Jump to content
somki

307 1.6 nehaze jiskru

Recommended Posts

Ahoj jestli to tu už bylo tak se omlouvám mám peugot 307 1.6 benzín a nehaze jiskru a na displeji píše Eco mód.Diagnostika píše čidlo klikove hřídele zkusil jsem již 3 nové a nic tak se obávám na jednotku protože lišta je funkční ví někdo co z tím dík moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabelaz od konektoru cidla do konektoru ECU je ok? Pokud neni signal otacek, jiskru nehodi. Eco mod je jen aby se setril akumulator, po urcite dobe odpoji ruzne okruhy v aute (radio, okna, apod) po nastartovani se economy mod zrusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napřed bych zkusil pořádně namlátit baterku, nebo zkusit, jinou zjevně dobrou.... To jen abys nehonil ptáka v kleci....

Edited by Hafity

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diagnostika píše čidlo klika vyměněné 2x pak i manuálně zaměřený odopr

 

Při startu kouknu na ty otáčky 

Edited by brixtr
nepiš dva příspěvky hned za sebou, použíj upravit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už jsem to delší dobu neřešil ale co si vzpomenu myslím že má 3 piny číslo hlášky pisnu jak to auto nactu. Je zejimave že když to zdechlo to je cca 3/4 roku tak jsem nastartoval vyjel zdechlo a od té doby nehazi dost se bojím že bsi nebo jednotka motoru.neznate někoho kdo je umí prověřit? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

odpoj konektor z cidla a nom mas 3 piny 

vezmi merak a meraj ,jeden pin by ti mal pipat(odpor blizky nule)  voci kostre

potom meraj tie zvysne dva piny  oproti sebe  mal by si tam namerat odpor radovo v desiatkach kiloohmov

ak tam bude odpor blizky nule je tam skrat 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabelaz muze vypadat neposkozena a vevnitr to muze byt vyhnile, ŘJ motoru je na 99% v pořádku. Na snimaci s 3 pin konektorem jen kostra, signál out a napájení. Napájení musí být rovno 5V, kostra je kostra (jak píše kolega, na diody píská vůči kostře), signal out musí generovat obdelníkovej signál 0-5V (ale to jedině osciloskopem, u multimetru bude napětí skákat mezi touto hodnotou). Napoj ma original diagnostiku a zjisti chyby na vsech jednotkach, jestli to nedrzi immo na BSi, coz je nepravdepodobne, pokud hlasi chybu motorova jednotka snimac kliky. Bez snimace kliky to nejde nastartovat, signal od vacky neni u 1.6i k dispozici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vyřešeno vadný klíč. Motor už běží ale objevila se další závada motor nejde moc pravidelně a chcipe nejde do otáček. Diagnostika píše že škrtici klapka je mimo rozsah tak jsem zkusil na bosch kts540 kalibraci proběhne tím že ve škrtici klapce cvakne však závada trvá nová klapka to samé.navic klapka na nic nereaguje ani na plyn pedál ani na akční členy. Nemůže to být bsm? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak bsm jednotka nepomohla neví někdo co z tím auto chytne ale nejde moc pravidelně a max na 1500 otáček za min. Na diagnostice bosh kts540 to píše škrtici klapka doraz mimo rozsah tak se udělala kalibrace ta proběhla ale závada nejde vymazat a stále stejné vyzkoušeno i jinak klapka a stále stejné 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Územení motoru je ok tak se občas po startování sepne Sahara jinak jsem odpojil kabely od skrticky a šel jsem až po jednodnotku a pískáním jsou v pohodě 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...