Guest zdendys1x Odesláno 12. září 2020 Sdílet Odesláno 12. září 2020 Ahoj lidičky,jsem tady nový a v úvodu bych chtěl říci,že club je supr a člověk se zde dozví velmi užitečné informace. Omlouvám se jestli jsem založil špatně nové téma-to víte,učím se. Ale nyní k mému problému.U mé 807 2,2 hdi r.2003 mi svítí oranžová kontrolka závady motoru.Diagnostika vyhodnotila tyto kody a chyby. Poradíte co a kde hledat?Sice to asi skončí v servisu,ale když se nezeptám tak nic nebudu vědět. PeuGeot - Stratil.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 12. září 2020 Sdílet Odesláno 12. září 2020 Čau, v podstatě si všechno můžeš dohledat podle kódu závad Pxxxx přes google. To tě navede, ale máš to v podstatě i napsaný ve výpisu závad po čem jít. Zvrchu dolů: -může být špatný kontakt na konektroru pedálu -vyčistit egr a váhu vzduchu -seklý natáčecí regulace turba nebo podobně -víčko nádrže, špatnej mikrospínač nebo mechanický doraz -špatný čidlo měření teploty výfuku nebo vypojený -souvisí se zaseklou regulací turba nebo podobně Neber to doslova, bez přitomnosti auta a vlastního měření je to z praxe vycházející odhad se špetkou věštecké koule. Tvůj nástroj k řešení je google a samostudium, zkoušení a laborování od levnějších věcí (začíná na hodnotě zdarma) až po drahé prvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zdendys1x Odesláno 12. září 2020 Sdílet Odesláno 12. září 2020 (upraveno) Děkuji za odpověď.Zkusím hledat.Jen ještě-víčko nádrže je myšleno normálně nádrž na naftu nebo ta nádrž na aditiva?A čidlo teploty výfuku najdu prosím kde?Jo a konektor pedálu je kde?Jen bych kouknul na kabely . Upraveno 12. září 2020 uživatelem Péťa Odstraněna zbytečná citace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 12. září 2020 Sdílet Odesláno 12. září 2020 Výsledky z Delphi diagnostiky ber s rezervou. Zajeď si někam kde mají originál Peugeot diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zdendys1x Odesláno 13. září 2020 Sdílet Odesláno 13. září 2020 (upraveno) To je jako špatná diagnostika??Nevím,jen se ptám proč to brát s rezervou. Upraveno 13. září 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 13. září 2020 Sdílet Odesláno 13. září 2020 Ona něco ukáže, něco špatně a něco vůbec ve výsledku budeš něco řešit a nakonec to bude uplně něčím jinym, protože například nevidíš live data, které by jsi k odhalení problému potřeboval Nicméně v tuhle chvíli ti dle tvého výpisu neprobíhá regenerace, protože nefunguje teplotní čidlo před FAPem.. proč nefunguje je otázkou.. upálené, ulomené, obalené prachem z katu, přeseklý kabel, zaoxidovaný konektor atd.. a teď právě k tomu by jsi potřeboval origo diag aby jsi mohl řádně zkontrolovat co čidlo ukazuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cromoly Odesláno 5. říjen 2020 Sdílet Odesláno 5. říjen 2020 (upraveno) Ahoj, nechci zakldat nové téma, tak píšu sem. Na mém autě vyskočila závada P2A00, chápu to teda dobře, že s nejvěšípravděpodobností je špatná lambda sonda? Popřípadě není někdo v Praze a okolí ochotnej to auto napíchnout nějakou lepší diagnostikou? Dělal jsem to jen přes bluetooth OBD a nějakou free aplikaci z Google Play. 13.10. navíc musím na první STK po čtyřech letech, tak bych to potřeboval mít vyřešený Jen pro upřesnění - kontrolka motoru mi nesvítí, jen jsem to načtl na té diagnostice, tak je tay možné, že to byla stará chyba která už neplatí? Possible causes for this engine code include: A failed O2 sensor Burnt, broken, or disconnected wiring and/or connectors Engine misfires Vacuum leaks Bad mass air flow or manifold absolute pressure sensor Engine exhaust leaks Upraveno 5. říjen 2020 uživatelem Cromoly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 5. říjen 2020 Sdílet Odesláno 5. říjen 2020 To asi nebude 807, když jdeš na první technickou po 4 letech co? S tím zajdi někam do servisu. Každopádně vyřešit, protože pokud tam ta chyba bude a zahájí měření emisí, vypadne z toho automaticky nevyhovující výsledek a zapíše se do toho centrálního registru. H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cromoly Odesláno 5. říjen 2020 Sdílet Odesláno 5. říjen 2020 Nene, Není, je to 2016 Traveller/Spacetourer. Jen mi tohle téma přišlo nejbližší, tak jsem enchtěl zbytečně zakládat další. Chtěl bych to mít vyřešené, ale údajně lambda na můj model může stát až 8000 tak potřebuju vyloučit nahodilou chybu co je jen někde uložená ale neaktivní anebo potvrdit tuhle chybu, než zaplatím osmičku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 5. říjen 2020 Sdílet Odesláno 5. říjen 2020 Jestli chceš můžu to zkusit Delphinou napíchnout ale myslím si že nejlíp by bylo to nechat píchnout na originální diagnostiku. Zkus napsat @ChouLu ten by mohl i z tohoto vydedukovat co by to mohlo být resp. bude vědět jestli to je chyba která se objevuje a řeší se nebo se to nemusí řešit protože to třeba občas zazlobí a před STK je dobré ji vymazat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cromoly Odesláno 5. říjen 2020 Sdílet Odesláno 5. říjen 2020 Ok, díky. Napsal jsem mu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zdendys1x Odesláno 6. říjen 2020 Sdílet Odesláno 6. říjen 2020 Ahoj lidi,tak jsem zase po čase zde.Založil jsem toto téma ohledně svítící kontrolky motoru a výsledků diagnostiky.Řekl jsem si že si pořídím svoji diagnostiku abych mohl zkontrolovat když něco udělám,jestli závada zmizí.Mezitím jsem hledal různě kabely a pátral po tom čidle na víčku nádrže.Objevil jsem ho na hrdle nádrže a víceméně ze zvědavosti jsem ho vysunul z držáčku,abych aspoň viděl jak přesně vypadá a kam vede od něj kabel.A abych ho nevracel na místo tak jak byl špinavej a od bláta tak jsem ho hezky očistil a vrátil na místo.Potom mi přišla diagnostika-sice DELPHI ,ale lepší něco nežli nic,že.Jenže nastal problém- diagnostika se mi s autem vůbec nespojila.Tak jsem ji zkusil na manželčině Renaultu Kangoo a tam fungovala normálně.Tak si říkám,že by závada mohla být v zásuvce a tak jsem požádal toho kolegu co mi to napíchnul minule,aby to zkusil s tou jeho diag. abych věděl,jestli je zásuvka v pořádku.Diag.se spojila hned.takže zásuvka je v pořádku.A kolega mi jen řekl,že mi smaže ty závady aspoň když už to má napíchnutý.Tak je smazal a odjel.Já jsem nastartoval a koukám kontrolka motoru zhasla!Už je to asi 14 dní a kontrolka po nastartování zhasne tak jak má.Tak si říkám,jestli to fakt nebylo jen tím špinavým zabláceným čidlem u nádrže.Předtím mi to i na display psalo závada FAP a ted prostě nic.Co myslíte,mohlo to zablácený čidlo dělat takovou neplechu???Protože to blátíčko bylo vlastně mezi čidlem a hrdlem nádrže.Jo ještě nakonec:diagnostikujsem poslal zpět,pánovi vysvětlil že s mou 807 prostě nemluví.Neprotestoval a hned at to pošlu,že mohl být vadný kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 7. říjen 2020 Sdílet Odesláno 7. říjen 2020 Hele je to docela možný protože do nějakého roku se počítač aditivace (dodává aditiva k regulérně probíhající regeneraci FAP) řídil informacemi od tohoto čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 7. říjen 2020 Sdílet Odesláno 7. říjen 2020 To je zcela normální, že delphi nic nenačte na PSA autech a klidně to čidlo mohlo bejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.