Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Mechanismus LP okna


kingbacker

Recommended Posts

Ahoj, rád bych se prosím optal, jak složité je rozebrání a nějaké vyčištění mechanismu LP okna u 807.  Neb jsem z Jilemnice, proverene servisy daleko a nevím, jestli to dá nějaký řekněme slušný mechanik nespecialista. Okno při spousteni cca 10cm velmi hlasitě lupne někde ve dveřích, poté jede dolů tiše, při zavírání se pak sekne asi těch 10cm od vršku, musím to zastavit těsně před tímto místem a znovu to rozjet, pak se to podařilo. Okno radši nepoužívám, abych ten mechanismus nedodělal. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, kingbacker napsal:

Ahoj, rád bych se prosím optal, jak složité je rozebrání a nějaké vyčištění mechanismu LP okna u 807.  Neb jsem z Jilemnice, proverene servisy daleko a nevím, jestli to dá nějaký řekněme slušný mechanik nespecialista. Okno při spousteni cca 10cm velmi hlasitě lupne někde ve dveřích, poté jede dolů tiše, při zavírání se pak sekne asi těch 10cm od vršku, musím to zastavit těsně před tímto místem a znovu to rozjet, pak se to podařilo. Okno radši nepoužívám, abych ten mechanismus nedodělal. Diky

Taky mi to dle triclenné posádky doma dělá, stěžují si na to. 🤔 Ale Ulysse 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za rychlou odpověď, zítra zkusím stáhnout s otevřenou klikou, snad to bude ono a když ne, zase to zavřu 🙂 nasazení kliky jsem nějak zásadně nezkoumal, zkušenosti s vozem nulové, cvičené oko by třeba mělo jiný nazor. To prasknutí dokáže člověka zaskočit, u spolujezdce to jede hladce a nehlučne, jen s tím autem předtím jezdil v drtivé většině jen řidič a jiná okna nepouzivali

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jestli to dělá i Fiat, tak konstrukce kliky bude asi stejná, tak to nebude škoda zkusit. Mne posádka nic říkat nemusí, prasknutí je dosti hlasitě, až způsobí i leknutí, při koupi to nebylo, začalo to teď, sváděl jsem to na zimu, ale nedovreni okna už mě klidného nenecha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

většinou vadí červěně označená část, popř ta zelená , v které je mechanismus s pérkem 

mrkni i jestli ti nevypadl kryt zámku modře označeno , je to ochrana před vyháčkováním dveří . mohl se vycvaknout a ted tam překáží. 

klika.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak psal Pe.tr, je to klikou, teď to sice šlo i bez držení kliky bez prasknutí, ale když to okno prejizdi to místo záseku, je v klice cítit lupnuti a okno zpomalí, když se klika drží, okno jede celkove rychleji a tiseji. Díky moc, až bude prostor, dám se do rozebrání a uvidím co to udělá, řešit to jinak novou klikou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam pocit ze stacilo jen kliku zpatky spravne usadit, uz si ale moc nepamatuju jak to tam presne vypada, ale po rozebrani je to videt. staci vyndat vnejsi sametku a posvitit si zvrchu kdyz je okno stazeno dolu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono spíš je to o tom že spousta mechošů se 807 a jejich derivátů bojí jak čert kříže. Přitom podle mě to auto si to nezaslouží. Jasně že má svá specifika ale to má většina aut. Třeba můj kamarád za kterým jezdím když si nevím rady mi, když jsem přivez 807 řekl že na tomhle autě nic dělat nebude naštěstí podobný nápad mělo víc  jeho zákazníků takže nás vzal na milost ale na rovinu tvrdí že nikomu s tím autem neradí protože sám se stále učí co to dokáže dělat. Pravdou je že momentálně jsem asi jeden z posledních jeho zákazníků kdo stále 807 provozuje ostatní co vím tak už nejsou v jeho péči.  

Ale jak píšu 807 je podle mě jedno z posledních takhle velkých aut kde se dá ještě ledaco udělat doma a není k tomu potřeba nějak extra speciální nářadí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať nezakládám nové vlákno, co je na tomto autě "špatně", že to nikdo nechce dělat? Zrovna 807, případně C8 nebo c4GP máme jako kandidáta na prostorné rodinné auto pro 6 lidí, tak abych nenaletel. 

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0hdi RHR se bat nemusis , vyhni se 2.2HDI , benzin taky ne 2.0 , V6 neni spatna ale pokud nejsi samodomodobrodruh tak je to sebemrskacstvi 😂 , obecne je problem v male kapote a velke napravnici 😉 , blbe je ze dnes uz to jsou vylitane vrany a pulka veci v nich nemaka jak ma. neexistuje c8/807 ktera by nemela nejakou zavadu v pameti rj/bsi. obecne ma dost nemoci ktere pokud nekdo pred tebou vyresil tak je to super ,pokud ne ,je to dnes oprava za tretinu hodnoty vozu .

-piskaci ventilatory

- rozlamany sedak ridice

- zarostle vstriky (Nafta)

- casto odchazejici civky u V6

- nerepasovatelne rizeni, vule v hrebenu

- zatekajici voda do BSM

- predni ramena menis v kuse

- casto zarustajici bovdeny zadni brzdy a zadni brzd trmeny zatuhle

- vyfuky v druhovyrobe moc nejsou a kdyz tak nevydrzi dlouho

- u benzinu katy a kolektory za nesmysl

- packy pod volantem (jeden kluci a umi repasovat)

- vychozene prepakovani steracu

- u automatu zlobiva volic razeni resp jeho pojistka (8000) nova kulisa

-motor zasniho sterace s urvanyma drzakama

- zarostle chladice 

na vic si ted nevzpomenu. 😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...