romeno Odesláno 16. červen 2018 Sdílet Odesláno 16. červen 2018 Ahojte, jsem tu nový, mám peugeot 406 2.0 hdi, rv. 2000. Nechal jsem si plnit klimatizaci před dvěma dny a dnes už zase nejde. Plnička nezjistila žádný únik a bezproblému ji naplnila, držela tlak po celou dobu plnění. Odkud myslíte, že to může unikat? Popřípadě, by mohlo být něco jinýho v háji? Chladivo tam nebylo vůbec žádný při plnění. Popřípadě jestli se najde někdo kdo mi řekne kolik taková oprava stojí budu rád, ať vím na co se připravit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. červen 2018 Sdílet Odesláno 16. červen 2018 (upraveno) zmeraj odpor medzi pinmi 1-4 na tlakovom spinaci musi by blizky nule ak bude nekonecny klima vyfucala najcastejsi unik je z chladica klimy (stary prehnity chladic) pozri aj ciapocky ventilov na trubkach ak bude z vnutra mastna niektora ciapocka tak to tade unika pri plneni klimi ti daval aj kontrastnu latku do chladiva? Upraveno 16. červen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 20. červen 2018 Sdílet Odesláno 20. červen 2018 Stalo se mi to samé, klima během 3 neděl vyfučela. Vakuová zkouška stojí za hnědý, taky mi potvrdila těsnost a pak jsem na spojení trubek před pravým kolem a vlevo na chladiči objevil únik. Hledej místo poblitý od oleje.. mně se tam dělaly bublinky. Nejlepší by bylo sehnat někoho, kdo by ti to naplnil dusíkem, chvíli to nechat a pak změřit tlak, jestli někde neuchází. Já to budu řešit o víkendu, vyndat trubky a u někoho šikovného nechat zavařit. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. červen 2018 Sdílet Odesláno 21. červen 2018 (upraveno) tie trubky sa tazko varia su moc tenke a je problem to zavarit a v uvodzovkach je to spinavy hlinik takze to tam nejak nabambulis ale ten zvar nebude nikdy 100 percent Upraveno 21. červen 2018 uživatelem krtek 2 ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 21. červen 2018 Sdílet Odesláno 21. červen 2018 Nebo sehnat trubky z auta , které mělo nebo má funkční klimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. červen 2018 Sdílet Odesláno 21. červen 2018 (upraveno) teraz som volal s kolegom ze sa mu podarilo trubku od klimi zavarit (vakuova skuska ok ) ale musel moc okolo toho laborovat ale ma nejaku lepsiu masinu a dal tam aj utesnovac klimy nieco podobne co sa dava na chladice ale je to direct na klimu Upraveno 21. červen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 21. červen 2018 Sdílet Odesláno 21. červen 2018 Vím jaký je to problém, proto to dostane člověk, co umí zázraky. Trubky z vraku jsou podle mě risk a netuším jak je natlakovat aby se prokázala těsnost a trubky z funkční klimy asi hned tak někdo prodávat nebude.. Pro mě je výhodnější to nechat nabambulit jelikož jedna netěsnost je těsně u příruby a vyměnit o-kroužky na spojení dvou trubek. Měl jsem v plánu místo trubek natáhnout hydraulické hadice, ale servisman mi tvrdil, že to plyn neudrží. Až přijdou o-kroužky, tak se do toho pustím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romeno Odesláno 23. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2018 (upraveno) Díky vám za odpovědi, prověřím Včera mě ještě přestaly foukat ventilatory, to bude ale asi jen pojistka co? Upraveno 23. červen 2018 uživatelem romeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donrom Odesláno 24. červen 2018 Sdílet Odesláno 24. červen 2018 Tiez mi klimatizacia vydrzi len par tyzdnov. Unik sa nikde nedal najst. Co poviete na toto http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty,klimatizacia-utesnovac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan24 Odesláno 26. červen 2018 Sdílet Odesláno 26. červen 2018 Projdi ještě jednou všechny spoje a příruby, jestli to někde nebude poblitý od oleje. Jak jsem psal, mě se na trubkách dělaly bublinky. Co se týče toho utěsňovače, pokud by to utíkalo na vícero místech menšími dírami, mohlo by to pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 26. červen 2018 Sdílet Odesláno 26. červen 2018 Trubky mám ze 2aut kde byla klima funkční do poslední chvíle,kdyby jsi chtěl napiš,nechal bych ji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 27. červen 2018 Sdílet Odesláno 27. červen 2018 @romeno nezapomeň na jednu věc, která se tu nikde nezmiňuje(čti: nenašel jsem) a tou je kostra. Chodil jsem kolem toho minulý týden - bitron a relátka za maskou byli OK a stejně nic. Nakonec jsem zjistil, že na levém podběhu je schovaný kostřící "dvojbod" a byl jsem u příčiny problému Zkusím popsat podrobněji: Vedle baterky je malá krabička se 4 maxipojistkami na kovovém držáku. za tímto držákem je zmiňovaná kostra. Jsou tam 3 obyčejné dráty a jeden silný v černé bužírce - ten je od sahar. Skoro všechny jsem nastavil (na jeden jsem nedosáhl a nepodařilo se mi sundat pojistkovku) a ukostřil přes držák klaksonu za levým světlem. teď koukám, že máš rok 2000, tam je jiná elektrika, ale i tak bych to prověřil Tak doufám že to pomůže aspoň těm co mají starší model romeno ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Zkusím se zeptat větších odborníků než jsem já. Přestala jít klima a zjistil jsem, že nespíná ventilátor chlazení. Na diagnostice chyba P 0494 koherence ventilátoru. Našel jsem tam požadavek na zapnutí ventilátoru při 104°C a relé ventilátoru neaktivní. Od té doby ventilátor nešel a samozřejmě ani klima. Po zapnutí ventilátoru diagnostikou všechno funguje normálně. Už se to stalo předtím a rovněž tam byla stejná chyba a ještě zkrat na +. Všechny součásti dle dia funkční včetně odporu a relé. Předpokládám, že je nějaký problém v řídící jednotce ventilátoru. Už jsem se díval na konektory a je to v pořádku. Nemám tušení jestli je problém ještě někde v Bsm. Když jsem odpojil teplotní čidlo, sahara se normálně rozběhla naplno, ale klima nešla. Po testu diagnostikou všechno v pořádku, to mě hlava nebere.Tak až zjistím, co bylo za problém, napíšu. Jinak beru každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.