Bumerag 0 Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Prosím o radu auto topí málo myslel jsem že to bude klapkami topení, ale ty jsou ok. Když stojím v garáži a vytočim motor na cca 2500-3000t topení začne topit na plno za jízdy při těchto otáčkách topí minimálně. Prosím o rady nebo zmrznu. Díky MD. Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,667 Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 A teplota "vody" je OK? Normálně se ohřeje? Jestli funguje termostat normálně, tak bude ucpaný topení - radiátor Quote Link to post Share on other sites
Bumerag 0 Posted December 6, 2020 Author Share Posted December 6, 2020 Teploměr ukazuje cca po 5min. 90c. Dnes když jsem koukal na ty klapky sahal jsem i na trubky k ohřevu přívod teplý vývod vlažný po zvýšení otáček teplé obě. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,469 Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 podle toho co píšeš, bych taky tipnul zanesený radiátor--prochází přes něho málo vody a když zapneš ventilátor, tak se hned ochladí proudem vzduchu ChouLu 1 Quote Link to post Share on other sites
Bumerag 0 Posted December 6, 2020 Author Share Posted December 6, 2020 To by má logiků jé na to nějaké řešení krom demontáže, lze to něčím prolít, vyčistit?? Ještě jsme se někde dočetl že by to mohl být i termostat vy jste to viz výše nakousl také. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,469 Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 když teploměr ukazuje za 5 minut 90 stupňů a ta teplota se při jízdě drží, tak termostat bude OK Quote Link to post Share on other sites
Bumerag 0 Posted December 6, 2020 Author Share Posted December 6, 2020 No a co ten čistič nějaké zkušenosti co použít?? Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,469 Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 nepomůže to vůbec Quote Link to post Share on other sites
Bumerag 0 Posted December 6, 2020 Author Share Posted December 6, 2020 Takže pokud to chápu dobře řešení je rozebra půl palubky a udělat výměnu za noví?? Ještě mě napadlo že v tomto okruhu na topení je zapojen reduktor k LPG, ale ten už je tam 4 roky a přestalo to topit až letos. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,469 Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 můžeš napřed odpojit obě hadice k topení, co jsou na příčce za motorem a profouknout radiátor pusou, poznáš hned, jestli je radiátor volně průchozí jinak z praxe--po výměně radiátoru u staršího auta majitelé nemůžou uvěřit, že to teď tak dobře topí , je to proto, že se časem snižuje tepelný výkon radiátoru, jak se na jeho vnitřních stěnách usazuje vod. kámen a jiný burdel... Hafity 1 Quote Link to post Share on other sites
Bumerag 0 Posted December 7, 2020 Author Share Posted December 7, 2020 Tak jsem dneska zkusil zmíněný test průchodnosti topení a zdá se mi úplně v pohodě krásně profouknu. Při odvzdušňovani topení jsem však přišel na to že tam není skoro žádný tlak až když se přidá trochu otáček voda začne vytékat. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,469 Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 jako , že voda necirkuluje? to by se ti přehřívalo jinak, to je tak vždycky, že na volnoběh je nižší tlak, ale odvzdušnit se to musí dobře, jinak topit nebude, zas na druhé straně túrovat se to při odvzdušnování taky nemusí, stačí zvýšený volnoběh Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,968 Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 Citovat Při odvzdušňovani topení jsem však přišel na to že tam není skoro žádný tlak až když se přidá trochu otáček voda začne vytékat. Při votevřeným špuntu ti to moc nepoteče, páč ta pumpa je jenom voběhovka.... Nech soustavu natlakovat a pak odvzdušňuj.... Quote Link to post Share on other sites
Stasiek 57 Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 Měl jsi auto zahraté na provozní teplotu při tom osvzdušňování? Aby pustil kapalinu termostat. Quote Link to post Share on other sites
Bumerag 0 Posted December 7, 2020 Author Share Posted December 7, 2020 Auto bylo zahřáté na volnoběh, trubka k topení je teplá ven z topení studená. Otevřu odvzdušňovací ventil teče studená po chvilce teplá ale za chvíli je to bez tlaků až do stavu že nic neteče. Přidám plyn a trubky se ohřejí obě a topeníí začne topit. Když otevřu odvzdušňovací ventil teče pořád pod tlakem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.