Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím,
Chci se zeptat kopil jsem si Peugeot 307 ale bylo tam neoriginální autorádio, chtěl bych tam koupit originální ale nejsem si jistý že displej na palubovce bude ukazovat stanice atd. jestli to náhodou není displej co ukazuje jen datum, čas , teplotu. Jak to poznám? (Teď tam mám neoriginání a ukazuje jen datum, čas, teplotu, myslite když připojím originál radio zobrazí se i stanice atd.??

Jsem amatér, takže se zdržet .... komentářů. Děkuji.

Odesláno

Ahoj, měl by ukazovat stanice. Pokud ne, tak je možné, že bylo diagnostikou odinstalováno origo rádio, ale to se stává zcela vyjímečně. Pokud by to tak bylo, tak na diagnostiku a patřičně nakonfigurovat.

Odesláno

Ok sjedu na diagnostiku, a je možnost, že bych měl jen displej s časem a datumem, nebo montovali vždy do Peugeotu jen s více funkcemi?, Mám Peugeot 1,6 80Kw 2004 rok 

Odesláno

Ok, teď zkusím splašit nějaké to originální rádio, a potom upravit tu páčku(jak jsem se tu někde na foru už dočetl) pro ovládání palubního počítače ...

Odesláno (upraveno)

Dle VIN v service boxu je uvedeno, že displej je mimo jiné i pro radio. Na palubní počítač budeš určitě potřebovat diagnostiku, protože v charakteristikách tvého auta máš uvedeno bez palubního počítače. Takže se bude muset nakonfigurovat.

Upraveno uživatelem HonzaZ
Odesláno

Palubní počítač by měl displej také zobrazovat, ale stopro se to zjistí až na diagnostice. Rádio musíš sehnat RD3 pro datovou sběrnici auta CAN-VAN. Nesmí být z novějších modelů, tam je RD4 pro datovou sběrnici CAN-CAN.

Odesláno

Co se týká ceny diagnostiky, tom záleží na tom kde si to necháš dělat. Ceny jsou různé, ideální je sehnat někoho, třeba tady z klubu, s diagnostikou.

• O 1 měsíc později...
Odesláno

Ahoj, možná pozdě, ale orig radio z 307/2004 jsem vyndal a je volné. Displej ukazoval i stanice atd co rado ukazovat má. Jsem taky z Plzně.

• O 4 roky později...
Odesláno