Svehlik Odesláno 4. červen 2020 Sdílet Odesláno 4. červen 2020 Zdravím mám 207 1.6 16v a jednoho dne kdy jsem se chtěl rozjet do křižovatky motor chcipl a už nešel nastartovat respektive naskočí někdy i na 1000 otáček ale hned chcipne zkusil jsem takovou tu diagnostiku přes aplikaci a tam se objevuje kód P0121. Dočetl jsem se že by to měla být škrtící klapka tak jsem ji rozebral vyčistil prostříkl kontaktolem a nic z toho. Klapka na sešlapnutí pedálu reaguje. Mohl by být problém v pedálu? Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 4. červen 2020 Sdílet Odesláno 4. červen 2020 Chce to origo diag Uni z telefonu toho moc nezjistíš.. ale typuji to na čidlo otáček podle toho co popisuješ inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 5. červen 2020 Sdílet Odesláno 5. červen 2020 Ahoj, vyhodnotil jsi to správně. Je to závada snímače škrticí klapky nesoulad drah 1-2. Problém je v tom, že je to špatně načtené počítačem, takže mám dojem, že nepomůže ani výměna klapky. Zeptal bych se v servisu, sám s tím asi nic neuděláš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svehlik Odesláno 5. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2020 Tak to jsi mě moc nepotěšil. Tak že to bude chtít nějak přeinstalovat nebo tam může být jen nějaká blbost v drátech? Může se to nějak ověřit třeba zkoušečkou jestli to dává signál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 5. červen 2020 Sdílet Odesláno 5. červen 2020 Zkusil bych ještě někoho s diagboxem aby ti ověřil funkci akčních členů, co to poví, ale asi se nic jiného nedozvíš. Zkus někoho z okolí požádat aby ti to ověřil. Signál to určitě dává, jinak by to počítač nevyhodnotil jako tuto závadu. Pokud počítač nemá správnou informaci o nastavení škrtící klapky, tak to nepojede a když to špatně načte, tak jedině přeinstalování nebo výměna. Nevím ale přesně, nemám přístup do placené sekce, možná poradí někdo kdo ho má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svehlik Odesláno 5. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2020 Tak díky moc za rady zkusím to a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 Koukám že je asi sezóna škrtících klapek zas. Včera mi auto po nastartování píplo a rozsvítila se kontrolka motoru. Do otáček šlo normálně, volnoběh držel, ale táhlo tak nějak divně, líně. Takhle to bylo celé odpoledne, zkusil jsem i odpojit baterku a nepomohlo - pokaždé po nastartování píp a kontrolka, lenochod. Dneska to zmizelo, auto se chovalo normálně, ale stějně jsem s tím jel k @pipos na diagnostiku. Výsledky jsou: Engine ECU fault: Intermittent fault. Incoherence between motorised throttle signals 1 and 2. Malfunction ECU fault code: P0121 No ale teď to zas jezdí, bez symptomů. Může to být nějaký špatný kontakt na té klapce třeba? A jaktože se to samo opravilo - pomohlo třeba 5x nastartovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 protože je to nahodilá závada. Buď klapka, nebo kabeláž. Ale musíš to vyčíst origo diag. A taky je rozdíl v tom, jestli je to normální jednašvestka NFU PEU 80kw nebo jednašvestka 5FW VTI BMW 88kw. U BMW motoru máš řízenej vzduch přes valvetronic a klapka je tam jenom na nouzí a minoritní regulaci vzduchu, kvůli odvětrán atp. Takže co je to za motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 Asi jsem to sem umístil blbě, jestli to byla reakce na mě. Dával jsem to do vlákna Závada P0121, ale v mém případě je to 406ka. Můj motor mám v podpisu, závadu jsme vyčetli origo diagnostikou přes Peugeot Planet. Právě že je to občasná závada, tak si myslím že asi nějaký konektor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 Muze to byt konektor, muze to byt kabelaz. Ale muze to byt i draha v klapce. Jestli mas elektronickou klapku (plne elektrickou fly by wire), tak by mela jit rozdelat a muzes procistit drahy uvnitr. Bacha na sberaci kartacky potenciometru, ty se nesmi ohnout. Drahy staci vzit lihem, ne ředidlem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 JJ, je tam plně elektrická. Trochu mě štve, že se před 40 tisíci měnila (stará se úplně rozpadla) a je to docela drahý díl, doufám že se to nebude muset měnit zas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teo Odesláno 20. říjen 2021 Sdílet Odesláno 20. říjen 2021 (upraveno) Nevíte jestli se to musí po výměně potenciometru nějak kalibrovat? 607 2001 Začala házet chyba P0121 vyměnil jsem potenciometr (značka ESEN) ale vyskakovala dál ale už v páru. Po výměně už je tam ta chyba ale 2x. Vyměnil jsem potenciometr znovu za značku VEMO (ESEN k dispozici ) a pořád stejné. Většinou to udělá 30m po rozjezdu. Někdy to celý den nědělá a někdy po každém startu. Pokud koukam na napěti přes diagnostiku tak to vypadá ok (mezi 0,5 a 4,5 V myslím) ale ta hodnota se obnovuje tak jednou za pět vteřin takže nevidím jestli jsou tam nějaké chvilkové nesmysly. Zkoušel jsem laborovat s napnutím lanka ale nulový efekt. Je to pěkně blbý na rozjezdu do křižovatky nebo předjiždění.... Díky Upraveno 20. říjen 2021 uživatelem Teo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. říjen 2021 Sdílet Odesláno 20. říjen 2021 Jaký potenciometr jsi měnil? P0201 je koherence mezi dráhami škrítící klapky, nikoliv převodníku lanka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teo Odesláno 20. říjen 2021 Sdílet Odesláno 20. říjen 2021 P0121 Throttle/Pedal position Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. říjen 2021 Sdílet Odesláno 20. říjen 2021 Protože máš delphi u delphi je hromada P kodu špatně popsána Škrticí klapka s motorkem: nesoulad signálu 1 a 2 : Bez charakteristiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teo Odesláno 20. říjen 2021 Sdílet Odesláno 20. říjen 2021 kurník takže problém je v klapce? sakra ten potenciometr stál lirt .... klapu jsem neměřil ..... co s ní ? Promazat? vyměnit čidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. říjen 2021 Sdílet Odesláno 20. říjen 2021 Na klapce nejde měnič čidlo to je celek. To je používání těch neorigo diag na PSA auta Některé to stalo několik výplat kvuli delphině inoxing a wolziiino ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 21. říjen 2021 Sdílet Odesláno 21. říjen 2021 Já jsem tu klapku musel vyměnit celou (opět), stála opět šest tisíc a už se dost blbě shání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 22. říjen 2021 Sdílet Odesláno 22. říjen 2021 Nekdy staci rozdelat kryt klapky a vycistit dráhy potenciometrů. Nekde to jde, nekde to nejde. ChouLu a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teo Odesláno 23. říjen 2021 Sdílet Odesláno 23. říjen 2021 Zkusím zítra a dám vědět díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.