Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefunkční klimatizace


romeno

Recommended Posts

Ahojte, jsem tu nový, mám peugeot 406 2.0 hdi, rv. 2000.

Nechal jsem si plnit klimatizaci před dvěma dny a dnes už zase nejde. Plnička nezjistila žádný únik a bezproblému ji naplnila, držela tlak po celou dobu plnění. Odkud myslíte, že to může unikat? Popřípadě, by mohlo být něco jinýho v háji? Chladivo tam nebylo vůbec žádný při plnění.

Popřípadě jestli se najde někdo kdo mi řekne kolik taková oprava stojí budu rád, ať vím na co se připravit. Díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zmeraj odpor medzi pinmi 1-4 na tlakovom spinaci  musi by blizky nule   ak bude nekonecny  klima vyfucala 

najcastejsi unik je z chladica klimy (stary prehnity chladic)

pozri aj ciapocky ventilov  na trubkach  ak bude z vnutra mastna  niektora ciapocka tak to tade unika

 

pri plneni klimi ti daval aj kontrastnu latku do chladiva?

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo se mi to samé, klima během 3 neděl vyfučela. :( Vakuová zkouška stojí za hnědý, taky mi potvrdila těsnost a pak jsem na spojení trubek před pravým kolem a vlevo na chladiči objevil únik. Hledej místo poblitý od oleje.. mně se tam dělaly bublinky. Nejlepší by bylo sehnat někoho, kdo by ti to naplnil dusíkem, chvíli to nechat a pak změřit tlak, jestli někde neuchází. :) Já to budu řešit o víkendu, vyndat trubky a u někoho šikovného nechat zavařit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teraz som volal s kolegom ze sa mu podarilo  trubku od klimi zavarit (vakuova skuska ok  ) ale musel moc okolo toho laborovat  ale ma nejaku lepsiu masinu 

a dal tam aj  utesnovac klimy  nieco podobne co sa dava na chladice ale je to direct na klimu

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím jaký je to problém, proto to dostane člověk, co umí zázraky. :D Trubky z vraku jsou podle mě risk a netuším jak je natlakovat aby se prokázala těsnost a trubky z funkční klimy asi hned tak někdo prodávat nebude.. Pro mě je výhodnější to nechat nabambulit :D:D:D jelikož jedna netěsnost je těsně u příruby a vyměnit o-kroužky na spojení dvou trubek.

Měl jsem v plánu místo trubek natáhnout hydraulické hadice, ale servisman mi tvrdil, že to plyn neudrží. Až přijdou o-kroužky, tak se do toho pustím. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projdi ještě jednou všechny spoje a příruby, jestli to někde nebude poblitý od oleje. Jak jsem psal, mě se na trubkách dělaly bublinky.

Co se týče toho utěsňovače, pokud by to utíkalo na vícero místech menšími dírami, mohlo by to pomoct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@romeno nezapomeň na jednu věc, která se tu nikde nezmiňuje(čti: nenašel jsem:)) a tou je kostra. Chodil jsem kolem toho minulý týden - bitron a relátka za maskou byli OK a stejně nic. Nakonec jsem  zjistil, že na levém podběhu je schovaný kostřící "dvojbod" a byl jsem u příčiny problému;) Zkusím popsat podrobněji: Vedle baterky je malá krabička se 4 maxipojistkami na kovovém držáku. za tímto držákem je zmiňovaná kostra. Jsou tam 3 obyčejné dráty a jeden silný v černé bužírce - ten je od sahar. Skoro všechny jsem nastavil (na jeden jsem nedosáhl a nepodařilo se mi sundat pojistkovku) a ukostřil přes držák klaksonu za levým světlem.

teď koukám, že máš rok 2000, tam je jiná elektrika, ale i tak bych to prověřil;) Tak doufám že to pomůže aspoň těm co mají starší model:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zkusím se zeptat větších odborníků než jsem já. Přestala jít klima a zjistil jsem, že nespíná ventilátor chlazení. Na diagnostice chyba P 0494 koherence ventilátoru. Našel jsem tam požadavek na zapnutí ventilátoru při 104°C a relé ventilátoru neaktivní. Od té doby ventilátor nešel a samozřejmě ani klima. Po zapnutí ventilátoru diagnostikou všechno funguje normálně. Už se to stalo předtím a rovněž tam byla stejná chyba a ještě zkrat na +. Všechny součásti dle dia funkční včetně odporu a relé. Předpokládám, že je nějaký problém v řídící jednotce ventilátoru. Už jsem se díval na konektory a je to v pořádku. Nemám tušení jestli je problém ještě někde v Bsm. Když jsem odpojil teplotní čidlo, sahara se normálně rozběhla naplno, ale klima nešla.  Po testu diagnostikou všechno v pořádku, to mě hlava nebere.Tak až zjistím, co bylo za problém, napíšu. Jinak beru každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...