Jump to content
Vaclawp

Problém s ADBlue

Recommended Posts

Dobrý den, chtěl bych poradit.

Peugeot 308sw 1.6bluehdi 120

Rozsvítila se mi kontrolka motoru a po několika minutách kontrolka service a UREA, doplnil jsem ADBLUE, do nádrže se vešlo cca 13litru. Po ujetí asi 30km kontrolky zhasly ale druhý den asi po 100 km se kontrolky zase rozsvitili a kontrolka UREA začala blikat. Byl jsem v servisu, ne autorizovaným na diagnostice ale bohužel neměl takový vybavení aby zjistil přesnou příčinu. Chyby přes diagnostiku vymyzal ale po 100 km mi zase vyskočili a počítač mi psal abych dolil ADBLUE jinak po 1100 km nesmím startovat. 

 

Nemáte s tím někdo zkušenosti? Už jsem objednany do Peugeotu ale až za několik dní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokial je všetko ok, samo by si malo načítať hladinu v nadrzke, nemalo by sa tam nič nastavovať. Keď zacne svietit UREA, mas v pohode viac ako 2000 km, podľa príručky. 

Keďže je zima, nadrzka by mala byť vyhrievana, aby AdBlue nezamrzlo. Ak mas možnosť, skus to dať niekde do tepla, garaz, podzemné garaze v OC, či to nepomôže. No a potom uvidíš, co tá diagnostika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po doliti Adblue mi kontrolky zhasly ale po nějaké době se zase rozsvitili a naopak...pořád to přeskakuje. S tím systémem nemám žádnou zkušenost ještě. V jednu chvíli mi infotainment hlásil že po 800km je zakázáno startovat ale pak to zase zmizelo a nic nesvítilo. 

Nevím jestli může být v háji nějaký čidlo nebo něco takového.

Edited by Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koľko máš km a rv? 

Mali sme v Partneri už AdBlue, doliate po roku, síce v lete, a v pohode, žiadna chyba. 

Vo svojej budem dolievat asi na jar, teraz mám 44000km.

Nadrzka je vyhrievané, koli zamrznutiu, tuším pod -3 st., A neviem či je tam nejaký plavak, alebo ako to sníma výšku hladiny. Preto to treba skúsiť dať do tepla. Kedy máš tu diagnostiku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diagnostiku mám ve středu. Po telefonu mi říkali že nádržka vydrží na cca 20tisic km podle toho jak jezdíte, že se většinou doplňuje pri pravidelný prohlídce. Mám najeto 120tkm rok 01/2015.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechci strasit

Podobny problem jsem cetl u nekoho ve facebookove skupine, pry odeslo cerpadlo adblue a jestli si dobre pamatuju tak se to musi menit cele i s nadrzi na adblue a vychazelo kolem 30t v autorizaku.

Nasel jsem to

https://m.facebook.com/story/graphql_permalink/?graphql_id=UzpfSTEyODE4OTUxNjA6Vks6MTAxNTU2Mjc4Mzk2MDE1OTQ%3D

Edited by Ajdamek

Share this post


Link to post
Share on other sites

adblue je hrozny svinstvo , ale čerpadlo by mělo vydržet určitě déle než jen 30000km ale taky záleží jak jezdíš jestli kr trasy apod, spíš to vidím na to nefungujicí vyhřívání , u PSA ale netuším jestli ohřívá hadice, čerpadlo nebo nádrž.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to vypadá na výměnu celé nádrže mluvil sem se známým z Citroenu, mají stejný motory a řekl mi že s tím Peugeoty mají problemy, že je to špatně řešený a že když narazim na rozum v autorizovaném servise tak to uznají jako výrobní vadu a půjde to za nima i po záruce.

Ale taky mi řekl že je je možný že mi jen prehrajou přes diagnostiku jinej software kterej už bude správně fungovat a nebude to házet tu chybu.

 

Takže uvidim, příští týden tam jedu no.

 

Jinak dneska 200km..prvních 20 s kontrolkama, jeli jsme za známým a pak zbytek 150 km se kontrolky zhasly a byl klid a nakonec se zase rozsvitili takže si to auto dělá co chce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo ekologie neni levna sranda 😖

Na jednu se stranu se mi libi, ze jezdim v relativne ekologickym a uspornym aute,  na druhou stranu doufam, ze se tyhle veci zacnou kazit az dalsimu majiteli 😀

Edited by Ajdamek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, mám podobný problém. Peugeot 5008 rv 2015 1,6 bluehDi. Po doliti močoviny mi stále svítí Urea a počet km plus kontrolka motoru. Ani po 150 km to nezhaslo. 😥 Jak to tady čtu tak mám teda radost. Oprava za 25 tisíc za ekologii mi přijde teda hrozná, pokud budou měnit nádrž a cerpadlo. Takže mi nezbývá než se objednat do servisu a uvidi se.  Nebo má ještě někdo nějakou jinou zkušenost a třeba to někdy nezhasne??? Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak nakonec vše jinak, v Domanským na Černý mostě v Praze mi řekli že se musí vyměnit celá nádržka za 24 tisíc...ale mému známému to nedalo a zná se osobně s Kopeckým takže jsme auto odvezli ke Kopeckemu do Strašnic v Praze a světě div se..prý jsou tam dvě nádržky, ale jedna z nich na aditivum byla úplně prázdná, stačilo dolít a vše funguje jak má. Stálo mě to nakonec 4300,-

V 14. 12. 2018 at 8:45, mmartinkovic napsal:

Pokial je všetko ok, samo by si malo načítať hladinu v nadrzke, nemalo by sa tam nič nastavovať. Keď zacne svietit UREA, mas v pohode viac ako 2000 km, podľa príručky. 

Keďže je zima, nadrzka by mala byť vyhrievana, aby AdBlue nezamrzlo. Ak mas možnosť, skus to dať niekde do tepla, garaz, podzemné garaze v OC, či to nepomôže. No a potom uvidíš, co tá diagnostika.

Po doliti Adblue mi kontrolky zhasly ale po nějaké době se zase rozsvitili a naopak...pořád to přeskakuje. S tím systémem nemám žádnou zkušenost ještě. V jednu chvíli mi infotainment hlásil že po 800km je zakázáno startovat ale pak to zase zmizelo a nic nesvítilo. 

Nevím jestli může být v háji nějaký čidlo nebo něco takového.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 13. 1. 2019 at 18:16, Duvel2 napsal:

Ahoj, mám podobný problém. Peugeot 5008 rv 2015 1,6 bluehDi. Po doliti močoviny mi stále svítí Urea a počet km plus kontrolka motoru. Ani po 150 km to nezhaslo. 😥 Jak to tady čtu tak mám teda radost. Oprava za 25 tisíc za ekologii mi přijde teda hrozná, pokud budou měnit nádrž a cerpadlo. Takže mi nezbývá než se objednat do servisu a uvidi se.  Nebo má ještě někdo nějakou jinou zkušenost a třeba to někdy nezhasne??? Díky.

tak nakonec vše jinak, v Domanským na Černý mostě v Praze mi řekli že se musí vyměnit celá nádržka za 24 tisíc...ale mému známému to nedalo a zná se osobně s Kopeckým takže jsme auto odvezli ke Kopeckemu do Strašnic v Praze a světě div se..prý jsou tam dvě nádržky, ale jedna z nich na aditivum byla úplně prázdná, stačilo dolít a vše funguje jak má. Stálo mě to nakonec 4300,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...