Přejít na obsah
batkis

PEUGEOT 307 - Jede na 3válce,škube se,chybové hlášky

Recommended Posts

Zdravím. Mám problém s Peugeotem 307.

  • 1.6
  • 80kW
  • 16V
  • r. výroby 2001
  • Najeto 135 000km

Při jízdě z ničeho nic začala svítit kontrolka motoru a výkon šel rapidně dolů, do té doby než mi auto chcíplo. U toho mi to házelo na palubovce chyby ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY a CATALYST CONVERTER FAUL. Nyní auto jezdí jen na 3 válce, motor se škube a výkon také nic moc. S kamarádem jsme měnili svíčky = NEPOMOHLO, jen se z výfuku přestalo tolik kouřit, Potom jsme měnili zapalovací cívku = NEPOMOHLO, kontroloval i Lambda sondu a také v pohodě. Potom jsem jel s autem na diagnostiku, kde mi to vyhodilo tyto chyby - http://screenshot.cz/VPT5L/ a http://screenshot.cz/O21PZ/ po vymazaní předchozích chyb mi to vyhodilo chyby - http://screenshot.cz/Y3U2W/ (P1336) (P1340)- Pán mi na to řekl ať zkusím vyměnit cívku ( Kterou jsem již měnil a žádná změna ) !  Už jsem z toho zoufalý, nevím co s tím. Máte nějaké rady? Nevíte, co by mohlo pomoct ? Děkuji.

Omlouvám se za založení nového téma, pročítal jsem snad celé fórum a nikde jsem nenašel úplně stejný problém.

 

Upraveno uživatelem batkis
chyba složení věty, doplnění informací

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

obavam sa ze je to nieco mechanickeho 

kukam tvoju rampu a ta je dvojcievkova takze hadze iskru sucastne na 1-3 valce a druha cievka na 2-4 valce 

to znamena ze ked 3 valce palia( tak to popisujes a asi si si isty) musi palit aj ten co nejde ,bud v nom neni palivo (vadny vstrekovac)  alebo nema kompresiu  alebo nestiera stieraci  kruzok na pieste a valec je zaolejovany co ti nasledne zababre sviecku 

tak daj si zmerat tlaky vo valcoch  ak tlaky budu ok pozret vstrekovac 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Jak píše krtek: motor musí být v pořádku po mechanické stránce (kontrola rozvodů + tlaky), pak by se mělo hledat dál....

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odpojil bych lambdu, vypojil konektor ze škrt.klapky a nastartoval to, pokud to chytne a bude některý z válců vynechávat tak bych posléze připojil škrt.klapu a znovu to nakopnul, bez lambdy by to mělo jít nahodit ale po nastartování pokud chytne na všechny válce se za chvíli objeví chyba čidla lamby

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pegeot je auto,které si žije vlastní život,mám už druhý 307sw 1.6 16v,r.v.2006.U toho prvního mi to dělalo to samé a nevím jak je to možné,přestalo to dělat po výměně plynového pedálu.Vyzkoušej od někoho půjčit.je na třech šroubech+konektor.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×