fijalka Odesláno 17. říjen 2005 Sdílet Odesláno 17. říjen 2005 Dako mi moj traktor zacal hrkotat po deravich Bratislavskich cestach stale to bucha viac uz som z toho nervozny tak som to zdvihol: a gulace na riadeni cool, priecne ramena>gulac aj druha strana na motore zadna vola silenblok na stabilizatore tez nic divne ani volu to nema, loziska normal, hucia mi akurat zodrate gumi ked som ich trocho vipustil na 1.8 mal som 2.2 tak to trcho menej bucha ale ta guma co je pod srobom v tlmici je daka popukana je v prdeli ? a ked tak ako to menit, musim dat dole strunu z tlmica au sak pridem a prsty sakra daku fintu na to nemate. A su te gumi vobec zle daki help co kolvek berem. [upravil dne 13.4.06 fijalka] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 18. říjen 2005 Sdílet Odesláno 18. říjen 2005 Nevím, jestli jsem to dobře pochopil, ale pokud jsou tlumiče trochu schopný, tak většinou kolem nich to většinou jde. Na vrub \"bouchání\", bych kouknul na místo, kde je zadní část trojůhelníkového ramene na nápravě (ta část zohnuté kulaté trubky) uchycena do rámu. Je přichytnuta hliníkovým třmenem s půleným sylentblokem. Ten je většinou vyklepaný přímo na rám a dědá to tupé bouchance do kastle na příčných nerovnostech. Cena obou je 60 kč. před nedávnem jsem měnil a hodně se to zlepšilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. říjen 2005 Sdílet Odesláno 18. říjen 2005 Vždy? psal, že silentblok stabilizátoru je OK... Mně se nedávno stala jiná věc, shodou okolností taky na 205 - zkontrolované všechno, nikde žádná vůle. čepy i silentbloky OK, a stejně to občas tupě bouchlo. Už jsem skoro rezignoval, nakonec to byla povolená nápravnice, v místě uchycení do kastle. To je věc, která se normálně nesundavá, tak mě ani nenapadlo se na to dívat. Jestli jí kdysi předchozí majitel kvůli něčemu povoloval a pak zapomněl utáhnout, těžko říct. Jinak pokud jde o výměnu uložení tlumičů, tak bude potřeba nejen ta guma, ale především ložisko - a bez pořádného stahováku to zásadně nedoporučuju dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijalka Odesláno 20. říjen 2005 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2005 WAU napravnica jak to prelozit do jazika mojho kmena, saktra je su blbej slovak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. říjen 2005 Sdílet Odesláno 20. říjen 2005 No ten rám pod motorem, jak v tom drží i celé řízení, ramena atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijalka Odesláno 20. říjen 2005 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2005 ha este ze mam net uz vim co to je cool foto som nasel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijalka Odesláno 20. říjen 2005 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2005 no tak to budem muset vlezt pod traktor hlbsi bo ked som prehadzoval motor tak sme tu \"nápravnici\" museli povoolit bo na new kasni bool jeden drzak stabilizatoru pravi bez sroubou. Nedaj boh ze by zas drbli srobi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijalka Odesláno 13. duben 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2006 Jak je uz trochu teplejsie zacinam opravovat po krutej zime. Vymenne gumi nad tlmicami 1 uplne v tahu, druha pred smrtou, jedna bola rozleptana z coho bi ma zaujimalo? Silenblok nad prevodovkou tez novi, afto na volnobeh sa uz netrase ako kombajn ale oko osobak diesel je to hodne lepsie. Fukol som tam letne siroke gumi 185/60 a nafukal na 2.3 a 2.1 ale bucha to aj tak na hrbolach a vymoloch na ceste aj ked prejdem pomali a opatrne. Uz som tu precital secko o buchani prednej napravi a nevim co skor vymenit. Mienim dat vom ten spodny drzak aj zo silenblokm na motore co je pod vyfuckom ma to zmysel, moze to buchat koli tomu ze je vymlateny na pohlad vypada cool aj ked zatrasem celim motorom tak nebucha som z troho nestastny ze co to buchoce. Kamos mi vravel ze na felde mu buchali spojovacie tyce riadenia tez povimienal kopec gum a nakoniec to boli te tycky. Ale mne to bucha vylozene iba po vymoloch a nerovnostiach, a ked prejdem po retarderi tez to drbne, do ztacky ani pri rozbehu to nebucha. Este som cital ze to moze robit aj uchitenie stabilizatora v priecnom ramene ale stim sa neda pohnut nejsom zas herkules jak to zistit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 13. duben 2006 Sdílet Odesláno 13. duben 2006 Něco podobného jsem na 205ce taky řešil,vyměnil jsem kde co,nakonec jsem zjistil,že to byli silentbloky stabilizátoru,ale ne v ramenech,ale na uchycení na nápravnici,stáli asi kilo jeden a po výměně bylo po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijalka Odesláno 13. duben 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2006 to olda: jaj aj te som vimenil modre su tam aj boli oba new ten co som tam daval zo svagrom pri vimene kasne bol v tahu uz iba silenblok pod vyfokom alebo to uchitenie stabilizatora v priecnom ramene ale to vypada cool, kdesi som videl ze sa daju vymenit te gumi v priecnom ramene (uchitenie stabilizatora aj rameno o naprvnicu) musim zistit na kelo taka sranda prijde. Zatal ma to vyslo za gumi 680sk to neni katastrifa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijalka Odesláno 18. duben 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. duben 2006 Tak uz iba tlmice mozu bejt v tahu secki silenbloki skontrolovane a co bolo na prt vymenne aj tak to buchoce na jamach hajzel uz ma sere. Mam este tlmice ale ci su cool vie boh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.