyčištění motoru od oleje, výměna celého toho filtru + nové náplně a buch, za pár měsíců znova.
Když jsme špekulovali, kde může být příčina, napadlo nás jedině, že to nějak musí souviset s tou bouračkou. Nakonec si tohle auto vykoupili v AAAčkách a já koupil mladší T4 s 2,5 TDI, která už byla bezproblémová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Medvěd : tohle by měl vyloučit majitel.... Ale opravdu mně přijde divný, aby to viselo na 8 šroubu.... A majitelů těchto ropáčků už bude poskrovnu, takže rozumy se budou hledat obtížněji.... Bude to chtít zhluboka se zavrtat do hlubin internetu.... :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...