Jump to content

co můžou znamenat tyto DIA chyby?


OndraAsus
 Share

Recommended Posts

Auto v mrazu chytne na první otočku, zdechne do 3 vteřin, to se opakuje asi 3x a pak už jenom točí naprázdno a nechce chytnout vůbec - to trva asi 3 minuty ,tocim naprázdno a nic, pak naskoci tyto chyby, chvilku nato auto zas naskočí a po 3 vteřinách opet zdechne, každý další start vydrzi motor o nejakou sekundu bezet dele az nakonec nezdechne, když auto na začátku chytne a rychle přidám plyn, tak otáčky stoupnou normálně, ale pak jak kdyby jste vypli klic...

 

 

P1621 ECU vstřikování, vnitřní chyba

P0606 ECU vstřikování, vnitřní chyba

P1197 kontrola vstřikovače, porucha na kabeláži nebo vstřikovači

P1598 obvod elektromagnetického ventilu obtokového ventilu chladícího obvodu

           zkrat mezi dvěma kabelážemi nebo zkrat na plus

 

 

 

podrobný náhled co se vše udělalo je zde -

http://www.peugeot-club.com/topic/97239-nastartuje-a-hned-zdechne/

 

 

teď potřebuju jestli se v tom někdo vyzná a má s tím třeba nějaké zkušenosti. Popřípadně mrkl třeba do serviceboxu, jestli tam něco není tak nějak popsané..., kolem 10ti stupnu auto chytne nejak na treti pokus (pretim zdechne cca 3x nekdy jednou..)- na dia bez chyb. Od nějakých 4 stupnu se deje to co je popsane nahore- uz s temiti chybami...

 

 

Díky za tipy......

Edited by OndraAsus
Link to comment
Share on other sites

Nikto skúsený sa neozval,možno ti pomôže toto,ale nemám to z vlastnej hlavy.Pýtal som sa na tieto chyby kamaráta mechanika..P1598 by mal byť elektroventil na termostate,ďalšie chyby môžu súvisieť a môžu vraj znamenať  od poruchy imobilizéra cez bsm,vadné info pre ovládanie vstrekovačov,dokonca zlú riadiacu jednotku,alebo kontakt v konektore  abs(čo sami zdá choré,alebo elektriku pre peugeot ,citroen musel navrhnúť totálny k....t).Ak  máš trvalo zapnutý tempomat,skús ho vypnúť včetne všetkých spotrebičov,,zapnúť zapalovanie,pri zapätom zapalovaní odpojiť na 5 min baterku,vybrať  kľúč zo zapalovania,zapojiť baterku (reset).Za výsledok neručím ,vraj to niekedy zaberie,je to na tebe.Zlý studený štart vraj spôsobujú aj načaté vstrekovače.Úprimnú sústrasť.

Link to comment
Share on other sites

chlapi mockrat dekuji za odezvu, jsem prekvapen, ze ještě něco funguje tak, ze nejde o peníze a jde o POMOC druhému :-)

 

mile me prekvapil i primaci technik v mistim peugeotu, kdy se mi venoval téměř hodinu, rikal a ukazoval mi něco podobného co jste mi poslali vy..(znal me uz od te doby co jsem resil to dilema se vstrikovacim čerpadlem, které se jevilo na testech OK a přitom bylo KO..,byl to jeho typ..a mel pravdu). Tentokrát mi dal taky typ a to na nekoho kdo by tomu mel vic rozumět a asi to i dokazal spravit.

 

Když jsem to chtěl srovnat, tak mi řekl at jdu a ze mi preje at to dotahnu dokonce, odchazel jsem s 5ti vytistenyma paragrafama jak z nemocnice a sel se objednat na zakrok :D

 

nicmene doma jsem ještě vyhodil ridici jednotku, všechny spoje prolezl (prostrikal) a bez zmeny..auto zavezl tam kde mi doporucil, kde chlapik vedel téměř vse o cem mluvim (konecne) a se slovy, ze si mysli ze jsou vprdeli bud vstrikovace a nebo zminovana ridici jednotka, rano nejak zmeril vstřiky a volal, ze vypadaji ok, Nicmene ho napadlo ohrat ridici jednotku horkovzduskou a auto prej chytlo hned i ze studenyma  vstrikovacema..,tim bych je i tak vyloucil, chtěl si byt jisty, tak dal ridici jednotku do mrazaku a auto zas nestartovalo..., takze to momentalne vypada na zavadu v ridici jednotce..,

 

kazdopadne diky a co se bude dit nadala sem napisu :)

Edited by OndraAsus
Link to comment
Share on other sites

foto ceho?tam nic nejde videt,chyba je uvnitř jednotky v nejakem chipu nebo necem a je to ted proverene na 100%, sam jsem jel dnes do servisu k zamrzlému autu, jednotku jsem uvnitř dilny nahřal horkovzduskou  pripojil venku na auto  a to naskočilo a NEZDECHLO:))jupi. Tim je to ted dane, zadne cidla, podtlaky, klapky...vse bylo ledove, auto naskočilo na první pokus a asi na 3ti-4tou otocku... 

 

Takze ted shanim ridici jednotku SID 803, HW 9655041480.........,skoda uz jsem ji malem včera mel za 3jku, ale byla to SID 803a :(

Edited by OndraAsus
Link to comment
Share on other sites

Viem ,že chyba je vo vnútri.Preto som písal o studenom spoji. :) Takýto spoj obyčajne stačí preletovať mikropájkou, "len" ho treba nájsť.Niekedy sa dá nájsť po prehliadnutí lupou.Chcelo by to do ruky dobrému elektronikovi.Foto som myslel,práve konkrétneho miesta,dá sa to však vyriešiť výmenou celej jednotky.Je to jednoduchšie,ale drahšie.Je možné,že je to vrodená vada,keďže zo zlým studeným štartom má veľa ľudí u tohto typu problém.Stačí pozrieť youtube.Preto som myslel,že možno by to pomohlo viacerým.V každom prípade želám hodne zdaru a dobrý studený štart. :papa

Link to comment
Share on other sites

foto ceho?tam nic nejde videt,chyba je uvnitř jednotky v nejakem chipu nebo necem a je to ted proverene na 100%, sam jsem jel dnes do servisu k zamrzlému autu, jednotku jsem uvnitř dilny nahřal horkovzduskou  pripojil venku na auto  a to naskočilo a NEZDECHLO:))jupi. Tim je to ted dane, zadne cidla, podtlaky, klapky...vse bylo ledove, auto naskočilo na první pokus a asi na 3ti-4tou otocku... 

 

Takze ted shanim ridici jednotku SID 803, HW 9655041480.........,skoda uz jsem ji malem včera mel za 3jku, ale byla to SID 803a :(

 

kontaktuj člena straki007 mohl by ti s tím pomoct

Edited by chuck11
Link to comment
Share on other sites

Trochu neskoro, ale niečo som vygooglil:

Príznaky chybnej riadiacej jednotky motora/ iných častí vozidla

  • Motor neštartuje, alebo ťažko štartuje najmä v prípade studeného štartu. Ak je motor zohriaty pracuje normálne.
  • Motor sa spustí a po chvíľke samovoľne zhasne.
  • Motor samovoľne zhasne pri státí alebo jazde.
  • Problematické ovládanie škrtiacej klapky-kolísanie otáčok a pod.
  • Pedál akcelerátora nefunguje správne.
  • Motor ide na menej valcov – nefunguje správne zapaľovanie.
  • Pri jazde nastávajú poruchy ukazovateľov v prístrojovom paneli.
  • Svietiace kontrolky riadenia motora (oranžová tiež ABS, ESP atď.).
  • LCD displej zobrazuje hlásenie: Chyba ASR, ESP Failure, zlyhanie zabezpečenia vozidla, chyba komunikácie.
  • Diagnostický prístroj diagnostikuje chyby siete CAN, chyby snímačov a relé.                                                                                                                                                                                                                      Kto chce čítať viac:http://www.autorubik.sk/technika/co-je-to-riadiaca-jednotka-motora-alebo-motor-manazment/
Link to comment
Share on other sites

Tak přátelé, jednotku jsem sehnal za 3000kč a dle doporučení servisního technika v peugeotu jsem jel za mistnim kutil Timmem), který naklonoval jednotku na novou a auto udajne chytlo po dlouhe ostavce i v tech 5ti stupnich, auto mam dole pod okny a kazdou hodinkou chladne a chladne. RANO SE UVIDI!!!

 

:-)

Edited by OndraAsus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...