gu-staff Odesláno 29. září 2014 Sdílet Odesláno 29. září 2014 Zdarec, dnes jsem v myčce krátil čas poslechem radia při vypnutém motoru, a blikla mi výše zmíněná hláška, přičemž se radio vypnulo....Znamená to, že třeba slábne akumulátor, nebo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 29. září 2014 Sdílet Odesláno 29. září 2014 ne je to ochrana aby se ti nevymlátila baterka do cca 30min se všechno vypne(záleží podle toho jak dlouho běžel motor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machulda Odesláno 29. září 2014 Sdílet Odesláno 29. září 2014 Je to ochrana, aby se ti nevybila baterka. Když třeba právě zapomeneš vypnout rádio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gu-staff Odesláno 29. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2014 Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 ale je to docela otravný... myslim si, že po 30min. zapnutýho rádia se baterka nevyfláká ale Peugeot to má skoro každý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 po zapnuti Eco modu ma baterie cca 10,9V coz je skoro na hranici bezpecneho preziti baterie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Taky mě to štve , zrovna jsem dělal nějaké pokusi s telefonem a pořád jsem musel startovat. Bohužel to nejde nikde pomocí dia. vypnou ani nastavit (alespoň jsem na to nepřišel) pouze jde při diagnostice vystoupit z eco režimu na 1 hodinu aby neotravoval při diagnostice což samozřejmě problém v provozu neřeší. U 406 se i to nejobyčejněší origo radio prostě pokud nebyl zásah po hodině vyplo a bylo. PS: Pokrok nezastavíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 4. říjen 2014 Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 taky mě to sere ale Frantici a jejich slavna elektřina si to dělaj po svojem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 4. říjen 2014 Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 ono by asi nepomohlo ani to pripojit rovnou na batriijakmile vuz "usne" tak CAN linka by to radio stejne umrtvila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislav 78 Odesláno 4. říjen 2014 Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 jestli je pravda, že baterie má při zapnutí Eco módu napětí jen 10,9 V, jak tady psal Lukáš, tak to asi nebude zbytečná funkce. Lepší když se vypne rádio než potom třeba nenastartovat. Já když vysávám 12V vysavačem a poslouchám při tom ještě rádio a je zapnutý zapalování ( aby fungovala 12 V zásuvka) tak Eco Mode se zapne asi za 15 minut, což je podle mě odpovídající. Jinak samotné zapnuté radio bez "otočeného klíče v zapalování" vydží skoro půl hodiny, když je baterie plně nabitá. Ono asi i záleží jaké rádio kdo má. Já mám i navigaci a pokud je zapnuté radio tak je zapnutá i navi včetně pevného disku takže spotřeba bude určitě větsí než když má někdo jen samotné radio. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 4. říjen 2014 Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 tak oloveny aklumulator je kriticky vybity pri napeti 1,75V na clanek coz je cca 10,5V jako zvladne to i mene- ale pak se baterie nici tim ze vznika sulfatace elektrod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 ale je to zajimave že to v passat cc normalně funguje a vypne se za cca 1 hodinu poslouchani radia a navigace rsn 510 a baterka normalně nastartuje nebo to maji jinak udělane? je to zajimave že frantici to dělaji takhle jak jsem dělal sautem tak to bylo o nervy economy mode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 jenze pasatovi nevydrzi baterie ve voze 10 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 (upraveno) zatím má 4 roky a startuje jako nová je origo pořad moll značka,2.0 tdi 125kw dsg najeto 65 tisic,v seatu vydržela 8 roku najeto 120 tisic ,v peugeotu 407 8 roku 87 tisic najeto vše original baterie,ale třeba v hyundai i40 original exide vydrží tak 2 roky a k.o dost nadávaji lidi Upraveno 5. říjen 2014 uživatelem Lukaydo 407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.