rasty2121 Odesláno 7. červen 2017 Sdílet Odesláno 7. červen 2017 Ahojte, tyzden uz hladam podobny problem no vo vsetkych forach je len nieco s mojim problemom. Po nastartovani sa vyvali biely dym z vyfuku, otacky kolisaju cca 650 -750 ( normalne som mal cca 900 ) a s autom hadze ako keby islo len na tri valce mozno menej (az moc viditelne ako trasie autom) po zahriati motora na cca 70°C vsetko zmizne a ide ako bez zavady. Cim to moze byt? Dik moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Djzaza Odesláno 7. červen 2017 Sdílet Odesláno 7. červen 2017 (upraveno) Taky můžeš připsat co to máš vlastně za auto , motorizaci, atd. Upraveno 7. červen 2017 uživatelem Djzaza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasty2121 Odesláno 7. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2017 307 1.6 Hdi 66Kw, 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. červen 2017 Sdílet Odesláno 7. červen 2017 (upraveno) Pokud dým smrdí po nespálené naftě, tak žhaviče nebo jejich ovládání. Pokud je to vodní pára, tak těsnění pod hlavou nebo hlava. Upraveno 7. červen 2017 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. červen 2017 Sdílet Odesláno 7. červen 2017 pokud motor jede po zahřátí bez problému, tak to nebude ani těsnění, ani hlava problém bude v některém čidle (teplotním), jasně, že motor normálně nepracuje a kouří, když jede na tři válce...,ale nejdříve udělat DIAGNOSTIKU! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Djzaza Odesláno 7. červen 2017 Sdílet Odesláno 7. červen 2017 Pokud po naftě, tak taky vstřikovač, malý tlak ve válci, ventil. Třeba na DIA. Tam by to měli zjistit Jinak jestli voda , tak to musí vidět pokles v nádržce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasty2121 Odesláno 8. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2017 (upraveno) Voda to myslim nebude. Horsie je ze som si dnes vsimol ked som zhodil kryt, ze mi olej tlaci od uzaveru na olej smerom k baterii. Cele to tam mam od oleja. Skusim dat na diagnostiku, vari nieco ukaze. Upraveno 8. červen 2017 uživatelem rasty2121 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. červen 2017 Sdílet Odesláno 9. červen 2017 Když tlačí olej, tak je dia krátká.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. červen 2017 Sdílet Odesláno 9. červen 2017 (upraveno) To jsi tazateli moc neporadil. Tak prozraď srozumitelně, co tipuješ. Upraveno 9. červen 2017 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. červen 2017 Sdílet Odesláno 9. červen 2017 Snažil jsem se tazateli naznačit, že ne všechny problémy lze vyčíst na SÉRIOVÉ dia.... Předpokládám, že si to nějak přebere a popřípadě vznese další (třeba konkrétnější) dotaz, přes který se zase posune o fous dál.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasty2121 Odesláno 9. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. červen 2017 (upraveno) No..objednal som sa buduci tyzden na diagnostiku, ale dnes dym po starte skoro ziadny...takmer nic po starte len trochu (oproti inym startom) a otacky tiez uz tak nekolisu, pri druhom starte (za niekolko minut pri studenom motore) bez dymu, bez kolisania otacok, pytam sa? Keby boli zle vstreky alebo nieco ine tak je to stale to iste nie?Napadlo ma., nemoze to byt nekvalitnou naftou??? Od vtedy som netankoval a aj auto sa mi zda vykonnejsie hlavne pri radeni. Tankujem stale na tej istej stanici... Upraveno 9. červen 2017 uživatelem rasty2121 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. červen 2017 Sdílet Odesláno 10. červen 2017 Ještě k tomu oleji (a ne k dýmu): pokud vím, tak když tlačí olej, tak je to zamrzlé nebo zacpané odvzdušnění klikovky, anebo prasklá hlava, nebo těsnění. Jinak nevím. Těšil jsem se, že se od Hafity dozvím nějakou jinou příčinu tlačení oleje. rasty: pokud ti víko trochu netěsní, tak olej se rozleze hned, on trošku tlačí i běžně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. červen 2017 Sdílet Odesláno 10. červen 2017 (upraveno) tipujem vstreky ,teraz som riesil nieco podobne s kolegom na mondeo 4 (1.6 tdci) co je vlastne motor od PSA ,,za studena dym (smrad po nafte)motorom trhalo ,po zahriati sa s tym uz dalo jazdit aj dymivost klesla pomohla len vymena vsetkych 4-roch vstrekovacov (nerepasovatelne) Upraveno 10. červen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.