Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nejde větrák, pouze na max otáčky p.406


vojcapek

Recommended Posts

Měl jsem studený spoje na tom tišťáku(někdo přede mnou se to snažil propájet,ale udělal studeňáky) odpálili se cesty a neběželo to na nejvyšší rychlost.Spíš někdy to fungovalo,někdy ne.Tak si myslím,že bude problém v tomhle.Někdo ten ventilátor nabízel na FB,tak se mrkni tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jelikož mám také problém s ventilátorem tak píši zde. Mám 406 1.9 TD 66kw rv 97 (VIN VF38BDHXE80295008) a začal mi blbnout ventilátor topení. Občas vůbec nefungoval ale někdy pomohlo trochu bouchnout do přístrojovky. Pak přestal fungovat úplně a nic nepomáhalo. Přitom na displey  ovládání čárky příbívaji jak přidávám otáčky, ale ventilator nic. Pak jsem si všimnul,že když zapnu zapalování tak už se mi na dislpey ukáže znak ventilátoru a potom nefunguje. Zkusil jsem před nastartováním ventilátor vypnout že značka nebyla na dislpey a takhle když nastartuju,tak ventilátor funguje ikdyž někdy má pár vteřin zpoždění když ho zapnu. Co s tím jde dělat, abych nemusel pořád před startováním vypínat ventilátor? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Ahoj, mám podobný problém s ventilátorem, je funkční pouze v nejvyšších otáčkách, ventilátor jsem vyndal a chtěl jsem proměřit tranzistory co jsou na něm, ale nedostanu se na nej přes nalisovanou vrtuli na rotoru, máte někdo zkušenosti jak vyndám tranzistory(co jsou na  chladiči pod větrákem) bojím se , že mi praskne umělohmotný větrák při stahování.. zkoušel jsem hledat nějaké podobné téma a nepodařilo se.. děkuji za radu PK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připojím se, mě ventilátor nejde vůbec, mám posuvnou páčku (manuální klima), ventilátor nejde vůbec a když hejbu páčkou tak v něm "štrůtá"... Minulou zimu stejná závada, pak byl u autoelektrikáře něco s nim dělal a fungoval (koukaj z něj nové dráty tak nevim co všechno dělal... Nevíte kde se dá koupit ta deska?

 

jinak tady něco je, buď celej ventilátor, nebo ten odpor vnitřního ventilátoru to je ono? 

 

http://www.auto-francie.cz/topeni-klimatizace-66

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Podla toho odkazu je mozne ze jeto 1, a cele je to 4, ak je to stary typ.

Je to uplne jednoduche.

Vyberies cely ventilator von, 3 srobiky a 2 konektory,

Otocis hore nohami, a zboku uvidis 2, ci 3 zapadky, su gumove, zapacis srobovakom a rozdelis to na 2 casti.

Tak sa dostanes k tej doske. Byvaju tam nity, tak ich odvrtas.Odpajkujes tranzistory a vymenis.

Tranzistory stoja 1,6 .€/ks. myslim BDX 66C,

Zlozenie je opak.Za hodinku nemas co robit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...