Přejít na obsah
sik3r

Střílení do sání i do výfuku

Recommended Posts

Zdravím, mám Peugeota 106 II 1.0, 37kW. Můj problém spočívá v tom, že když se rozjíždím nebo přidám prudčeji plyn, auto jakoby zakašlalo, zní jako by jelo na tři válce a nakonec střílí do sání. Start je v pořádku, někdy na neutrál při nastartovaném autu jede motor pěkně, drží otáčky a všechno dobrý do doby než se rozjedu. Občas po nastartování zní jako by jel na tři válce. Jakékoliv nápady jsou vítány.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 8. 11. 2018 at 10:12, Ferry napsal:

zacit novyma svickama a kabelama k nim, pak pripadne vyzkouset jinou zapalovaci civku, dale pak zkontrolovat hodnoty cidla teploty chladici kapaliny pro ridici jednotku, MAP senzor, lambda sondu, pripadne vstrik

Kabely jsou objednané, snad přijdou v pondělí. Svíčky měněné ale je možné že by byla nějaká už od výroby vadná ? Ale musí to nějak testovat přeci ne ? Cívka byla zkoušena nová, stejný problém. Až přijdou kabely tak dám vědět :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 8. 11. 2018 at 13:31, inoxing napsal:

A diagnostikou hned ze startu taky nic nezkazíš. Snad to už mělo OBD konektor.

OBD to sice nemá, ale je tam nějaký starší konekor PDB nebo něco takového, už jsem si na  to objednal redukci. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Je to nepravděpodobné, že by nové svíčky byly špatné, ale stát se může cokoliv, jde to změřit. Měl by tam být odpor mezi jiskřištěm a přípojem okolo 5K ohm a odrtrh by měl být kolem 0,7-0,9mm (nevím jak u 1.0i), nicméně všude stejný.  Hlavně svíčky, které tam patří- podle katalogu výrobce. Jestli problém pořád přetrvává, nech auto chvíli nastartované a pak ho vypni a sundej svíčky; která bude černá nebo "mokrá", tak tam hledat.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

svicka muze uvnitr prasknout, nemusi to byt ani zvenku patrne, dojde k tomu, kdyz se dotahuje moc na fest a ne idelane momentakem na nejakych 25Nm

jaky svicky tam jsou ? Nejlip fungujou Bosche FR7DC+ s odtrhem 0,7-0,8mm.

faceliftovanej model 106 by podle me uz mel mit klasickej OBD 16pin, predtim tam byl jen zeleny dvoupin konektor, vytazeny primo u ridici jednotky motoru, peugeotacka 30ti pinova zasuvka se myslim do 106 nedavala

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zkusím vytáhnout ty svíčky, s tím že to nechám nastartované a až po zahřátí je vytáhnu. Nevím jaké svíčky tam přesně jsou, když tak pak upřesním. A je tam právě ten 30 pin. 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Neměl jsem na to čas, budu to dělat tento týden. Navíc jsem teď zjistil, že auto ze začátku (než se zahřeje motor) jede překvapivě dobře, bez střelby nebo nějaké známky problému. Po zahřátí je to jako jízda na tři válce a hrozná reakce na plyn s tím že auto střílí a nejede... Při otevřené kapotě po přidání plynu jde slyšet nějaké syčení. Nevíte co by to mohlo být ?  

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×